1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Kan ook aan de xbox liggen hoor. Games als GTA, Halo en Gears hebben bij mij ook aantal keer last gehad van de nodige vastlopers.

(overigens let ook op als je ventilatoren van je xbox er mee ophouden, betekend ook meestal dat je een vastlopper gaat krijgen.)

Bij SR2 heb ik er iig gelukkig nog geen last van gehad.

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wel typisch dat ik alleen bij SR2 last heb van vastlopers. Dan zou dit op zijn minst bij meer games moeten gebeuren. :)

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb tot nu toe 1 vastloper gehad en dat was tijdens een missie. Wel klote als het vaker voorkomt inderdaad, maar had je dan geen auto-save aanstaan?
    Ik vind het tot nu toe echt een vette game, echt heerlijk om zoveel te rotzooien en te kloten. :D De Ronins heb ik nu uitgespeeld, dus nu ben ik bezig met de Sons of Samedi. Gisteren had ik ook ff de mestwagen activities uitgespeeld, ze waren leuk om te doen maar wel erg makkelijk.

4. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:

Moet je als je een gang wil uitschakelen ook die strongholds overnemen ,want ik heb nu de brotherhood misies zo goed als klaar ,maar ik moet nog twee strongholds. Pas op hieronder staat (mogelijk)einde brotherhood gang.

Volgens mij die maero met de mini gun op dat dak verslaan waarna een filmpje komt dat hij vlucht

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij krijg je de laatste missie pas als ook alle strongholds gedaan zijn.

Voor mensen met vastlopers: clear gewoon een keer je cache en je probleem is opgelost. Dit moet je sowieso minimaal 1x per maand doen om problemen te verkomen. Sandbox games hebben er allemaal problemen mee. GTAIV liep bij mij ook vast maar na het clearen van de cache geen problemen meer gehad. Bij SR2 wel al 3x maar dat was tijdens co-op waar de host vast liep.

Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Meer mensen die problemen met de volgende missie hebben gehad?

Missie waarbij je een stronghold moet overnemen. Je moet een bom plaatsen op een schip en dan op tijd weg zien te komen. Het lukt me prima om weg te komen van het schip maar als ik dan schuil in een gebouw vlieg ik alsnog in brand en heb ik de missie verloren. :{

7. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nog nooit van mijn leven mijn cache gecleared en nog nooit problemen gehad en al bijna 2en half jaar een xbox *)

@ sinnerz

ikheb net ook die missie gedaan en haalde em in 1 keer ik deed overigens niet schuilen in eengebouw maar ben gewoon doorgelopen tot ik uit de rode cirkel was ( waar je die boten moest opblazen iets eerder

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Thx! het is inmiddels gelukt! :D

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Had afgelopen weekend iets leuks wat echt typisch SR is vind ik.

Werd achtervolgd door enorm veel politie, dikke achtervolging dus, en toen kwam ik ineens bij toeval een schans tegen.

Keihard eroverheen gereden, vloog ik tegen een hek aan uiteindelijk, en toen zag je 3 politie-auto’s over me heen de zee in vliegen aangezien zij iets harder reden dan ik, zag er echt zo leuk uit. :)

11. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, ik hoopte dat ik Dex ook nog af kon maken, is het alweer klaar. Had trouwens verwacht dat Pierce je zou naaien, gezien zijn gedrag

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien dat er DLC missies komen? Er staat Bonus Mission I dus ik verwacht dat er meer komen...

13. dctjuhlp

dctjuhlp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je je cache clearen of is hier al een forum over?

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    To clear the cache on the Xbox 360 do the following:

* Go to the Xbox Dashboard, select the System Blade, and select Memory.
    * Highlight the HD symbol and press Y.
    * Press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X.

16. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net ff een uurtje gespeeld, nog maar 2 missies gedaan. Verder de demolition derby meteen uitgespeeld, lijkt wel of ze die activities makkelijker hebben gemaakt. Of het kan zijn dat alleen deze makkelijker is want het ging me erg gemakkelijk af.
    Het gevoel van de eerste Saints Row zit hier ook weer in en dat is gewoon heerlijk spelen!

17. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik had net een vervelende glitch :confused:

Sommige auto's vielen in de grond en kon er niet instappen maar nu is die weg ;D

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alles is veel makkelijker....zelfs op hardcore is het nog te makkelijk. Mainstream FTW :mad:

20. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die de extra mission gedaan hebben:

Idd. Ik wil Dex na deze missie ook aanpakken, en ik hoopte ook dat ze dieper zouden gaan met de oude personages dan dit. Je handelt niet af met Troy, niet met Dex ookal heb je z'n telefoonnummer, King hoor je verder niks meer over behalve dattie een boek heeft geschreven.. Wel jammer hoor :mad:

/Mod Spoilers gebruiken a.u.b.! - Cookie

Jeroentje:
    Shitfuck, sorry ;( Ik denk dat ik ze vergeten ben, want ik had nog speciaal aan aankondiging gedaan voor 'hier kan je kijken als je die missie hebt gedaan.'

Goed dat je zo oplettend was Cookie :D normaal vergeet ik de spoilers nooit ;<

/Mod Alleen weet ik nu wel meer dan dat ik wilde weten :'-( - Cookie

Laatst bewerkt: 20 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina