1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nog steeds 1 van de beste spellen die er is!
     
  2. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    indd, waarschijnlijk is het alsnog beter dan sacred 2. En online spelen er nog steeds veel mensen.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Bij Diablo 2 levelen beestjes ook mee tot bepaald level. Je merkt het verschil vooral als je of alleen speelt of juist in een groep.

    Dan worden de beestjes sterker.

    Maar een level 1 skelet zal niet verder levelen dan level 10. Dus alles ownen kan nog.


    En waarom ik unieke sets wil: Stel dat 3 klasses light armor gebruiken, dan vecht iedereen om dezelfde spullen. vindt het juist leuk dat als ik als Seraphim bijvoorbeeld speel ik recht heb op wat er voor mijn klasse dropt als er geen andere Seraphims zijn. Houdt ook de vaart in het spel. als je met de helft van je party een item kan dragen moet je eerst gaan kijken wie het kan gebruiken bij iedere drop.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij niet hoor. Alleen als er meerdere spelers in de game kwamen werden ze sterker. En natuurlijk op hogere difficulties.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja en hier levellen ze gewoon tot een bepaald level mee van hunzelf. Denk dat als je boveen e 100 zit dat niet echt iets moeilijk meer is. En over hetzelf slechte build dat werkt dan toch nog steeds? Als jij een goede build had en een goed wapen dan kon je veel aan.

    Diablo 2 echt teveel gespeeld. Wat een ongeloofelijk top spel. Echt super cool. Ben er mee gestopt toen iedereen wapens ging dubben. Handelde je en dan bleek het wapen gewoon een fake dus dan had je hem niet meer. En toen ze wel echte goede gingen maken die bleven bestaan was de lol er helemaal van af. Had maar 2 echt goede karakters met legale shit en dat gaf voldoening als je dan in een room kwam met je Amazon level 99 (wel expansion) met een Windforce... damn wat heb ik daar lang naar gezocht!
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik daar items ging traden accepteerde ik alleen unidentiefied. Harlecain Crest was immers altijd een Shako en deze konden niet geduped worden.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is dit nu een Diablo2 topic? 8)
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ja oke daar heb je gelijk in mar toch vond ik het maar niks dat iedereen met een windforce liep die ze zelf hadden gekopieerd

    Maar staat er nergens iets over het levelen over de pc versies?
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kom nu ook aan denken gaat dit nou over sacred 2 of diablo2? Moet die game blijkbaar maar eens proberen :cool:
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb he even opgezocht over het meelevellen

    Sacred 2 has got „leveled monsters”, which means once you swap an area, every creature changes its level to match yours. Something similar to what happened back in Oblivion, and you do know what a bad influence it had on the community. However, Ascaron made up a slightly different system, at least as far as I could tell. There are 6 difficulty levels: Bronze, Silver, Gold, Platinium and Niobium, plus a Hardcore mode, in which if a character dies, it stays dead.

    Depending on the difficulty level, the creatures’ level scaling and their numbers will always stay proportional, so if on Bronze the creatures are of the same level or lower and in packs of three, Gold will bring you monsters 2-3 levels higher, flowing in hordes. On the other hand, even if a pathetic rogue in the starting area has level 40, he will be way weaker than a werewolf of the same level 40. It’s redundant to say Elite creatures and mini bosses go way off on this one...
     
  11. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een beetje bang voor dat hele levelingsysteem van de vijand, voor mij verpestte het oblivion ook een beetje(ik vond mede daardoor morrowind 10 keer beter).
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    is de game al uit in jpana/de vs op de 360?? zoja is ie regio vrij??
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmmz op zich had ik dat ook Kaneda. Maar hoorde dat Bronze niet normaal makkelijk was. Silver ook te goed te doen en gold dan weer lekker goed te spelen wordt. Dus je houd wel een uitdaging staat er maar als je een goede build heb is de game goed te doen en er komt gewoon een tijd in een niveau van moeilijkheidsgraad dat je echt te sterk bent en de vijanden je niet mee rkunnen bijbenen door hun level cap
     
  14. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan natuurlijk ook erg leuk zijn dat lvlen van mobs, dan zijn de beginvelden later ook nog leuk om je zwaard o.i.d. te trekken. Misschien ook nog andere drops.

    Dat Diablo 2 ga ik na Sacred ook maar eens proberen denk ik, klinkt wel top allemaal. Ik lees alleen maar goede reacties over deze game*)
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Diablo 2 --> alle het andere in dit genre word gezien als kloon of kloon met wat extra's....
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    slaat nergens op.

    alsof iedere shooter dan een kloon is van quake of wolfenstein, of iedere platformer een kloon van Mario,.

    Diablo heeft het genre groot gemaakt maar het blijft een genre.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hmm Vegeta heeft wel gelijk. Beter zal het nooit worden. Verder is er nog nooit een game geweest na Diablo 2 die ook maar in de buurt komt.

    Net zoals Sacred 2 kan het een heel vermakelijke game zijn.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dat zijn shooters. Dat is heel ander genre. Echt lees elke review van een soort gelijk spel en het word altijd met diablo vergleken. En van alle spelleen die uitgekomen zijn word diablo 2 nog steeds als de beste gezien waar alles gewoon klopt.

    Latere shooters zijn beter geworden dus geen kloon van wolfenstein enz. Diablo 2 is na al die jaren in het genre gewoon nog de beste
     
  19. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dunno tegenwoordig worden nog steeds bijzonder veel games vergelijkt met Diablo 2....En dan heb je straks deel 3 en is vast daar de vergelijking mee of word zelfs die nog met 2 vergeleken :+
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, vergelijkingen blijf je toch wel houden. Diablo 2 is wel erg goed, maar Baldur's Gate mocht er ook wel wezen.
    Heb je overigens niet enkel met dit genre. Neem free-roaming actie games. Vrijwel alles wat er op lijkt wordt met GTA vergeleken. GTA was (is) goed, en daarom moeten alle games op GTA lijken (aldus de gamers). Zelfs al wilt men niet met GTA vergeleken worden, 9 / 10 schapen zeggen toch iets als: "GTA kloon", of "GTA is beter".
    Zelf wordt ik altijd moe van vergelijkingen. Dan krijgt een game nooit de kans en is er altijd wel wat beters te bedenken. Niet dat de games waarmee ze vergeleken worden slecht zijn, integendeel, maar wat heb je er aan om bij voorbaat al daarmee te vergelijken en gelijk negatief over de game te zijn. In de meeste gevallen vinden ze de game dan ook niks, omdat ze die andere game verwachten.

    Zelf lijkt Sacred 2 me een hele leuke game. Verwacht niet dat het een enorme topper wordt met 9+ cijfer, maar denk dat ik me er wel goed mee zou kunnen vermaken.

    @tricker: Je moet eens weten hoeveel negatieve reacties D3 kreeg na het vrijgeven van de eerste beelden, door de diehard D2fans. "Argh, is een wat andere setting. What did you do? Huilie huilie. etc".
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2009

Deel Deze Pagina