1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet persé. Maar dan moet je ze op het laatst doen. Ik had alle missies gedaan en toen moest ik nog 3 strongholds doen voordat de gang weg was.
     
  2. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    online kan ik nooit met iemand samenwerken. ik heb niemand in me friendlist staan die dit spel nog speelt en als ik op quick match druk dan kom ik elke keer bij iemand in die cheats gebruikt.

    dus als je zin hebt om coop te doen voeg me maar toe ;)
     
  3. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd,
    Zo zat ik vanmiddag bij iemand die constant de politie bleef uitdagen en nergens op reageerde.

    Edit: Zo eindelijk het hele spel uit.
    Nu nog een keer in co-op alles doen.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  4. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand wil co-oppen (moet alle missies nog doen in co-op) add votingwhacker
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb deze game al vanaf oktober 2008 en v/d week heb ik hem dan eindelijk eens opgepakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit in mijn hele leven een spel heb gespeeld met zoveel glitches en fouten! 8)
     
  6. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef alleen nog de achievement voor alle activities in Co-op en dan heb ik alle achievements op 1 na. De Kingpin. Maar die ga ik niet halen. Dus ik wil je wel helpen, zullen we dan eerst die tow truck voor jou doen en daarna de resterende activities doen die ik nog moet, en dan help ik jou met de rest:thumbs: Heb ik al 2x gedaan, iemand geholpen. Saints Row 2 verveeld namelijk nooit.:D
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vanavond met Tyspolir ff wat co-op gedaan. Rare is dat bij geen van ons beide vinkjes bleven staan bij de missions die we gedaan hadden (via de newspaper in de crib).

    Iemand enig idee hoe dat komt ?
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Elke keer als ik Saints Row 2 opstart word ik gedc'ed van Xbox Live. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Omdat je misschien moet updaten?
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ja, maar hoe als je die message niet krijgt?
     
  11. Mitch0Neil

    Mitch0Neil World Domination

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een geweldig spel, vooral de co-up funtie:thumbs: Saint row 2 is naar mijn mening veeel beter dan GTA IV , vooral door de vele opties. Ik heb zelf nog maar 2 keer een vastloper gehad en ik heb het spel al 55 uur gespeeld:p

    Ik verdien vaak 160000 voor een adrealine sprong:p

    In de wat rijkere wijken, recht bovenin, zijn winkels zoals Impression ofzoiets. Hier koop ik al mijn luxe kleding :)

    Alle activiteiten zijn veel simpeler in co-up. Vaak hoef je maar iets meer punten te halen maar met zijn 2en haal je dat met gemak!:9

    /Mod 5(!!) posts samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de edit knop of de Q+ knop a.u.b. - Cookie
     
  12. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg dit spel binnen 2 dagen als het goed is.
    Is het een leuk spel?? En heb je het snel uitgespeeld?
     
  13. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het een erg leuk spel, en je hebt het niet snel uitgespeeld. Je kan veel missies doen, en daarnaast ook nog activities en wat minigames. Daarnaast kan je ook gewoon rondkloten in de stad en veel andere dingen doen.
     
  14. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die ff met mij een party game maakt, en dan even 3 badges boosten? Want die heb ik nodig voor de Kingpin achievement. En die kan je niet in ranked halen. Het gaat over Burnout, en Assault & Battery.
     
  15. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Yes ik heb het spel vandaag binnen gekregen!
    Kan je met dit spel dan ook met ze 2en spelen?? Dus dat er een maat van mij naast me zit die dan ook meedoet?
     
  16. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, alleen via LIVE.
     
  17. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    O dat is wel jammer..
    Maarja ik had net ff 2uurtjes ofzo gespeeld en het spel is echt fokking vet!
    Ik vind die auto's,motors en alle gevechten met zwaard en andere guns echt goed gedaan en leuker dan bij GTA IV vind ik.
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond dat zwaard wel kut hoor jeezus.. Maarja wel een toevoeging aan de gameplay enzo..
     
  19. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet ff veel achievements halen.
    Wie wilt er met mij morgen ofzo ff wat missies spelen??
    Je krijgt toch wel ook achievements als je met ze 2en speelt toch?
     
  20. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina