1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

1. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je tow truck tot lvl 10 kan halen? Ik ga steeds al kapot op lvl 6 ofzo, super irritant :L

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Precies, je kan ook niet ff naar de garage tussen de levels door... Hoe hou je die auto heel?

3. MOB_Figga

MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem sinds 24 okt en ben ook zeer enthousiast over het spel. ook ik vind met name het radiostation 'The Mix' echt goed.. maar mijn favoriete song komt van krhyme.fm: "Ridin in that black joint - Wale", met name als je net een auto 'opgeleukt' hebt.. en dat laatste kun je nu echt op miljoenen manieren doen.. 8)\o/ !

het is ook wel grappig om mensen te gooien 8).. echt iets voor mij :D !

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wanneer heb je die vlammenwerper dan? Want ik heb die nog helemaal niet. Ook niet bij de wapenwinkel. Ik vind het trouwens ook dom dat je geen ammo uit je stash kan halen.

Maar over het algemeen is de game zeker vet. Ik zit nu op 33 procent en ik vermaak me nog uitermate goed. Ik heb nog zoooo veel te doen.

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vermaak me er ook prima mee, zolang het spel niet vastloopt. Ga het zo nog maar eens proberen, als ie weer vast loopt gaat ie de bazaar op.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Voor de vlammenwerper moet je Level 3 van Mayhem halen, wel die bij dat Nucleair Eiland.

Ik heb er zo een 25 uur op, en dat vind ik genoeg. Laatste paar dagen was ik eigenlijk alleen nog bezig met missies, vond Saints Row 1 leuker. Heb het gevoel van, ik ben hier al eens geweest. Alles is gewoon hetzelfde, plus dat het verhaal en de sfeer ook minder vind dan deel 1. Net zoals de radiostations. Maar kan ook zijn dat ik gewoon gewend ben aan IV, ik vind het niks meer aan om te vliegen, om als een gek mensen te vermoorden, in rare kleding te lopen of funny dingen te doen, geef mij maar gewoon het wat serieuzer GTA, ik ben gewoon klaar met al dat lol denk ik, hoop dan ook dat de volgende GTA ook gewoon doorgaat waarmee ze zijn gekomen met IV.

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  7. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit meegemaakt dat ie vastliep. Wel dat ie ongevraagd disconecte in een co-op session

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Het is een hele vage vastloper. Dan rij ik met een auto, mis een afslag en rem af. Vervolgens draai ik om en wil een dot gas geven en dan is het over. Beeld staat vast, gewoon frozen. Mijn 360 heeft zelfde vastlopers, doet het al een jaar zonder problemen maar met deze game.. :mad:

9. xNSx Gizmo

xNSx Gizmo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja met deze game heb ik ook al 2 vastlopers gehad.
    2 keer tijdens een cutscene.

10. C3LL-NL

C3LL-NL Seriously easy goin'

Leuk Bevonden:
    0
    Heb afgelopen week mn eerste vastloper gehad. 't Was tijdens een coop sessie. Ik had net een auto gespawned uit m'n garage, 'k stap in en hij zit muurvast. Een volledige 360 freeze.

Voor de rest geen problemen, nog steeds een hele toffe game. Helaas zal het schijfje m'n 360 niet meer bereiken vanwege alle topgames die uit gaan komen. Fallout 3 zal er nog wel een tijdje in blijven zitten *)

Dus als iemand nog interesse heeft in Saints Row 2, check m'n draadje.

11. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 99%, alleen nog de CD's. 43/50 CD's gevonden. En dan rust nog de stunt jumps met auto's.

12. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Gister dan de Sons of Samedi van de kaart geveegd. Moet zeggen dat ik regelmatig dood ging, maar dan wel echt op de meest lullige manier (irritant ook). Heel vaak dat er een gangcar mij doodreed (Sowieso viel mij dat al gelijk op aan dit spel, iedereen probeert je vaak dood/over te rijden.)
    Of dat ik zo'n aanval net kon ontwijken door weg te springen en dat mijn overschot aan teammates binnen notime de auto kapot schoten waardoor ik alsnog dood ging. Jezus wat irritant xD.

Moest ik even kwijt, ben nu op zo'n 42% en al 35 uur erop zitten. Buiten die carmageddon tegenstanders een heerlijk spel!

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Merk je met de politie inderdaad, komen gewoon als een gek op je in rijden. :lol:

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat op je in rijden is idd irritant, maar ik heb wel gemerkt dat als ik weg ren (i.e. met de rug naar de auto) dat ik dan minder vaak voor mijn donder gereden word.
    Maar zeker als je een paar sterren heeft of een hoge gang haat rating valt het op dat ze wel heel erg goed worden in het aanrijden.

15. yvarr

yvarr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar de stronghold van de ultormissies is?
    want op de kaart staat er wel een icoontje maar als ik daar ben is er niks...
    oh laat maar ik weet het al hij is in het shopping center;)

Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    In de ondergrondse winkelcentrum. Er is daar een klein gebouwtje, daar moet je naar binnen lopen en daar is een lift die je er heen brengt.

17. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Vind die insurance fraud wel lastig vanaf level 3, heeft iemand hier tips voor?

18. Farkaed 0172

Farkaed 0172 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik bij de laatste missie van Ultor loopt het spel vast! :mad:

19. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar een snelweg, zorg dat je Adrenaline balk helemaal vol is. En combo'en maar 8)

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wel een hele overstap van de GTA series. Vind het wel hinderlijk dat ik per missie een activiteit moet doen. Afgezien van dat vind ik het tot noch toe wel strak. Me eerste vastloper net 5minuten geleden echter gehad. Tijdens die missie in het hotel van de ronin

Deel Deze Pagina