1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

    Remco Guest

    Zitten er voor de rest nog meer glitches in? Dat stoorde mij zo in SR1
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha ik heb toch iets grappigs meegemaakt. :D

    Ik was bezig met wat hitman targets en op een gegeven moment kwam ik een pimp tegen dus ik dacht ach laat ik maar eens met hem gaan vechten, dus na dat gevecht denk ik mooi weer een pimp minder, draai ik me om komt er echt een hele menigte vol met pimps achter me aan rennen het waren er pak weg een stuk of 15, echt zo komisch was dat. :+
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik verwacht nog wel extra content waarin nog extra missies zitten. Het heet niet voor niks Bonus Mission I. Dat impliceerd toch dat er meer zijn / komen. ;)
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb em ook eindelijk. Als iemand met me co-op wil spelen invite me maar :)
     
  5. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwachtte inderdaad dat er wat meer storyline om Troy en Dex heen zou zitten. Ultor gedeelte was ontzettend kort en zelfs saai in mijn ogen.
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat laat GameTrailers lang op zich wachten zeg met die Saints Row 2 Review. Ook op XBW nog niets. 2 site's waar ik meestal mijn game-aankopen op baseer. Vervelend. Iemand anders goede (video)reviews van SR2 (behalve IGN)?
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm vandaag ook van GameHubs ontvangen incl. een T-shirt met voorop Gamer, zijkant een NL vlag, en achterop www.gamehubs.com . Eerst nog mijn administratie afmaken, en dan lekker SR2 gaan doen!!! Heb er zin in :)!
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Waarom heb ik niet zo'n T-shirt? WTF ik heb ook gewoon SR2 besteld. Mijn neef (Gdzr) die had dat ook al en ik heb dat niet, terwijl we op dezelfde tijd besteld hebben. Nou jah, boeie.

    Maar ik zoek eigenlijk een grote garage, waar ik mijn lomp grote pick up truck, de Compensator, kan modden. Iemand een idee?
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Of er zit in de game nog Bonus Missions.

    Hoe kom je eigenlijk aan die bonus mission? Ik heb er veel van gehoord maar hoe je er aankomt niet.
     
  10. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Het merendeel van de glitches en bugs uit deel 1 zijn in deel 2 ook weer aanwezig. 'k Heb ook in dit deel last van tearing, gelukkig zit er een v-sync optie op. Daarnaast zo her en der een aardige framedrop, zeker tijdens het co-oppen.

    Maar vooralsnog heeft het mijn pret niet kunnen bederven \o/_O_
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    heef tiemand miss een lijst of guide waar je alle hitman targets kan vinde? en een lijst voor de chop sueyautos?
     
  12. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldige game! ikz it er nu5+ uur in en ik vind hem steeds beter. Je kan het spel hetbeste als een San Andreas in een Crackdown jasje benoemen.
    Graphics zijn zeker scherper dan gta4, vooral als je in de heli ziet merk je dat. Alles is scherper en het draait veel soepeler hiero tenminste. Ik vidn de belichting ook mooier. auto rijden went wel is best aardig, mix tussen deze arcade en gta4 stijl zou het beste zijn.
    Achievements krijg je wel echt langzaam zeg.. Na 5 uur heb ik nogsteeds maar 5 gamerpoints :p

    Oh weet iemand of er nog een fix komt dat ik mn land niet op UK hoef te zetten voor normale engelse ingame menus??
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24

    Ligt eraan hoe je speelt. Als je alle activities doet en alle missies/strongholds
    dan heb je snel achievements. Maar als je, zoals ik vaak doe, meer rond gaat
    lopen kutten, dan krijg je minder snel achievements.
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee! Hij is vastgelopen terwijl ik iets van 4 uur loop te spelen zonder te hebben opgeslaan... en ik durf hem niet uit te zetten:+
     
  15. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    SEMI BROKEN (ongeveer midden van onderste eiland)

    vet vaag heb daar 95% korting :eek:
     
  16. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nieuw op het forum en ik post mijn eerste bericht in het Saints Row II forum, omdat ik het spel vorige week gekocht heb en er heel enthousiast over ben!

    Het rijden was wel even wennen, zeker ook omdat ik pas net ben gestopt met het spelen van GTA IV.

    Qua graphics ziet het spel er gewoon PRIMA uit, niet meer en niet minder. In ieder geval veel beter dan in deel I. Daarin was alles heel erg doods, leefde niet.

    De gameplay is tof! Alleen kun je in de hogere activity levels last krijgen van wat glitches (door de drukte denk ik).

    Origineel is het allemaal niet meer na deel I (90% van wat in deel II voorkomt, zit ook in deel I), maar toch is er nog genoeg nieuws te beleven.

    De muziek is ook prima in orde, genoeg keus!

    Graphics 7.5
    Gameplay 9+
    Originaliteit 7.5
    Muziek/geluid 9
    Value 9

    Totaal 8.5

    Wel heb ik 1 vraagje over de Insurance Fraud. Ik heb daar toch soms moeite mee om de hogere levels te bereiken (ook al is ie hier makkelijker dan in deel I).
    Hoe kun je hoge scores het BESTE halen? Ik las al iets over jezelf laten vallen uit een helicopter? En springen VOORDAT je de trigger indrukt helpt ook?

    TOFFE GAME in ieder geval!:thumbs:
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als je auto save hebt aan staan, en je missies en/of activities hebt gedaan, ben je alleen het geen kwijt dat na je laatste missie is gebeurd.
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ben er net achtergekomen, gelukkig wel:p
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Welkom en bedankt voor je post :)

    Wat betreft insurance fraud. Wat ik deed is zorgen dat je volle adrenaline hebt en dan tegen een auto aanspringen en dan in de lucht van voertuig naar voertuig laten bouncen. Heb al combo's van bijna 1M punten gehaald.
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bonus mission 1 gedaan. Vind het wel jammer dat je julius dood maakt. Want hij helpt je dan nog zo. Oke hij heeft u in een coma gebracht. Mja, julius moest wel iets doen. Persoonlijk liever dex zien dood gaan. Al zal dat niet lang wegblijven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina