Ik vind die Actieviteiten helemaal niet zo leuk eigenlijk,de missies wel. Voeg me maar toe op Xbox-live als je met mij samen missies wilt doen. Gamertag: I Refresh I
Volgens mij niet, misschien dat er sommige tussen zitten die je wel op ....moet halen maar de meeste denk ik niet.
Ok,dan weet ik dat ook weer! Trouwens als je een missie net niet haalt dan moet je het helemaal overnieuw doen en dus is er geen checkpoint ofzo dat vind ik wel zeer jammer.
Ik moet deze game nog steeds op co-op uitspelen. Gamertag: JohnPetrucci NL mocht je het ooit willen spelen met mij . Wel graag een PM waarom de friendinvite
Ik ga het spel ook kopen. Ik zou het eigenlijk direct bij de release kopen, maar ik had mijn gespaarde geld al aan iets anders uitgegeven. En nu wachten.
Vandaag dit spel gekregen \o/ Helaas wel wat krassen op, maar kan niet ruilen omdat hij uit Engeland is meegenomen Over het algemeen een vet spel, hoe ver ik het ervaren heb, in vergelijking met GTA4 + Meer fun tot nu toe, vanwege het toch minder realistisch is. + Meer vette auto's (tot nu toe althans). + Je eigen character creeƫren. + Vliegtuigen! + Vettere map (so far) - Graphics - Aantal bugs tegengekomen, voertuigen die 'opeens' verdwijnen
Als ik iemand gijzel (die greep) en ik wil hem laten instappen (in een auto) en zo gijzelen dus, hoe laat ik hem dan de auto ingaan? Het gebeurde me eerst, maar geen idee hoe, en het is me niet meer gelukt sinds toen..
Weet je zeker dat het kan? Want ik heb er nog nooit van gehoord. Je kan een winkel medewerker gijzelen en als iemand in een auto zit die jij steelt.
Je rijd ergens naar toe, schiet wat gasjes neer en klaar. Maar dat is met elk spel, vergelijk je het met GTA IV dat zit er wat meer variatie in. Verder vond ik op een paar na (Brotherhood) het erg saai, niet omdat er weinig variatie in zit maar omdat het verhaal bagger is maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij jouw zit.