1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maak er links van inplaats van direct de plaatjes hier posten. Want volgens mij mag je hier geen plaatjes van scans posten.
    Maar links mogen daar in tegen weer wel, lekker tegenstrijdig maar it are the rules. :+
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Okeej ik heb het even doorgenomen en de volgende dingen worden duidelijk.

    - Online Co-op (je kan op elk moment in de game met je maat co-op'en) Missies kunnen verschillen, de 1 kan autorijden en de andere schieten.
    - Versus Multiplayer is nu een op missie gebasseerde online gang war geworden. Oftewel met meerdere in een special gedeelte van Stilwater het uitvechten.
    - Je kan nu een vrouw zijn, en jezelf tot op de oogbal veranderen.
    - Huis inrichten ala Sims.
    - Boten, vliegtuigen en motoren zijn nu ook bruikbaar.
    - Je kan prive eigendommen vernietigen. En ook iemand in zijn nuts schieten...

    @relax1989
    Als het mee zit dit jaar nog.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Duidelijk dat ik op het begin met een vrouw ga beginnen! :+
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Juunanagou ik weet het maargoed, ben een beetje lui en dit persoon op deze pagina is net zo lui als mij. Dus als je het niet erg vind laat ik het lekker zo. :)
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Neej, ik vind het niet erg, zelfs handiger, maar kon het gewoon niet laten om het optemerken. :+
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Previeuw in de PU is wel nice. 45 % nieuw grond, vraag me alleen af of dat stuk dat in 1 zat precies hetzelfde zal zijn in deel 2. Ik hoop dat er veel veranderingen zijn en niet zo weinig veranderingen als bijvoorbeeld Vice City -> Vice City Stories.
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ze hadden beter een compleet nieuwe stad kunnen maken. Dalijk krijg je weer het gezeik dat de stad hetzelfde is als deel 1 alleen groter.
     
  8. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, ze gaan verder in hetzelfde verhaal alleen 15 jaar later. Zou beetje raar zijn als de stad ineens helemaal anders is..
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt, maar reken maar dat er wel heel wat is veranderd. Daarnaast zal het vliegen ook voor een bredere ervaring zijn aangezien je nu dus op de gebouwen kan komen. :thumbs: Ik vind het vooral leuk dat er nu nog meer customizable is in de game, en dat je zelfs je villa kan inrichten het gaat nu al dieper dan GTA 4.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Hopelijk zit er dan insurance fraud in!, van een gebouw naar beneden springen, zeker van het Penthouse van de ViceKings!
     
  11. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja dat zou idd vet zijn =D
    Ookal heb ik dat insurance fraud nooit echt vet gevonden, weet niet hoe het komt..
    Maargoed, ik zit stiekem meer te wachtten op Saints row 2 dan op GTA IV :eek:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    GTA is dan ook maar een zoethoudertje tot Saints Row 2 en Just Cause 2 komen.
    Als die er zijn gooi ik GTA gelijk weer in de kast.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    gewoon voor het verhaal zou ik dit spel al kopen :D ik wil weten hoe het verder gaat na het einde van het eerste deel.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Saints Row 2 Details

    Ik kom er nu dus achter dat ik SR blijkbaar nooit helemaal heb uitgespeeld. 8)
    Het ging dus verder nadat ik alle gangmembers van de Rollerz, Vice Kings en Los Carnales had omgelegd!? :+

    Ik hoop dat SR1 vóór de release van SR2 nog afgeprijsd wordt tot een tientje. Dan kan ik de rest van het verhaal ook ff spelen
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    OH ja?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Laatste missie
    was op dat schip
    . Voor de rest weet ik het ook niet meer.

    Kan niet wachten op deze game, zie veel verbeteringen vergeleken met 1.
     
  17. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, je krijgt nog een paar missies van de Saints zelf. Zoals een of andere belangrijke politieagent omleggen enzo ;)
    En als allerlaatste missie krijg je een filmpje van een boot, wat het officiële einde is
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die laatste mssie is toch echt op die boot. Naja ik kijk hier zo naar uit deze games word echt 10 keer vetter dan gta!
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heerlijk _O_ er zitten deze keer stemmen in :D staat je er gelukkig niet meer bij als een zoutzak.
     
  20. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    In SR 1 praatte je anders ook wel eens hoor :eek:
    4 keer in het hele spel dacht ik, steeds 1 keer als je een gang had uitgeroeit, en de 4e keer is in de allerlaatste boot-missie.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina