Ben de laatste tijd weer Sacred 2 aan het spelen, best vermakelijk.
Alleen zit ik nu tegen het einde en dat is buggy as hell. Character die constant vast staat, kan ronddraaien, maar niet lopen, verkeerde wapen actions uitvoeren, blijft bijv gerust nog een half uur met pijl en boog schieten, terwijl ik allang met zwaard aan het slaan ben etc etc. In het begin viel dat mee, maar nu is het gewoon hinderlijk. Oh, en waarom zit er geen pauzeknop in. Zit je in menu of quick guide (solo), gaat spel vrolijk verder.
Anyway, zit nu bij een baas, waar ik de ballen van snap. Facetteleon krijg ik maar niet dood. Ga zelf ook niet dood, want hij doet vrij weinig damage. Alleen kan doen wat ik wil, en als er 1/5de van zijn leven af is, komt het er vrolijk weer bij en kan ik weer opnieuw beginnen. Pijl en boog van afstand, zwaard van dichtbij, 4 extra ghosts en paar andere metgezellen die beetje helpen, special magic weapon (soort turret), er gaat gewoon amper wat van zijn leven af en als er wat af is, komt dat er steeds bij. Hoe de f*ck krijg ik hem dan dood.
Edit: Nog even wat opgezocht, soort van glitched boss dus. M'n char doet nu veel te weinig damage, waardoor ik hem nagenoeg niet dood zal krijgen. Eerders maar even vragen of iemand anders met zijn char even wilt joinen om hem te killen. Beetje jammer dat het spel er zo gelijk door verziekt wordt.
Klik om te vergroten...