1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb in het begin gewoon eerst alle fight clubs gedaan, daarna alle Fuzz's en daarna de insurance en chaos. Dan heb je voorlopig wel even genoeg respect en krijg je ook de nodige extra's (lees: ammo en unlimited sprint) :)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ga morgen ook eindelijk aan het spel beginnen. Eerst de RROD en toen Fable 2. Beide zijn nu achter de rug :+ Iemand nog tips voor het begin wat eventueel handig kan zijn?
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Waar zit die fight club en fuzz? :+
     
  4. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen tips, alleen veel plezier gewenst:thumbs:
     
  5. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    jawhoor, niet te vaak doodgaan en lekker doen wat je zelf wil... :b:

    Dit is een spel waar je lekker kan rommelen

    Bij mij is het alleen omgekeerd. Hij ligt te verstoffen onder Far Cry & Gears...
    So much games, so little time 8)
     
  6. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    fightclub 1e in de dome, 2e in de gevangenis op de luchtplaats... kwam hem per ongeluk tegen :+
    fuzz vlak bij je eerste hangout en de 2e ergens noordwest van je map
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  7. yvarr

    yvarr Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu bijna alle activities erop zitten:)
    maar voor die achievement van dat je alle activities moet completen
    moet je dan ook de races doen?
     
  8. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    tering vet, mijn gozertje ging meezingen met de radio:+
     
  9. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, en hitman en chop shop ook niet :)


    BTW, Ik moet de meeste co-op achievements nog halen dus ik heb een speciale savegame aangemaakt omdat ik niet precies weet of dat prikbord werkt. Ik ben nog niet uitgebroken en alleen een poppetje gemaakt en gelijk gesaved, dus wie wil me helpen met de game in co-op uitspelen :)?
    Add me maar: Jeroentje NL
    En oja, ook ff een berichtje achterlaten hier zodat ik weet wie me allemaal adden :)
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    soms zie ik in filmpjes dat je mensen kan gooien enzo, en als human shield kan gebruiken? kan dit meteen al? (zo ja, hoe?) en zo nee wanneer leer je dat.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat kan gelijk als je het spel speelt, tenminste dat neem ik aan. Gewoon naar een gast toe lopen en dan op LB drukken. Met LT schiet je ze neer en met LB smijt je ze weg :)

    Heb net de story uitgespeeld, tenminste. Moet nog die geheime missie doen, kon net alleen het politie bureau even niet vinden.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik kan niet online spelen =S

    Als ik op multyplayer -> quick match -> ranked doe, komt er:
    Warning
    You could not join the game.

    En had net zo'n zin om te spelen;p
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Cookie:

    Wat ik gedaan heb, is eerst heel de stad rondrijden, om alle icoontjes te weten te komen, dus zodat je nergens meer vraagtekentjes hebt. Dan weet je meteen waar alles zit en raak je een beetje bekent in de stad. Dan zou ik eerst 1 gang uitroeien voor het geld. Dan activities gaan doen met handige unlockables (snatch, fuzz, fight club, insurance fraud). En dan gaat het allemaal van een leien dakje :cool:
     
  14. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 78/80 Stunt Jumps, maar kan de laatste 2 niet vinden, ik heb alles aangekruist die ik heb gedaan. Iemand die dit probleem ook heeft? Het is de laatste Singleplayer achievement die ik nog moet.
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    LT is slaan (ook met een wapen in de hand) RT is schieten ;) LB drukken is inderdaad gooien. LB ingedrukt houden is human shield (zodra je hem hebt hoef je LB niet meer in te houden) en met 1 druk op LB gooi je hem/haar dan ook weer weg.
     
  16. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand zin heeft om te co-oppen, voeg me even toe. Gamertag is hetzelfde als m'n username hier :)

    Vind insurance fraud op hogere levels trouwens bizar lastig, het lukt me maar héél af en toe dat ik echt ver vlieg en het me veel geld oplevert. Meestal schiet ik een klein stukje vooruit en verdien ik $5000 ofzo :{
     
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer op een snelweg te komen. Spring hier voor een auto en je knalt soms hard omhoog (helemaal met adrenaline).
     
  18. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    En zorg dat je tegen meerdere autos opbotst in 1 val.
    Dan verdien je 10000 ongeveer per sprong, en gaat je adrenaline sneller omhoog.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat insurance fraud is wel lastig jah op level 4 5 en 6. Ik heb toch wel een aantal keer gefaild. Maar soms komen er ook geen autos of verkeerde voertuigen. Laatst waren er alleen nog maar scootertjes te vinden bij mij.

    Ik heb nu de verhaallijn uitgespeeld en nu ga ik verder met de activities.
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Tips voor chaos level4 ? moet je 500.000 halen en ik red het rond de 400.000 max. Door zoveel mogelijk mensen/voertuigen/gangmembers/politie te poppen met rocket launcher

    Edit: heb al een goede manier, zat in een wijk waar zoveel hekken stonden dat ik 300000 in 1combo had. Maar ging dood toen ik van te dichtbij een paar gangmembers popte
    Edit2: Level6 lukt niet echt :+ hoeveel levels zijn er eigenlijk?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008

Deel Deze Pagina