Lol. Je kan ook deze maken: Lil Wayne Lioyd Banks Ice Cube 2pac Michael Jackson Niko Bellic (van GTA IV)
idd. Allemaal te zien op youtube. Michael Jackson is echt grappig Maar heb uiteindelijk voor The Game gekozen. Die heeft meer de uitstraling van een bendelid. vind ik natuurlijk... Jammer dat je geen bandana onder je pet kan dragen
hoe doe je geld in je kluis bij je huis? en kun je ook een eigen radiopost maken met jou muziek erin? hoe doe je dat dan?
Hmmm... ik heb dit spel niet maar,ik ga hem nog zeker kopen. Als ik zo'n mannetje ga maken dan neem ik Lioyd Banks of The Game.
en kun je ook een eigen radiopost maken met jou muziek erin(dus van je mp3 ofzo)? hoe doe je dat dan?
hoe vernietig je andere bendes? Ik heb de missies van de ronin en brotherhood al gedaan maar ze blijven soms terugkomen (dat ik een territory moet verdedigen). maar kan ik ze niet definitief uitschakelen?
Zijn dat dan niet de Sons of Samedi die je aanvallen? Als je een bende voorgoed hebt vermoord en al hun missies hebt gedaan komen ze niet terug. Het kan wel zijn dat het een andere bende is, die je nog niet helemaal hebt vernietigd.
Mja het waren die groene drugsdealers inderdaad excuus. Heb de verhaallijn nu uitgespeeld, Spoiler vogel vermoord, wat een klootzak was dat trouwens met z'n praatjes maar goed dat m'n personage hem midden in een zin in ze kop schoot haha. En nu kan ik doen wat ik wil in stillwater Maar voorlopig leg ik de game even weg, heb geen zin om al die activities te completen en alles te verzamelen. Overal wel een toffe game, zal 'm later zeker eens herspelen met een ander figuurtje die er als een clown uitziet. Ik had 'm nu een best serieuze look gegeven.
Ik heb ook voornamelijk de missies gespeeld en de verhaallijn uitgespeeld. Vind wel dat je dan maar weinig achievements hebt, iets van 270 ofzo.... maar ik heb geen zin alleen de activities te doen voor achievements. Missies zijn het leukste.
mooi spel veel opties leuke missions(iets te makkelijk) vette guns zoals stun gun en mini gun online is het mooi gedaan met geld verdienen en spullen kopen
Ik was laatst met iemand Coöp en dat was echt tof. We zaten een beetje rond te kloten in de stad en toen pakten we zo'n amerikaanse bak die zo'n open laadbak heeft. Dan ging de een in de achterklep zitten en politie/gangsters afschieten tijdens carchases en de ander stuurde. En dan steeds omwisselen, echt zo cool
Hoe kun je locaties vinden van bepaalde missies. Hiermee bedoel ik als ik bv iemand moet omleggen en daarbij een foto krijg en een naam van een wijk. Dit zelfde verhaal geldt ook voor auto's die je moet zoeken en inleveren.
van die auto's weet ik niet, moet ik zelf ook nog doen. Maar voor die hitmen missie's kijk je waar een persoon te vinden. Dan staat er bijvoorbeeld Marina district. Om te weten waar dat marina district zit, klik je de back-knop voor de map. En dan staat er bij de verschillende gebieden op de kaart in welk district ze liggen. En dan kun je daar de persoon zoeken.