Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Je hebt wel gelijk. Kan juist niet wachten op een change of scenery. Diablo 2 was cool maar die heb ik jaren geleden al helemaal gezien. Sacred 2 heb ik daarom extra zin in omdat het voor een deel hetzelfde is maar wat ik zag een hoop uitbreidingen en andere dinge heeft.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wordt op de 360 ook wel eens tijd voor dit soort games.
    Volgens mij had je enkel een Marvel game in deze style.
    Op de Xbox had je Baldur's Gate: Darkly Alliance 1 en 2, Dungeons & Dragons: Heroes, Blackstone en misschien nog een paar, en die vond ik erg tof. Niet al te diepgaand, maar wel lekker speelbaar op de console.
     
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Was meer omdat de fans van het eerste uur vonden dat het kleurenpalet te 'vrolijk' was.

    Al is Diablo 2 koning van het genre, ik kan niet wachten om met 3 anderen lekker te gaan looten. Ben wel weer toe om een ander soort game te spelen.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Probleem is: hou je de forumule hetzelfde krijg je de klacht:

    "het is Diablo 2 met betere graphics alleen"

    Verander je eens wat klagen ze:

    "het is geen Diablo 2 meer"

    Ik zeg altijd, veranderen die hap, vind je het niet leuk, jammer maar dan speel je toch het oude deel nog wat je al die tijd leuk vond?
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Grappig is dat Baldur's gate 2 bij de PU bijvoorbeeld mager scoorden,en nog andere game sites.Blijft allemaal wel een persoonlijke mening wat je van zo'n game vind,nu met The Witcher out of the picture - LoL rijmt - heeft deze game voorang om tot mijn collectie te komen.Niet om te vergelijken,maar die stond even op de eerste plaats.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, PU is ook lang niet altijd betrouwbaar qua cijfers.
    Laatst gaven ze een RTS een score van 80, terwijl die overal bar slechte cijfers krijgt.
    Maarja, daarnaast blijft het smaak. Uitschieters blijf je toch altijd wel houden. :)

    Juni komt iig dichtbij. Wordt wel eens tijd dat ie uitkomt.
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    heb je het over sacred? die komt toch 15 mei uit? of vergis ik me?
     
  8. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Indeed, al ben ik wel voorstander van de uitdrukking never change a winning team. Mag wel wat veranderd worden, maar niet de gehele blueprint.

    Hahaha, Diablo 2, Sacred, Diablo 2, Sacred. Waar hebben we het over ;) Maar goed, hij heeft het over de release van Sacred in juni.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    waarom staat er dan nog overal 15 mei? is het echt pas in juni,,, damn flinke domper
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor zover ik weet 5 juni idd.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    volgens ign en volgens mijn gameshops is het 15 mei...

    sacred 2 site zegt het ook
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  12. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je terug leest kun je een persbericht zien dat ie gold is gegaan en (eind)Mei in de schappen ligt. Alleen de exacte datum geven ze niet, dus zou best 15 Mei kunnen zijn. Daar ga ik iig ook gewoon van uit.
     
  13. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg het nieuws rond Sacred 2 niet zo nauw, maar is hij nog steeds niet uitgekomen?
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nope. Verwachte data zijn 15mei of 5 juni atm.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    kijk zelf toevallig 10 minuten geleden op google wat er bij de Ce zit.

    Vindt het niet echt de moeite. Wat artwork, een map en een poppetje dat na een week in de kast verdwijnt.

    Ik vind dat bedrijven moeten stoppen met het uitbrengen van CE tenzij het echt iets toevoegt.

    En het aanbieden van DLC via CE is helemaal schandalig.

    Stel je voor dat je bij super mario 3 had moeten betalen voor een Tanooki pak of andere power up. Of dat het spel maar 7 werelden had en wereld 5 DLC was geweest als zogenaamde expansion.
     
  17. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Hey gasten net terug uit new york zie dat er nog redelijk wat gepost is hier maar zover ik weet komt de game nog steeds 5 juni uit volgens deepsilver (de uitgever in europa).

    Vind de CE sowieso eigenlijk meestal nergens op slaan, en ze hadden bij de CE beter een soort guidebook erbij kunnen doen met leuke hints erin ofzo.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    of een boek met de history van de klasse met wat artwork en een geschiedenis ofzo. Niet dat ik het dan had gekocht want zo boeiend vind ik het allemaal niet die CE

    en beter blijft het 15 mei
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat ik me afvraag van mensen die de pc versie hebben:

    hoe uitgebreid is de manual? Ik zou graag een uitgebreide manual willen om mij te orienteren op de klasses.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    misschien moet je gewoon even bij google indrukken wiki + sacred 2. Krijg je de wiki van sacred 2, (niet wikipedia) is niet heet uitgebreid maar staan wel wat leuke dingen op als sets, alle skills leuke map enz.

    En volgens al mijn bronnen zie ik nog steeds 15 mei staan? is er al meer bekend? Echt zin in deze game al moet ik zeggen dat sommige klasses qua skills me niet echt aanstaan (zoals de dryad leek me heel cool met haar boog maar mis toch de guided en multi arrow :D )
     

Deel Deze Pagina