1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net even online gedaan met een buddy, maar ik vind dat eigenlijk niet zo veel toevoegen. Je kan wel gezamenlijk enemies killen, maar (iig bij free world, aangezien ik light campaign en hij dark campaign doe) 1 van de 2 kan een quest accepteren en voltooien en krijgt de xp.
    Valt iig nog genoeg te ontdekken (ook qua besturing en mogelijkheden). :)

2. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ben de laatste tijd weer Sacred 2 aan het spelen, best vermakelijk.
    Alleen zit ik nu tegen het einde en dat is buggy as hell. Character die constant vast staat, kan ronddraaien, maar niet lopen, verkeerde wapen actions uitvoeren, blijft bijv gerust nog een half uur met pijl en boog schieten, terwijl ik allang met zwaard aan het slaan ben etc etc. In het begin viel dat mee, maar nu is het gewoon hinderlijk. Oh, en waarom zit er geen pauzeknop in. Zit je in menu of quick guide (solo), gaat spel vrolijk verder.

Anyway, zit nu bij een baas, waar ik de ballen van snap. Facetteleon krijg ik maar niet dood. Ga zelf ook niet dood, want hij doet vrij weinig damage. Alleen kan doen wat ik wil, en als er 1/5de van zijn leven af is, komt het er vrolijk weer bij en kan ik weer opnieuw beginnen. Pijl en boog van afstand, zwaard van dichtbij, 4 extra ghosts en paar andere metgezellen die beetje helpen, special magic weapon (soort turret), er gaat gewoon amper wat van zijn leven af en als er wat af is, komt dat er steeds bij. Hoe de f*ck krijg ik hem dan dood. :confused:

Edit: Nog even wat opgezocht, soort van glitched boss dus. M'n char doet nu veel te weinig damage, waardoor ik hem nagenoeg niet dood zal krijgen. Eerders maar even vragen of iemand anders met zijn char even wilt joinen om hem te killen. Beetje jammer dat het spel er zo gelijk door verziekt wordt. :mad:

Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik heb de PC versie gespeeld en daar had ik weinig bugs. Ik kan me ook geen boss herinneren die zo moeilijk dood ging. Enige probleem in PC versie voor mij was dat die Mist boss soms wat slowdown gaf...

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Mja, de meesten die hem dood krijgen vinden hem easy. Ook wat op YT zitten kijken en daar is ie steeds zo dood. Alleen doe ik steeds zo weinig damage, dat ie steeds weer volledig health krijgt. Best maf, want hij doet zelf verder amper damage.

Edit: Net even opnieuw geprobeerd na een break en dit keer kon ik hem wel gewoon zonder veel problemen verslaan. Maf.

Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Is deze game nog 22,50 waard? Vind dat redelijk prijzig van een game die vol bugs zit en waarvan de maker al failliet is.. Of is de gameplay gewoon zeer verslavend?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb me er 2 uur mee kunnen vermaken. 2e hands heb ik hem trouwens al goedkoper gezien. Volgens mij was de game vooral leuk met meerdere mensen. Misschien dat je eerst even moet informeren of er nog mensen spelen.

7. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Necropost

Vraagje, ik wil graag men sacred 2 savegame meenemen naar men andere xbox , gewoon zoals dat altijd gaat ( savegames op een memorystickie-> account recoveren-> savegames erop -voila)
    Alleen nou kan ik de savegame van sacred nergens vinden in men games memory folder. Hij heeft wel een file die "Hero 1: level 1 "heet. maar mijn hero is dus geen level 1 en bovendien is die niet overdraagbaar, althans hij kan niet gekopieerd worden.

weet iemand waar ik men savegame voor dit spel kan vinden?
    Bij voorbaat dank

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kan goed zijn dat het niet mogelijk is i.v.m. dupliceren van items.

Deel Deze Pagina