1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vond GTAIV echt slecht. Zeker vergeleken met vorige delen...dus dan spoor ik niet :)
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Hie rkun je een beetje zien wat ik bedoel. Hele lege straten zonder verkeer, het leeft gewoon niet echt. Kwaliteit foto is mischien niet echt goed, het is wat donker.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Edit:// En was dat nederlands nu echt noodzakelijk? Soms 3 rijen met ondertitels die vaak ook nog wat te snel gaan. Of je kunt ze niet lezen door een witte ondergrond. Hopen dat daar een update voor uitkomt. :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2008
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    ''Aangewezen verdediger.'' _o-
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar onder crap versta ik dat het rommel is..dat is het totaal niet. Je kunt misschien de gameplay minder leuk vinden en de missies niet zo leuk enzo..maar qua details is die game ongekend, sfeer, graphics...top notch, daar kun je gewoon niet omheen...dat is dan ook alles behalve crap.

    Ik heb niks met strategy games,maar crap zal ik ze nooit noemen :).
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast vind hem echt cool.:thumbs:
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Engels is toch wel mogelijk? Anders laat ik hem misschien serieus liggen. Sinds wentelteefje bij Burnout heb ik het niet meer zo op vertalingen O-)
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik denk dat als je hem importeert (zoals ik) dat je dan zowieso engels hebt ;)

    Maar dat weet ik uiteraard niet zeker. Maar lijkt me wel logisch :)
     
  8. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook een moterkap view?
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Multiplayer stelt dus weer niets voor. Eerste waas puur lag en glitches. En nu is het weer een die gewoon slecht is. Na een week dus weer in de kast? :/
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb gekeken, maar zag geen taalinstellingen. :x
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    GTA fan? :lol:
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Doe ik niet. Als ik zonder die 7 euro bestel bij gamehubs dan komt hij op de release van fable 2 hier. En met die 7 euro dan zit hij al tegen de nieuwprijs aan hier.

    Nou lekker dan... Waarom zouden ze dat doen. Is iets voor Duitsland of Frankrijk. Nederland heeft dat echt niet nodig en jonge kinderen zullen dit spel niet spelen zoals dat bij Viva Pinata het geval is. Moet het weer via locale. Dat is alleen maar irritant.
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Xbox dashboard > Console Settings > Locale > Kies een land dat engels als hoofd taal heeft. ;)
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja weet ik. Maar dat is alleen maar meer werk en ik ben gelukkig Nederlander en geen Amerikaan of Engelsman :+

    Ik wist ook helemaal niet dat dit spel een vertaling had. Hopelijk gebeurt dit niet te vaak.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Cookie:

    Tegen de nieuwprijs hier aan? 40 euro is toch niet tegen de nieuwprijs hier aan?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge,...net wel ..ik denk bijna een uur naar die Justin tv gekeken, echt HILARISCH zeg, en het zag er vreselijk FUN uit. De makers spelen die game in die live streaming en vertellen dus ook een aantal dingen. Zo kun je dus echt alles wat je in singleplayer kan doen ook in co-op doen. Dus samen streaken kan dus ook....net ook..ging ie streaken, en hoe mensen daar dan op reageren...een vrouw probeerde hem te stompen en twee andere mannetjes kregen ruzie, wahahaha.

    Ik vraag me alleen af....hoeveel in de stad is er echt nieuw? Ik ben bang dat ik zoveel oude shit ga tegenkomen qua gebouwen en gewoon dat ik alles herken, of valt dit heel erg mee?
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Spellen koop ik hier altijd voor 50 en dan heb ik hem direct. Ik kijk nog wel hoe ik het doe en wanneer ik hem haal en of ik hem haal.

    Deel 1 heb ik echt maanden gespeeld maar tegenwoordig speel ik alles MP en het hangt er maar net vanaf hoe lang dit spel nog gespeeld gaat worden. GTA IV werd na 2 maanden al door niemand meer gespeeld in mijn lijst en met al deze releases vrees ik dit ook voor sr2.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Was het al langer bekend dat deze game vertalingen kent? Ik snap dat echt niet. Wáárom zou je dat in godsnaam doen bij een game voor 16+? Complete verspilling van geld en je maakt de game er alleen maar minder op. Bah. :mad:
    Staan subtitles automatisch aan of heb je nog wel de keuze om die uit te zetten?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Subtitles kan je uitzetten. Die NL vertaling niet.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat? Dus de cutscenes zijn in het nederlands gesproken? Of begrijpik het nou verkeerd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina