Vind het jammer dat het geen live cam ondersteunt. Jezelf namaken is echt onmogelijk terwijl het wel mogelijk is.
Alleen met z'n 2e co-op, en 2 multiplayer modussen. Team Deathmatch en nog een match waar je dingen moest overnemen dacht ik.
Je moet geen letters intoetsen. Je moet het cijfer indrukken waar die letter op staat. Op de 7 staat bv QPRS dus voor de P druk je de 1x 7 in. Het nummer wat je wilt bellen is dus 555-6677
Krijg je ook weer dingen als je een activity hebt uitgespeeld. Die pimp cane shotgun was bijvoorbeeld echt zwaar dope.!
Je kunt veel meer unlocken. Bij iedere activitie unlock je op lvl3 en lvl6 iets. Verder krijg je sterren voor bepaalde actie die je in de game doet. Van 1 bronze ster naar 2 brons en 3 brons en zo ook voor zilver en goud. Als je voor bepaalde dingen 3 goud haalt kun je ook iets unlocken. Met dingen moet je denken aan headshots, gangkills, op 2 wielen rijden, wheelies, near miss in het verkeerde, oncomming rijden, powersliden en ga zo maar door. Ik denk dat er tussen de 50 en 100 unlocks in de game zitten.
Heel nice...ik zit nog maar in het begin,maar ik besloot gewoon om eens terug te gaan naar het eiland van de gevangenis...en ja hoor, ik zag ergens daar een gebouw waar ik inkon...en uiteindelijk kwam ik bij een tunnel uit...kon toen explosieve vaten opblazen, toen was ik weer buiten waar in het water een mooie jetski op mij lag te wachten En ook in die buurt van de prison kan je een politiehelikopter vinden. Oh en je kunt de HELE gevangenis verkennen, dat is echt heel tof. Je hebt er geen donder te zoeken...maar het feit dat het mogelijk is....niiiiice.
Hier een lijst met alle unlockables/activity awards: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=97859