1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het zakencentrum ja maar ik bedoel bij GTA 4 wist je duidelijk en voelde je dat ook wel dat je in een miljoenen stad was in SR1 had ik dit gevoel helemaal niet. Is het dus wat levendiger geworden en wat meer verkeer enzo?
     
  2. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maja stillwater moet ook geen miljoenenstad voorstellen, het is wel wat levendiger dan sr 1 ja maar echt niet te vergelijken met gta 4. das wel jammer opzich.
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, heeft het wel een leuk/duidelijk centrum want ik vond dat met die steentjes toch niet echt iets voor zoon grote stad.
     
  4. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    weet eigenlijk niet ben nog niet overal geweest..
     
  5. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die hem al bij de media markt hebben gespot?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game ook gehaald, en ik ga eerst even wat eten , dan even wat klussen aan het huis en daarna gamen. Wat ik gisteren in een uurtje livestream zag was genoeg om te besluiten de game te halen :)
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook en vind het goed spelen
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Broer wil de game ook kopen zodat we lekker co-op kunnen doen,maar bij Saturn was ie al uitverkocht en de andere shops afgezien van Mediamarkt zijn dicht. Maar wtf....Mediamarkt neemt niet eens op wanneer je ze belt...is de game daar al, iemand enig idee?
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen van gamehubs... zal dan wel na het weekend komen als ik het ook weer druk heb.
    Is niet anders :).
    Dacht trouwens dat de game de 17e uit zou komen, maar is dus vervroegd ;).
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net aantal filmpjes gekeken op IGN.com, waaronder de preview. Ik weet bijna zeker dat ik morgen na werktijd eventjes door het dorp ga om te kijken of ze hem ergens hebben liggen.

    Geniaal dat er een parachute in zit _O_
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ze zouden em vanmiddag binnen hebben gekregen, zoals ik in mijn vorige post al zei. ;)

    Alleen ik was er te vroeg toen, heb ik em elders gehaald. Maar ja als het goed is moet er zijn.

    Edit voor de mensen die als cops willen rond lopen het is dus mogelijk (afgezien van de FUZZ game) !: :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Inprincipe is het best apart...alles wat San Andreas had (en IV spijtig genoeg niet) is volop aanwezig in SR2. THQ heeft daar overduidelijk heel erg naar gekeken, uit vliegtuigen jumpen en parachute gebruiken, de kettingzaag en trailers die je achter je auto kan krijgen (althans dat las ik).

    Wat doe ik hier eigenlijk...ik moet gaan klussen..kan ik daarna Saints 2'en.:p
     
  13. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moeten ze ook wel doen als ze willen concurreren met GTA.

    Saints Row ga ik ook heel anders in ( qua instelling ) dan bij GTA, bij saints row is het gewoon zoveel mogelijk herrie schoppen, dingen proberen, aankutten etc, bij gta ga ik meestal eerst verhaallijn doen en verkennen enzo..
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Is saint's row 2 meer te vergelijken met GTA SA dan met GTA IV? Als dat zo is, dan haal ik SR2 zeker.
    En hoe druk is het op straat, zijn de straten bijna verlaten of lopen er nog genoeg mensen op straat?
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me belde op om me te vertellen dat hij SR2 al had. Gekocht in Leeuwarden, volgens mij op het station of bij Music Store.

    Zag trouwens laatst een filmpje dat je ook kon streaken, dat zijn de dingen die et em doen. _O_ Ben benieuwd hoe het speelt. :)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Iemand die bij Gamehubs heeft besteld zijn Saints Row 2 al verzonden ?

    En of iemand een link of kan uitleggen wat er precies allemaal was gebeurd in Saints Row 1. Kan me er niet veel meer van herinneren. :)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    SR1

    Je ziet een gang fight. Je staat onder schot. Jules red jou.
    Je joined de Saints (bende). Je wil gang geweld stoppen door de bendes uit te roeien.
    Je roeit 3 bendes uit en gaat naar een boot met een hoge pief van de stad. Jules verraad je en blaast de boot op
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  18. Dexterity

    Dexterity Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Saints row brute actie man begint met vluchten uit je gevangenis vervolgens een barfight beloofd een mooi verhaal lijn te worden. Veel vergelijken SR2 met GTA maar de customize options zijn enorm ruim een uur lopen sleutelen naar mijn eigen beeld optie voor vision camera zou een enorme tijd schelen zoals in Rainbow 6 vegas 2. Helaas jammer geen co-op offline zou me vrouwtje wel zo fijn vinden.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oh ja, nu weet ik het weer! :+ :thumbs:
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Jup, GTA IV met SR2 vergelijken is eigenlijk appels met peren te vergelijken, beide fruit (sandbox game) maar totaal verschillend.

    GTA SA valt dan veel beter om mee te vergelijken, kwa fun factor.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina