Saddam Hussein GEARRESTEERD!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sam Fisher Jr, 14 dec 2003.

1. [​IMG] [​IMG] *dit is Saddam Hussein tijdens een medisch onderzoek na zijn arrestatie.

* Arrestatie bevestigt door Tony Blair

* TEHERAN - Het Iraanse persbureau IRNA meldde zondagochtend dat de voormalige Iraakse president Saddam Hussein is gearresteerd.

IRNA baseert zich op uitspraken van de Iraakse Koerdische leider Jalal Talabani, die vertelde dat de aanhouding in de noordelijke stad Tikrit had plaatsgevonden. Talabani is leider van de Patriottische Unie van Koerdistan, die een kantoor heeft in de Iraanse hoofdstad Teheran.

IRNA's bericht kwam uit Qasr-e-Shirin in Iran. Van de melding is geen onafhankelijke bevestiging te krijgen. Het Amerikaanse ministerie van Defensie liet weten geen bevestiging van het bericht van IRNA te kunnen geven. Evenmin is duidelijk door wie Saddam opgepakt zou zijn.

Kort nadat IRNA met het nieuws over de aanhouding kwam, meldde het Britse persbureau Reuters dat een andere woordvoerder van de Patriottische Unie van Koerdistan, Nazem Dabag, ook had verteld dat Saddam was aangehouden.

* Bronnen:
    www.nu.nl
    www.cnn.com
    www.bbc.com

Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2003
  2. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Mooi zo!
    Eindelijk issie gearresteerd :D

3. knut120

knut120 so far so Good

Leuk Bevonden:
    0
    BREAKING NEWS U.S. forces capture a number of wanted Iraqis in Tikrit, possibly including former Iraqi leader Saddam Hussein, U.S. officials say. Identities still being confirmed.

goedzo!!!!

4. xbox-freack

xbox-freack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hèhè, dat werd tijd...
    Maar kben zeer tevreden!:)

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Oe jeh! 'T werd is tijd ook zeg!

6. Ik zei dat hij eigenlijk niets gedaan heeft maar dat blijkt niet waar te zijn.

Hij heeft het zelf niet gedaan maar heeft opdracht gegeven

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2003
  7. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, heb het net gelezen op cnn.com en teletekst ! vlakbij zijn geboortestad :) eindelijk zeg!

8. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan eerst even afwachten of het geen van z'n dubbelgangers is :D, anders krijgen ze hem natuurlijk nooit te pakken.

9. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, maar als hij het toch is.... *)

10. Volgens DNA is het hem wel!

11. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ze hebben een man opgepakt in een kelder......met een witte plakbaard.

eerlijkheid zegt mij wel dat het tegen kerst aanloopt...........was deze meneer ook niet heel dik en rijdende in een slee hard schreeuwend HO HO HO.

stel je eens voor lol:)

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, nu kan iedereen de tering krijgen die al maanden zeiden van: waar is Saddam.. eindelijk gerechtigheid..
    opsluiten in een hokje van 30 cm bij 30 cm en niet meer over hebben :)

heftig :D

13. hahaha

Of ze laten hem uithongeren en dan na 2 dagen zetten ze een vleesgerecht voor zijn neus. (varkensvlees uiteraard!)

14. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    8)

Niets fout gedaan:confused: :eek: |:-
    Deze man heeft heel veel fout gedaan:{

15. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben wel bewijzen, er zijn heel veel papieren gevonden waarin staat dat mensen onder hem bevel hebben gegeven voor masaa executies!

16. Ok dan wil ik eerst weten wat je "denkt" dat hij fout heeft gedaan?

Natuurlijk zijn er veel dingen over hem naar buiten gegaan, maar het is nooit bewezen. Daarom zit Blair en Bush zo in de shit.

17. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Leider van een dictatoriaal regime dat schuldig is aan oorlogsmisdaden lijkt me wat mij betreft wel voldoende...

18. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er wel bewijzen dat hij mensenrechten heeft geschonden, opdracht heeft gegeven voor massaexecuties en nog wel wat meer.

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik wordt wakker, tv staat nog op cnn en breaking news, sadamm has been captured :p maar tis nog niet cker

20. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    jeeeeeeeeeeej hier ben ik blij mee eindelijk hebben ze die misdadiger en idd uit dna test blijkt dat hij het is :) :D lekker levenslang achter de tralies houden:)

Deel Deze Pagina