1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    ik denk dat je met alleen single player rond de 600 komt...
    gokje hoor...
     
  2. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind het een erg leuke game! Gisteren de eerste 6 missies oid gedaan en heel veel lol gehad qua verkennen. Kleding bekijken, auto's e.d. Zitten wel de nodige bugs in, maar vind het erg geslaagd. GTA4 is dan wel mooier, leuker niet! Hier zitten veel meer verschillende dingen in.
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Co-op neemt zo'n 300-400G in beslag, als je de game in je eentje 100% uitspeelt heb je maar iets van 400G dacht ik.

    Klik!
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    220G om precies te zijn voor co-op
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Door alleen de singleplayer story uit te spelen krijg je niet zoveel G. Je haalt de rest voornamelijk door Co-op de story uit te spelen en alle activities te voltooien.
    Maargoed, als ik hem rond de 500-600 haal is het voor mij allang goed.
    Ik weet zeker dat ik hier nog veel plezier in ga beleven (meer dan in GTA IV) en de activities lijken mij ook leuk om te doen dus die achievements ga ik zeker halen.
    Doel is om rond de 500-600 te komen, alles wat daarbij komt is mooi meegenomen.

    Ik ga hem dadelijk ook even halen, kan niet wachten om mijn character te maken :thumbs:. Iemand wat leuke suggesties?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nutty Professor! :D
     
  7. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie of de gamehubs versie gewoon ingame alles in het engels is, ook de ondertitels?
     
  8. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt niet aan de game welke taal het is, maar aan je xbox instellingen :D dus ook de gamehubs versie is ingame nederlands (behalve het praten) als je je land Nederland hebt, en als je je land Engeland of Amerika hebt is het gewoon allemaal Engels.

    En trouwens, weet iemand hier of dat je voor die co-op activity achievement ook alle hitman en chop-shop dingen moet doen? Daar heb ik namelijk weinig zin in -.-
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wel tof trouwens als je de ability hebt geunlocked dat je geen damage oploopt als je valt, kun je gewoon uit je vliegtuig/heli springen zonder zorgen te maken dat je dood gaat. (tenzij je in de wieken van je heli komt natuurlijk :cool: ).

    Voor de mensen die willen weten hoe je et unlocked
    Door een perfect Base Jump te doen, druk op Y als je met je parachute naar beneden gaat, en land zo dicht mogelijk bij de marker.
     
  10. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan dat dan ?
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vandaag het spel gehaald. Samen met een RROD toen ik mijn xbox aanzette om het spel erin te doen. Had echt helemaal plannen voor dit spel maar die moeten dus nog even op zich laten wachten :mad:
     
  12. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook net gehaald en het is toch weer even wennen hoor. Ook is alles (van wat ik nu gezien heb) heel anders ik herken het echt niet meer terug.
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, wat een fouten weer in de game... Om zot te worden. Vastlopers, AI erg bagger, soms als je ergens de stoep op rijd krijg je een hele crash. Rijden met voertuigen is erg saai en te arcade. Grafisch is hij slechter dan ik verwacht had. Lijkt wel Saints Row 0.5.

    Maar heel veel fun in de game en je ziet gewoon vanaf de eerste keer je de map ziet dat er gewoon veel te doen is. Leuke game maar de fouten maken het gedeeltelijk stuk.
    Maar blijft een game die je eigenlijk zou moeten spelen. Want de fun,co-op en je kan zoveel veranderen maken het een toffe game.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb de hitman net allemaal gedaan. Gewoon alle 5 de lijsten ophalen en dan zie je de target vanzelf een keer op de map verschijnen. Je hoeft hem niet aan te zetten zoals in SR1 maar alle targets lopen met een bullseye op de map.

    Voor chop-shop geldt hetzeflde. Auto's hoeven ook niet meer getuned te zijn ofzo. Het is allemaal een stuk makkelijker geworden.

    Dat is echt balen :mad:

    Ik weet niet hoelang jij SR1 gespeeld heb maar ik herken zoveel dingen. Bijna ze hele map zelfs. Het is wel allemaal net iets anders maar toch (ik heb er iig geen problemen mee).
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  15. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wat je zei van die hitman en chopshop wist ik al, maar ik vraag me af of dat je die ook speciaal in co-op moet doen wil je de achievement halen voor alle activities co-op :D
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar langs ofzo 8)

    Wat is trouwens het taxi nummer?
     
  17. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    is deze bug al bekend?

    als je een petje opdoet, veranderd je haar compleet . . . . .
    vdr wel mooie game or
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Al 2 dagen bezig en ik heb nog geen vastlopers gehad.Een paar fouten zitten er wel in maar het doet niks aan de gameplay dus ze storen mij niet.Heel goed game en veel leuker dan gta4 vind ik.Voertuigen rijden veel beter en veel meer te doen
     
  19. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem eigenlijk wel kopen, maar er komen gewoon teveel goede games uit :9
    Voor de bazar is het ook nog wat te vroeg, ik ga hem later nog wel eens kopen
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja precies, ik heb de game nu iets van 3 dagen maar al 1x een vastloper gehad, en dat heb ik werkelijk nooit. Net co-op gespeeld met broer..en ineens kon een auto niet uit...en broer ook niet...moesten we dus de game herstarten. Handig....verder genoeg popup en slowdowns...ik vind het dus toch best kwalijk na 2 jaar dat ze die dingetjes niet afgewerkt hebben..maar ja. De game is wel hardstikke fun.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina