1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saint Row Slecht Voor Je 360 ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door prahladsingh, 13 sep 2006.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Voor?

    Ik zit nu op 52 %, en heb nog altijd helemaal geen last van vastlopers gehad! Wel 2x gehad, dat ik snoeihard op de snelweg reedt, en deze dan verdween voor 2 seconden!
    Heel vreemd, maar eigenlijk niet storend...
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    1x een vastloper gehad, maar verder niets, ja dat je van die bugs bij GTA,zoals dat je door de snelweg kan kijken ofzo, dus dat is misschien is het onzin
     
  3. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nieuw op dit forum.En ik heb nog nooit last gehad van Saints Row en ook niet daarna met andere spellen.
     
  4. BAERTJE C

    BAERTJE C 12 goede deals

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar los van dit onderwerp, heeft iemand ook problemen als die de dvd laad open maakt want bij mij gaat die open en dicht en hij komt steeds niet eruit. na vier of vijf maal duwen lukt het.
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    welkom!!

    heb ook nooit last gehad van Saints row :lol: maar wel heel veel plezier......
     
  6. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel zal zeker lukken:)
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0

    Je Heb het plaatje van The Game's nieuwe album.
    Dus ik dacht je weet wat van hip hop dus had je daat je clannaam van gecopyt

    Gamerz With addetude
    Nikerz With addatude


    Ps. Sorry voor spelling

    Ben oook dyslecties dus ga niet lopen zeiken ;)
     
  8. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen met een HDtv. Hebben jullie niks opgemerkt aan de gfx?
    Toen ik mijn personage aan het maken was had ik zo het gevoel dat het haar onduidelijk was. Wanneer ik aan game begon zag ik veel lijnen tijdens het spel. Nochtans staat hij ingesteld op HDtv op 720p, met demo had ik daar niks van opgemerkt over die onduidelijkheden.

    Nog iemand last van gehad?
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Daar heb ik ook last van, maar ik speel op een monitor. Als ik op mijn gewone tv speel heb ik daar geen last van. Erg raar :confused: ...

    Klopt, de clannaam is gebaseerd op NWA :9 .
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    sorry, dubbelpost.
     
  11. choppah503

    choppah503 GRUNN FC

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Had voor de tijd ook al last van vastlopers en onder saint row nu ook veel.
    MS gebeld komen ze weer met die standaard crap aan van savegames 1 voor 1 verwijderen en misschien staat je datum wel niet goed ingestelt op je 360.
    Dus heb ik er maar voor gekozen om men 360 hd te formatteren, daarna weer vastlopers onder saint row.
    Heb ze weer opgebeld vind het wel prima met hun duur apparaat gekocht verwacht ik dat het het goed doet. Waar het nou precies aan licht zal mij aan men zak roesten. Mijn 360 word nu opgestuurd naar duitsland wat 15 dagen zal duren.
     
  12. king

    king wolfsangel

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Al mijn andere spellen deden / doen het goed op mijn 360,
    nu....Saints Row spelen, en jawel...............de mijne is nu 7 x vastgelopen tijdens het spelen van SR...beeld wordt dan zwart, power indicator gaat snel knipperen, cd lade gaat niet open, wanneer je er opdrukt, maar start het spel opnieuw op....fantastisch...dus geen Saints Row spelen, zo overlijd mijn 2de 360 ook nog...lekker weer.=(
     
  13. king

    king wolfsangel

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    oja...zo gaat echt je 360 naar de kl*te, met al die vastlopers..spel dan maar niet meer spelen, ofmet z'n allen THQ aanschrijven?
     
  14. MENNO1

    MENNO1 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook
     
  15. king

    king wolfsangel

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Maareh..kunnen we gewoon lekker doorspelen met al die vastlopers? Is volgens mij niet echt goed voor de Xbox360 ( of zie ik het verkeerd ? ):x
     
  16. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    tja mijn grafische kaart is naar de zak sinds ik saints row heb gespeeld. ligt niet aan het spel maar aan de vele uren dat ik speelde.
    vastlopers 1x gehad met het spel ergens heel in't begin.

    zou raar zijn als een spel je x360 kan verklooien. hij gaat nu binnen voor reparatie en dan zien we wel weer.
     
  17. Phreon

    Phreon Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er eigenlijk nog overeenkomsten tussen jullie die allemaal problemen met de 360 hebben sinds ze Saint's Row hebben gespeeld? Afgezien van slecht met je spullen omgaan, enzo ;)

    Zelf heb ik nog geen vastlopers gehad, maar merk wel dat m'n 360 meer geluid (koeling) maakt dan bij andere games. Ook dacht ik één keer een vastloper te krijgen toen ik muziek in de muziekwinkel aan het luisteren was.
     
  18. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    das ook genaaid koop je een vet spel krijg je problemen met je 360 |:-
    heb zelf alleen de demo van saints row en daar heb ik gelukkig geen problemen mee ...
    maar ik wil het spel wel graag hebben maar als ik dit zo hoor :'-(

    zijn er ook mensen die al problemen hebben met de 360 demo van saints row ?
     
  19. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde eigelijk nu de premium met de saint row gaan halen, maar als ik dit allemaal hoor begin ik toch echt te twijfelen...
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De Xbox360 premium met Saints Row is een nieuwere versie. De kans op vastlopers of een kapotte 360 is zeer gering.
     

Deel Deze Pagina