1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vind zichzelf heel wat ja maar ik vind het altijd beter dan dat ie geen reet zegt. Hij heeft 3 keer wat gezegt in het eerste deel. Vond het echt zwaar irritant dat die niks zei ben dus ook blij dat die nu wel wat zegt.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Die missie in het ziekenhuis! :'-(
    Pff, als je wat anders wilt doen, doe het dan ook goed. Dat bedje was echt zwaar stroef te besturen. :emo:
     
  3. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1

    haha precies hetzelfde gehad
    daarna opnieuw gestart, toen hielp dat vrouwtje zelfs mee dus ging het veel sneller
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Stroef? Niet te besturen. Ook als je een paar gastjes dood schoot en er iets omvoel zat je gewoon vast. Ik heb hem echt zo vaak over moeten doen omdat ik niet door de deur heen kom omdat er vanalles voor lag waar ik niet over heen kon.
     
  5. Aroth

    Aroth Gamer 4 Life

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa damn hé die vond ik ook al rot XD

    Heb zojuist het spel uitgespeeld, spoiler hieronder:

    Op het eind kill je die baas van de Ultor, die rasta girl en die neger komen dan opdagen en met ze 3e stap je in een helikopter.. daarna vraagt die neger "what are we gonna do now?" en jij zegt dan: "This is our city, we do whatever the fuck we want." En dan zie je de helikopter langzaam wegvliegen.. einde. Hierna zie je nog een lap tekst met alle medewerkers van het spel, geen trailer oid aan het eind, ik denk dat er geen vervolg meer komt.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb vandaag 1 vastloper gehad,maar dat was tijdens het joinen, no big deal dus.
    Je kunt gvd zelfs politiewagens pimpen, ik heb een roze gepimpte cop car in mn garage staan. Zodirect ga ik een ambulance jatten en die pimpen..kan vast wel, TE vet.
     
  7. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt een geweldige game. Het mooiste is nog wel de stun-gun, lekker mensen taseren en ze een beetje op de grond zien schokken :D Die rioolspuitwagen is ook erg nice, erg leuk om te zien dat je er mensen mee omver spuit en auto's een nieuw kleurtje geeft.
     
  8. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat je hem echt helemaal hebt uitgespeeld
    ;):D?
     
  9. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit. Net ook een vastloper gehad, mn 3e in totaal nu. Net toen ik 3 races gedaan had, kom ik erachter dat hij na een race niet autosaved :mad:
     
  10. Aroth

    Aroth Gamer 4 Life

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler voor Jel0:

    Ik heb zojuist net die secret mission gedaan, Julius ff flink door ze kop geschoten xD. Maar nou vraag ik me af of het spel een deel 3 krijgt, aangezien die Dex nog ergens rondloopt en die baas van Untor had het nog over Sunnyvale. Weet jij misschien nog wat?
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, er komt een SR3. Heeft Volition al verklapt door dat ze willen wachten met maken van SR3. Ze willen eerst veel feedback van de mensen die SR2 spelen

    Man, daarstrak met policewagen heel snel tegen tank van tankstation gereden, ik denk dat ik bijna aan een ander eiland was...
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik zou zeggen van wel ;)

    SR1 vond ik persoonlijk geen leuke game, en heb ik ook nauwelijks gespeeld. Maar SR2 vind ik echt helemaal geweldig :) Beste Free Roaming Game tot nu toe :D
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    En is de Multiplayer ook een beetje leuk? En hoe zit het met de missies? Zijn ze eindelijk een beetje uitgebreider geworden? En zijn er veel hoofdmissies?

    Dankjewel voor de antwoorden, igg :)
     
  15. Aroth

    Aroth Gamer 4 Life

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik werd spuugzat van Saints Row 1, heb nooit kunnen uitspelen omdat ik het gewoon k*t vond. Maar deze game is echt GE-WEL-DIG!


    @GtaGamerMG,

    Thanks voor de info!
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    De multiplayer is net als in SR1 niet de moeite waard, vind ik dan ;)

    Online co-op heb k nog niet getest, maar dat komt omdat k dat niks vind :+
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee :) Ik vraag dit namelijk,. omdat ik Saints Row 1 echt weinig tot niet gespeeld heb, terwijl ik GTA IV kapot gespeeld heb...

    Anyway, bedankt voor je antwoorden _O_
     
  18. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Co-op is heel leuk. Multiplayer vond ik niks. SR1 vond ik ook kut. Maar dat kwam volgens mij doordat ik de motivatie niet kon vinden om een oude game te spele.

    Maar ik wel een probleem Ik heb alle Ronin missies in Co-op gespeeld maar ik krijg geen achievment. Mn co-op partner wel........ kent iemand een truc om hem alsnog te krijge
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Opnieuw? en dan jij als host?

    Je kan het proberen;)
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het jammer dat de multiplayer soms totaal niet werkt. Co-op is wel vet. Alleen mogen ze wel het updaten naar 4 personen. Als je ver weg bent en je partner is dood. Moet die steeds 30 seconden wachten. Zou gemakkelijker zijn als je 4 mensen hebt.
     

Deel Deze Pagina