1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh, dit is kut :')
    Ik moet morgen naar de kapper en ik ga daarna denk ik gelijk maar even langs de bart smit. Maar daar moet ik natuurlijk weer 65 euro neerleggen terwijl ik hem op internet voor 55 euro kan krijgen en voor die 10 euro hoef ik alleen maar 2 dagen extra te wachten :l Da's ook wel een beetje wasted money.

    Ik zie wel of ik hem morgen haal of alsnog pre-order..
     
  2. Achillias

    Achillias Guest

    Wat ziet de 10 minuten gameplay filmpje van Insidegamer.nl er vet uit zeg.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2008
  3. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook vindt hem echt supah!
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik vind de graphics echt mooi, heb net voor de grap even deel 1 gekeken. Maar het is wel echt veel mooier geworden imo. En tien keer zo uitgebreid :).
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee hoor. Ik vind de graphics juist héél belangrijk. Maar achievements dat is gewoon heel iets anders. Dat is iets wat er bij komt, maar voor de rest niks met het spel of de gameplay te maken heeft. Hooguit iets wat de spelduur kan verlengen, om nog even die paar extra gamerscore mee te pikken.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Achievements hebben mij werkelijk nog geen seconde weten te boeien, in elke game dan ook. Toen ik voor het eerst eentje haalde..in god mag weten welke game dacht ik 'oh ja, een achievement' . BIG DEALIO!!!!! :p
     
  7. Achillias

    Achillias Guest

    Graphics zijn goed dus?
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sommige games die ik gespeeld heb zou ik nooit gespeeld hebben als er geen achievements in zaten. SR1 heb ik veel meer gespeeld om de meeste achievements te halen. Anders had ik waarschijnlijk nooit alle activities gedaan :)

    Ik heb de game bij bol.com ge-preordered puur omdat ik deze week sowieso geen tijd heb om de game op te halen ergens. En nu krijg ik er een zelf gemaakte inlay bij :)
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    De achievements van SR 2 zijn ongeveer hetzelfde als bij deel 1, alleen teveel GS voor coöp =(.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is beter :)
     
  11. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    vette video die van insidegamer morgen maar ff halen samen met pro evo
    weet iemand of er ook andere autos inzitten dan in deel 1 van sr?
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb juist in deel 1 alle activities gedaan omdat je gewoon geweldige rewards kreeg als je er 1tje helemaal deed. ;)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daarvoor ook natuurlijk. Gouden wapens :) Iig minder moeite dan dat ik er in CoD4 voor heb moeten doen (en wa later ook nog eens voor niks ><)
     
  14. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    gamehubs.com is die 34 euro.
    2 euro verzendkosten zonder verzekering
    of 7 euro verzendkosten met verzekering
    kan je dus beter met nemen en dan ben je maar 41 euro kwijt ;) 19 euro goedkoper uit.......


    maar anyways weet nou al iemand of er freemode in zit? ik hoorde van niet en zo niet dan ga ik het spel ook niet hAlen denk ik
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou dit is het toch net niet voor mij. Ik vind GTA toch vele malen leuker. Tenminste de stijl en de manier van spelen. Graphics gaan nog, maar ook daar overtreft GTA het dik.
    Ga je af in een level kun je weer helemaal overnieuw beginnen. =(

    Leuke budgetbak titel. Niet meer, niet minder.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Free mode? Je kan toch altijd gaan en staan waar en wanneer je maar wilt? Of wacht..jij bedoelt voor Live?...dat is idd de enige mode die ikzo nu en dan online in GTA IV doe...zou jammer zijn als die er niet is in SR2..maar ja, co-op maakt een hoop goed.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Voor de mensen met een Gamehubs pre-order: Morgen hopen ze het spel binnen te krijgen en dan versturen ze het zo snel mogelijk.

    Maarja, dat zal dan toch wel op volgende week maandag uitkomen dat ie op zn vroegst binnen is en dan is de school al weer begonnen...
     
  18. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    He? Dit spel heeft JUIST checkpoints wat GTA niet heeft :'). Geloof niet dat je meer dan een uurtje hebt gespeeld.

    Of uberhaupt reviews hebt gelezen.
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het eigenlijk wel kut dat ze SR2 makkelijker gemaakt hebben....
    Maarja, misschien kun je ook zonder checkpoints spelen....


    Ik vond Saints Row 1 al redelijk makkelijk dus vind ik het kut dat SR2 nóg makkelijker wordt...
     
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik was bijna een missie door, maar mocht hem weer helemaal overnieuw doen. :)
    Heb het inderdaad nog niet zo heel lang gespeeld.

    Straten zijn ook leek, had GTA nog gewoon lekker een blaadje wat waaide. Hier loop je over bruine straten die niks uitstralen.
    Best jammer, mijn verwachtingen waren toch wel hoger. Zeker na het leuke 1e deel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina