Ik snap waarom je dat zegt...mijn broer heeft er bijvoorbeeld wel voor gekozen. Maar hij zal absoluut de Live games wel kopen. Ik zou waarschijnlijk ook zo voor een kleine 40 euro mijn 360 kunnen laten 'flashen' maar ik doe het niet...simpelweg om deze reden.
De hele 'charme' van het uitkijken naar een game en dan uiteindelijk die game in de winkel halen zal verdwijnen. Hard werken voor je centen en dan weten dat de desbetreffende game zal uitkomen en die dan gelijk te halen. Met downloaden zou het al vrij gauw dit worden ' Oh hey nice, Fallout 3 is te downloaden, die maar even checken dan' en een weekje later of nog eerder staat er bijv Dead Space op...kortom..je blijft downloaden en downloaden....en speelt vervolgens niks. Plus dat de charme dus weg gaat....ik heb dat absoluut. Als straks Dead Space uit komt dan zal ik overdag op werk er de hele dag naar uitkijken, om na werk die game te halen en dan thuis de game erin ploppen...relaxed op mn bank ploffen en gamen maar.
Maar hey...that's just me
En zeker, het zou mij gigantisch veel geld schelen zou ik het wel doen...maar dit hierboven weegt gewoon teveel, betekent teveel voor me. Plus dat ik vorig jaar in Leipzig was...toen sprak met een developer van Blacksite(slechte game,maar boeit niet) en na dat gesprek had ik echt zoiets van...'dat downloaden is eigenlijk zo fout he' . Die mensen steken al hun tijd in een game...relaties lopen er ongetwijfeld ook op spaak bij sommigen.....tja....klinkt cliché misschien...maar dit is gewoon zoals ik het ben gaan zien.
Zelfde met muziek cds...als ik een cd echt heel goed vind, dan koop ik die cd gewoon, omdat ik het gewoon een tof idee vind om die cd origineel te hebben,het echte hoesje en al die dingen. Oh en qua games...ik hoop dus dat het nog heel lang duurt voordat games alleen nog maar (officieel) te downloaden zijn. Ik herinner me Peter Moore nog , die zei dat dat de toekomst was voor Xbox 360...games downloaden van internet...zou ik echt jammer vinden, want dan kan ik niet meer naar die shop enzo .
Laatst bewerkt: 7 okt 2008