1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

1. Cikx

Cikx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah das mooi :)
    thx

lol.. ik zie net dat mijn vraag ook al in de vorige pagina aan bod is gekomen, sorry (A)

Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  2. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand zin om binnenkort met mij en I DE MEESTER I online te spelen? We willen namelijk een goed team hebben zodat we flink wat geld kunnen verdienen online!

3. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    WTF?

Ik unlock opeens geen achievemnets meer. Ik heb de ronin 'verslagen' en toen kreeg ik geen achievement.

Ik heb ook "Aanval op de helikopter" (lame naam btw :+) en Fuzz alle levels gehaald, en ik kreeg ook geen achievement.

Anybody?

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Cheats gebruikt?

5. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, zijn die er dan? 8)

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk zijn die er :+

7. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Weetikveel:9

Er hoeven niet ALTIJD cheats te zijn!

Maar goed, weer terug OT.

Iemand die weet wat ik fout doe?

Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  8. Cikx

Cikx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je eerst nog strongholds van de missies doen voordat je de allerlaatste missies kan doen en je hebt iedere activity (behalve Demolition Derby als ik me niet vergis) op 2 plaatsen?

9. Commander J

Leuk Bevonden:
    0
    Op z'n profiel zag ik zojuist dat hij de achievements inmiddels gehaald heeft. Ben wel benieuwd wat er uiteindelijk aan de hand was?!

10. BigWill070

BigWill070 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hou je de dingen zoals nieuwe kleding autos etc van sr2 bedrijven oorlog in je single player opties ?

als iemand dit weet hoor ik het graag ik wil namelijk kijken of ik mijn karakter ook een paarse swat uniform kan geven .

11. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest de strongholds nog halen :+

Maar nu heb ik weer een bug (of heb ik het gewoon weer fout :8). Ik heb alle mainquests ( en strongholds ;)) uitgespeeld, maar nu unlockt er niks. Kennelijk moet er een Epilogue missie zijn of iets dergelijks? Er gebeut nu niks (geen telefoontje, geen icoon marker).

12. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook een soort secret missie die je niet via een icoon marker of telefoontje krijgt.

Ik weet niet helemaal precies meer hoe die werkte, maar volgens mij was het ergens op een politie bureau. Anders moet je het even op Google zoeken. ;)

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar het politiebureau gaan in het Saints Row district. Dan moet je naar een kamer op de 4de verdieping gaan en zie je 3 icoontjes. Het zijn telefoongesprekken die je moet beluisteren. Dan is er in het kamertje ernaast nog een telefoongesprek en krijg je het telefoonnummer van Dex(volgens mij). Die moet je bellen en dan verschijnt er weer een icoontje op je map

14. Commander J

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren 1000 GS (geen DLC) gehaald voor Saints Row 2\o/ Moest alleen nog de achievement van 30 badges in de multiplayer en na 50 uur online spelen heb ik ook die gehaald!!

15. koennn

Leuk Bevonden:
    0

zo maar eens proberen.

16. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    You're welcome.

Heb nu 770/1000(zonder DLC dus). Heb geen zin in die multiplayer achievements

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Iemand tips voor die missie op die boot?

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Deed het in co-op, dus was wel makkelijker, maar volgens mij moet je gewoon een beetje sprayen met je Gal-43's

19. BigWill070

BigWill070 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok ben er zelf al achter gekomen :p lol, je kan het dus gewoon downloade en spelen in single playe mode je hoeft dus dniet met een ander online en de nieuwe spullen zijn wel vet onderandere het vliegtuig van ultor en je nieuwe homie is ook erg hot!!!!

20. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, een maat en ik hebben saints row 2 en willen samen online spelen. Nou weet ik dat je een groep kan maken maar als ik dan een game start spelen we tegen elkaar en met maar 2 man. Dus hoe kan ik samen met hem in een game waar meerdere mensen aanmeedoen? want tegelijk op quick match drukken werkt ook al niet :p

Deel Deze Pagina