1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is die Ninja outfit hetzelfde als die je homies hebben?

2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je bier kopen, dat moet je drinken om mitri te vinden. 40 oz's werkt niet

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ben net in die politie bureau geweest en die gesprekken beluisterd maar heb wat vraagjes. Ben niet ver, dus als het kan niet te veel spoileren, hier komt tie:

Ik heb die nummer van Dex ( Die werkt nu bij Ultor toch ) gekregen en die zei dat ik naar de kerk moest komen, hij weet waar Julius is. Alleen, is het een probleem om die missie nu al te doen. Ik heb pas iets van 6 missies in totaal gedaan. Of maakt dat niet veel uit ?

Dus als ik het goed begrijp wou Troy de Saints weg hebben, en Julius kreeg iedereen zover behalve mij zelf dus moest ik maar dood gaan op de boot. Troy is verder gegaan als cop, Julius is gevlucht en Dex heeft een baan gekregen bij Ultor.

En waar vind ik van die shock paddles :D En bijna vergeten, volgens mij postte iemand hier een tijdje geleden een link waar je een politie pak kon kopen, of zelf maken door verschillende kleding te kopen. Iemand een linkje ? :)

Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  4. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, en je kan hem echt in vette kleuren en gestreepte patronenn kopen in de Mall is er een verkleed winkel zegmaar.

5. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon twee keer zo'n literfles leegdrinken en dan hoort die gast te verschijnen:+.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maakt niet uit wanneer je die missie doet.

7. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is mijn character. Heb hem maar even in gestreept paars gedaan, heb ook de orginele kleur en gestreept lime green gekocht :p. Vind het echt super tof, laat echt zien dat je in die game zoveel kan customizen dat ik nu soort van ninja gang ervan gemaakt heb incl zwaard en de moves en taunts, gekkenhuis. Vind hem met die AK ookwel op soort van guerilla strijders lijken.

Post ook jullie characters!! :)

8. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Link is bijna goed ;)

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O kut er staat nu 2 keer http :+

WTF, waarom is generationX nu veranderd in Ultor FM?

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Die missie gedaan bij de kerk
    Jezus, wat is Julius veranderd. Vond de missie wel zwaar tegenvallen. Had eigenlijk liever Julius laten leven. :eek:

12. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, omdat hij het vooral tegen zijn zin deed lijkt me. Hij helpt dan nog zo. Raar dat troy je homie kan worden. En dex daar zijn we duidelijk nog niet klaar mee.

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik vind het vooral jammer omdat dit heel sterk kon zijn, je zou met je speler mee kunnen leven/voelen. Bij IV voelde ik echt met Niko mee, maar hier voelt je personage zo leeg aan. Als je een keuze kon maken zou alles heel anders zijn. Jammer.

14. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu eindelijk binnen. Ben na de 2e missie gelijk gaan kloten8) ff ge-autosurfd, mensen gegooit, en toen naar de fight club gegaan:D

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hier voel je ook wraak en haat. Echter was Niko een pussy en liet mensen leven. De Saint echter niet en legt iedereen om! Zo hoort het ook. Als je ze laat leven steken ze je nog een keer in je rug...

16. Mr Tom 666

Mr Tom 666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ultor missies

hee ik ben bij de ultor missies en nu heb ik zon stronghold missie van ultor en dan ga ik naar het ultor stronghold icoontje op de kaart en dan kan ik nergens dat ding vinde waar je Y moet drukke om hem te starte weet iemand wat ik daar aan kan doen?

17. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Je kan een klein gebouw inlopen. Als je in dat gebouw naar acheteren loopt vind je een beam ding. Als je erin staat, staat er press Y to go in the mall ofzo.Als je dat doet kom je vanzelf de stronghold missie tegen
    Zeg maar de laatste missie van de Sons Of Samedi, waar The General inrent, die moet je hebben

18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker bij die winkelcentrum?

Je moet in de gebouw gaan ( niet de trappen naar boven buiten.) Je kunt ergens binnen en daar een lift nemen. Dan moet je gewoon naar die icoon gaan.

19. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt de DJ vermoord 8). Veteran Child, die gast van de Sons of Samedi

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Welke radio zender luisteren jullie het meest?

Zelf zet ik hem of op The Mix of op de zender ernaast, The Crunch. Echt lekkere metal heeft die laatst genoemde. Hoogtepunt voor mij persoonlijk toch wel toen ik Nothing Left van As i Lay Dying hoorde en natuurlijk Redneck van Lamb of God! :) Resurrection van Chimairia is ook wreed! \o/

The Final Countdown, ook erg vet dat die er in zit _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina