1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

1. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe durf je:+

Ik vind het wel relax om er mee rond te karren met die muziek :lol:

2. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    THE FUCKING FINAL COUNTDOWN, alleen daarom is de radio al epic.8)
    Maar ze moeten meer met house doen op de radio.:)

3. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Final Countdown is cool.

Maar ik heb een vraag.heeft iemand een tip?Ik ben bezig met die mensen van de celeb aan het wegkrijgen om geld te verdienen.Maar bij level 6 is het wel erg moeilijk.Dan komen er teveel mensen.Iemand tips?

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Tja een echte manier is er niet denk ik. Wat helpt is vooral goed de omgeving gebruiken zodat ze de belagers in 1 keer dood zijn. Verder vond ik het ene level makkelijker (imo chinese markt is ideaal) dan het andere, dus dat zou nog een rol kunnen spelen. Verder kan ik alleen maar zeggen dat je het best dicht bij de celeb kunt blijven:+. Ojah en misschien een filmpje op Youtube bekijken:)

5. James Pond

James Pond Guest

Klassieke muziek & 80's station was genius. Ik ben het wel zwaar met je eens dat de hiphop in de 2e game veel minder was dan in de eerste. Daar had je tenminste nog MF Doom :eek:

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wees maar niet bang dat Saints Row een nieuwe GTA IV gaat worden qua realisme. Maar als we het over GTA IV hebben, hebben we het wel over een over-de-top realistische game. Ik vond GTA IV ook geen toffe game. Maar een over-de-top fun game (waar Saints Row 2 wel naar neigt) vind ik ook niet geweldig.

Een game die ertussenin zit zou mij het beste uitkomen. Als het verhaal vrij realistisch is (beetje zoals Saints Row 1), dus zonder japanse samuraigangs en jamaicaanse voodoo gangs dan vind ik het goed. In Saints Row 1 waren de gangs veel realistischer en de missie daardoor ook. Het had veel meer gevoel omdat het niet over-de-top was.

Wat wil jij graag zien in Saints Row 3 dan, als je het hebt over heel veel fun?

7. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt zal ik zeker van de week gaan doen

8. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    !!

Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  9. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ben ook maar aan de multiplayer begonnen en het ranken gaat al beter dan eerst. Zit wel pas op 3de of 4de rang maarja:+

Net 2 potjes gehad waar mijn team in minderheid was en waar ik 66%-75% van het geld voor mijn team binnen haalde, resulteerde na de winst in een bedrag van 2600$ per potje 8) is iets anders dan die 240-400 die ik aan het begin verdiende :+

Net potje 1 tegen 2= 2991$ _O_

Heb nu bijna 500.000$ 600.000$ en heb het wel een beetje gezien nu de multiplayer... maarja om nu bij bijna 29 badges op te houden, is ook niet leuk :+

Nog 1 rangbadge tot de achievement:+

I did it :+

Laatst bewerkt: 6 jun 2010
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    December dus info van SR3. :)

11. casperosv

casperosv Member

Leuk Bevonden:
    0
    Co op Saints Row 2

Beste Mensen,
    Wil er iemand Saints Row 2 Co-op met mij spelen?
    Stuur mij een PM or something met daarin je gamertag en dan voeg ik je toe en anders stuur ik mijn gamertag.

_0/

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    spel al heeeeeeel lang liggen maar mijn broertje heeft hem eindelijk ook gehaald. Iaw co-oppen. Ik geloof niet dat ik eerder zo hard heb gelachen om een spel :+

beetje rondlopen in de meest debiele kleding, gewoon kloten en ondertussen missies doen die dan vervolgens vaker mislukken dan lukken. Knetterhard in een auto rijden, hij 'ik zie een vette jump!', hij springt vervolgens de auto uit en ik met auto en al de plomp in 8)

dom vermaak en in je eentje denk ik weinig aan, maar dit spel komt pas echt tot zijn recht in co-op.

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook alleen maar in co-op gedaan. Was echt heel nice. Heel vaak gelachen om de sufheid soms:+

14. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    idd. Alleen speelde en unlockte als alles uit kwa missies co-op tags,jumps en activiteiten:D

15. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat vond ik nou ook!

16. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met deel 1 bezig en heb deel 2 hier liggen, maar is het in deel 1 ook leuker om met zijn tweeën te spelen? Ik vraag het hier, want de Saints Row 1 discussie is een beetje dood.8)

Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Deel 1 heeft geen co-op.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, deel 1 had alleen een ongelooflijke crappy multiplayer die ze naar mijn mening beter hadden kunnen weglaten. Misschien binnenkort toch maar weer oppakken, ik moet ook nog altijd die co-op achievement van alle missies. Volgens mij had ik de eerste 2-3 missies niet in co-op gedaan en er was ook nog iets met die gevangenis waardoor je hem in het begin niet kon halen ofzo (staat me bij althans).

19. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb nog niets in co-op gedaan, heb er wel zin in.:+
    Over een weekje ben ik terug van vakantie en heb ik wel zin om te co-open, dus als er dan nog iemand intresse heeft, voeg me maar toe.:9

20. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    O ok verkeerd begregen. Als nog bedankt.

Wel een leuk spel Saints Row. Het verhaal is mwah, maar die activiteiten zijn mooi. Net zoals demolition derby.:cool:

Deel Deze Pagina