Screens van de nieuwe wagens in de DLC#1!! Lookin' good!! Ik vind vooral die oude racewagen vet, die vage 3 wieler, de heli en de vliegtuig... Edit: Oh and by the way, die 3de wagen heeft een FAKKING rocketlauncher op zn dak!!!!!!! ohja, Saints Row 3 is anounced!!!! Ik wou bijna een thread ervan maken, maar dat is wel erg vroeg aangezien hij pas in 2011 uitkomt
Haha, geweldige voertuigen, echt typisch Saints Row Ik heb mijn punten al verhoogd naar 5000 dus die 800 voor deze content heb ik in ieder geval al
Mwah dat hoef ik niet maar kan iemand me een link geven van youtube waar allegraffiti plekken zijn en cd's. Het liefst in pb.
http://www.msxbox-world.com/features/Saints-Row-2/index.php Je kan daar ook aanvinken welke je al hebt gehad en als je op de cd of tag klikt dan zie je een foto van de locatie.
Je kan dan net zo goed je MP3 op je xbox aansluiten en het gewoon via de guide button afspelen, dan krijg je hetzelfde resultaat My Radio kan enkel met muziek uit de game.
Ik heb de game ook, al een tijdje. Maar wat zijn die strongholds? Je doet dan die dingen, maar wat heb je eraan. En hoe haal je snel wat gamerscore uit SR2?
Voor Achievements: Storyline uitspelen en alle activiteiten. Strongholds zijn soort side missions die je wel moet doen om het verhaal uit te spelen. Het zijn vaak wat makkelijkere missies waarbij je niet zo veel hoeft te doen.
Ik heb even een vraagje over de online, (ben juist online begon maar geen noob want ofline vond ik het spel toch wel simpel) Maar mijn personage is altijd na 2 schoten COMPLEET dood terwijl andere na 50 schoten van een SMG nog recht staan. Weet iemand hoe dit komt?
Argh!! Mijn ogen! Wat een vreselijke NL vertaling zeg. En dan dacht ik dat Banjo al erg was... -_- Kan ik zeker alleen wijzigen door mijn locale te veranderen? Of zijn ze deze keer zo slim geweest om een optie om het te wijzigen in het menu te plaatsen? Een NL vertaling... Bij een game als Saints Row... Bij My little Pony kan ik het nog begrijpen, maar bij SR? En kan ik trouwens uitschakelen dat ik automatisch op 'Joinable' sta? Ik heb geen zin om iedere 5 minuten weer eens een request te moeten 'ontkennen'
Dulle volgens mij kan dat bij je co-op opties als je op start drukt. Gister even co-op insurance fraud gehaald. Echt bizar, de ene keer zie ik in 6 minuten 3 motors en de keer daarna komen er vrachtwagens in rijen van 12km voorbij. In de praktijk was het bij ons wachten tot we weer naar de juiste buurt moesten en dan op de snelweg springen en die punten halen.
Is er iemand bereidt om samen met mij de hele story mode in co-up uit te spelen. Want bijna niemand in mijn vriendenlijst heeft er zin in. Mijn Gamerstag : Mitch0Neil , voeg me maar toe.
Dat kan ja.. Als je op start drukt staat er ergens in het 'Samenwerken' [ja ik speel in het Nederlands). Als je daar heen gaat kan je kiezen of alleen vrienden je kunnen uitnodigen of iedereen...
Nieuwe DLC voor Saints Row 2 uitgesteld Nieuws | 15 april 2009 - THQ heeft vandaag aangekondigd dat de nieuwe downloadable content voor hun game "Saints Row 2" is uitgesteld naar een later tijdstip. Een reden voor het uitstel is niet gegeven, maar vermoedelijk gaat het hier om onvoorziene technische problemen. De extra content staat nu gepland voor een gelijktijdige release via Xbox Live Marketplace en de PlayStation Store op donderdag 23 april aanstaande. De downloadable content, onder de naam "Ultor Exposed" brengt een nieuwe competitieve co-op modus met zich mee, waarin spelers het tegen elkaar opnemen en punten moeten zien te verdienen door dingen op te blazen of bendeleden overhoop te knallen. Hiernaast kunnen spelers nog genieten van zes nieuwe voertuigen, twee nieuwe multiplayer maps en wat nieuwe customization opties. De pack zal te downloaden zijn voor 7,99 Britse ponden of 800 Microsoft Points.