[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Je hebt toch ook een katana tot je beschikking? Toch?? :D

    Maybe dat ik hem toch ga halen :cool:
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup:)

    Ik haal hem ook. Moet alleen nog even kijken wanneer. Vooral de volledige co-op lijkt me fantastisch :)
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar het zuigt dat het alleen online is :'-(

    En is er al iets meer over de online mode bekend? Want die zoog zwaar in SR1 :9

    Oja, die defibrillators zagen er ook Ownage uit! :D
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me afvraag, als je co-op doet dan moet je toch niet missies of activiteiten doen? Ik bedoel kun je dan gewoon rondhangen? Zoals je bij GTA:IV freeroam hebt.
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hoeft niet nee, kunt gewoon gezellig met z'n tweetjes aan het strand gaan zitten en van de zonsondergang genieten. ;)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Toch blijf ik het jammer vinden dat het er offline niet in zit, juist deze game zou daar geweldig voor zijn. Erg slecht, online met zijn tweeën spreekt mij namelijk totaal niet aan, geef mij maar offline met zijn tweeën. Tegenwoordig lijkt het heel normaal om geen offline coop meer te hebben, baggerzooi.
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik geef je 100% gelijk :)
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dat zal zijn omdat er dan 2 keer een levendige stad moet worden gerenderd op 1 scherm.
     
  9. Razorraz

    Razorraz Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Saints Row is een hele goede franchise, maar ik denk niet dat het kan concureren met de andere games die de komende maanden uitkomen: FarCry2, Fable 2, Call of Duty 5, Fall Out 3, Gears of War etc. Misschien als hij een stuk goedkoper is.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar kun je ze totaal niet mee vergelijken...als je van sandbox games houdt.....

    Verder is het eindelijk een keer doorgedrongen tot programmeur waarvoor ik games speel! _O_
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Spellen als GTAIV, SR2 en Crackdown kunnen nog niet offline omdat de 360 dat simpelweg niet trekt. Dit is pas iets voor de volgende generatie. Tenzij je op 1 scherm hebt zoals bij Fable 2 en San Andreas maar dat vind ik persoonlijk ontzettend kut :)
     
  12. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0


    Offline coop is geheel onmogelijk met dit soort games, vooral omda je met zn 2en ver vanaf elkaar kan sijn., leg mij uit hoe de disc 2 verschillende gebieden moet gaan streame |:-
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gewoon net als met GTA San Andreas, vond ik echt lachen. Niet echt super, maar beter dan niks. Als de PS2 dat kon dan kan de 360 dat ook.
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet, man. Je moest dicht bij elkaar staan, je raakte het overzicht kwijt. Zo nog meer dingen, super kut :+
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik kan deze game voor 42 incl scoren. Wel of niet doen?

    Weet het echt niet =(
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    gewoon doen. Als hij dan tegenvalt verkoop je hem voor 35 euro of meer en loop je hooguit 7 euro mis


    Waarom is dat onmogelijk. Ik weet nog dat ik Vigilante 8 speelde op de psx met 4 man en dan waren de omgevingen ook redelijk groot. Daarnaast kon tenchu 2 ook splitscreen worden gespeeld.

    Ik snap wel dat de hele stad laden moeilijk zal zijn, maar je kunt wel doen dat je binnen een straal van een paar honderd meter van elkaar moet blijven (dan laad de game 1 area) maar dat wel ieder zijn eigen speelscherm heeft.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk het is een topper
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb er een uurtje geleden 74.99 euro aan uitgegeven!!!:eek::'-(

    Dan ben ik echt opgelicht.....|:-

    NOT!!

    Ik heb ff de speciale editie gepreorderd!!
     
  19. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    JHa maar het is juist in dit spel dat je ver vanaf elkaar af kan gaan, anders moeste ze da systeem heul aanpassen om een paar mense offline coop te late spele. Als ge da wil moe je gewoon 2 xbox'en en 2 tvs aansluite dan kan het.

    Op de PSX was het anders omdat dat gewoon kale omgevingen waren, is niet zo moeilijk he.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmm, Saints Row. Heb alleen de demo gespeeld van het eerste spel en was best onder de indruk. Ik hou wel van die over-the-top free roam games.

    GTA IV was ik echter erg snel beu, sterker nog, heb hem niet eens uit gespeeld! Ben benieuwd wat de XBW mensen hiervan vinden.

    Ik mis nog steeds de spellen waarbij je gewoon de omgeving totaal kan vernielen. Er was destijds op de PS1 een spel waarbij je in auto's kon racen en elkaar met wapens helemaal kon vernielen. Geweldig was dat. Jammer dat de meeste games nu meestal gefocust zijn op Multiplayer ipv Singleplayer Co-op
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina