1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    de humor van GTA4 is toch 10x beter en in Saints Row zit geeneens bloed dacht ik dat maakt het helemaal nep..
    Rockstar is king in het genre
    GTA5 blaast die shit toch omver
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ga Saints Row 2 vooral kopen voor de dingen die ik in GTA IV niet kan, dus alleen maar fun beleven. Voor de rest word ik er niet echt warm van.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    10x beter dus... 8) jongen ga gauw naar de GTA 4 topic, en ga niet zulke onzin uitkramen.

    ps. Mafia is nog altijd King van het genre!
     
  4. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    Onzin whahaha ga saints row spelen faggot

    /Mod Dit taalgebruik hou je maar lekker voor je. Tevens als je niks inhoudelijks aan een discussie hebt toe te voegen, post dan niet. - Orcrist
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    De cowboy was niks aan nee, maar The incredibly kleinmann? Classic gewoon. Jij noemt gelijk de domste act op. Als jij vind dat deze trailer GTA op z'n plaats zet....okayyyyyy....mag je vinden maar dat slaat nergens op.

    Ik snap niet waarom mensen zeggen dat alle fun uit GTA is....ik kan alleen dit opnoemen en verder kom ik niet.

    Basejumping (ok, je kunt van gebouwen jumpen maar geen parachute helaas)

    Veel vliegtuigen op vliegveld, enige wat je kan gebruiken voor in de lucht is de chopper..

    Kunt geen gebouwen meer kopen. (al vond ik deze feature behoorlijk saai worden in de vorige gta's, dus echt een gemis vind ik het niet ).

    Ben wel benieuwd wat jij dan nog meer echt mist. Ik zal het wel vergeten zijn.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Yeah! Vette trailer. Vette activities. Basejumpen!
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kunnen jullie die discussie asjeblieft ergens ander voeren ? :{
    De 1 vind SR leuk de ander GTA , so be it en hou nu gewoon op met dat fanboy gedrag.

    Edit: OT: Erg leuke trailer en vond SR erg leuk en zal deze ook zeker gaan spelen omdat ik in GTA toch wat van die gekheid mis (dingen die je in het echt niet zou doen-dingen).
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Trainen/spieren, opletten dat je niet teveel at, auto's pimpen, fietsen, vliegtuigen, betere verhaallijn GTA 4 is moord dit, moord dat, rij daarheen, doe dat, diepe verhaallijn die in SR (en de oudere GTA's) wel zit zit gewoon niet in GTA 4, misschien komt het omdat ik me niet echt kan verplaatsen in Niko, ik vind het gewoon nergens over gaan.

    Ach het zal ook wel persoons gebonden zijn natuurlijk, ik heb met veel plezier Saints Row gespeelt, en ondanks de erge pop-up/bugs/framedrops vond ik het een topper. En als ik dan zie dat SR2 nog veel meer fun met zich mee gaat brengen (oftewel dingen die ik MIS in GTA) dan kan ik hier alleen maar lof over uitspreken. En het filmpje moet je dan ook met een knipoog kijken, waar GTA de serieuze kant op is gegaan draait SR om lol trappen. Ik vind dat GTA op zijn plaats gezet word omdat het dus gewoon steken heeft laten vallen, dat ligt niet aan mij maar aan Rockstar.

    Laten we het nu weer gewoon over SR2 hebben. :)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    de verhaallijn was goed in SR wil je zeggen?......Het verhaal in GTA IV is juist hardstikke sterk. Duidelijk de allerbeste van alle GTA's en over SR's verhaallijn houd ik me maar stil.

    We zullen het uiteindelijk wel zien hoeveel beter SR2 het gaat doen, lol. Zal ongetwijfeld een leuke game worden, ik vind alleen het gediss naar GTA IV onnodig en ook redelijk triest, en dat is geen fanboy talk ofzo...daar valt gewoon niet omheen te draaien.


    Maar goed...prima, dan houden we er over op verder.
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Net toen ik Saints Row 2 een kans wilde geven komen ze met deze lame trailer op de proppen. Ik vind het ook wel apart om te zien hoeveel mensen opeens omslaan (op verschillende fora) en pro Saints Row zijn terwijl eerst GTA 4 nog de beste game was die men ooit gespeed heeft. Een hype gaat snel en is ook zo weer weg blijkt wel weer. Prima, dat moet men allemaal voor zich weten, maar er wordt hier nu gedaan door sommige alsof GTA de nieuwe speler in dit genre is.

    Uiteraard hoor je mij niet zeggen dat GTA de ultieme reeks is zonder fouten, maar ik ben bang dat ik te weinig plezier aan Saints Row ga beleven, simpel door gebrek aan diepgang. De screenshots en getoonde beelden maken mij in ieder geval nog steeds niet warm om hier de volle mep voor te gaan betalen. Het ziet er (grafisch en op animatie gebied) ondermaats uit voor een game uit deze tijd.

    Deze game moet wel heel goed worden wil ik hem überhaupt aanschaffen ben ik bang. Uiteraard geen kwaad woord tegen de mensen die helemaal gek zijn van deze game hoor, ieder z'n ding! O-)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Artikeltje dat bij de video hoort. Ik vind het zeker jammer dat het nog zo lang duurt voordat SR2 uitkomt. Dat wordt zeker meer fun dan GTA. Maar een diepere verhaallijn verwacht ik niet.
     
  12. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    XD sense, jij bent ontiegeld dom. zat wel bloed in Sr, get your facts straight. ook zijn het 2 totaal verschillende games, en die trailer is gewoon als grap bedoeld. Volition heeft meerdere malen gezegd dat zij rockstar respecteren en everything.
    En dan iemand zonder reden faggot noemen. ben je soms onzeker over je seksualiteit ? nare dag gehad? :')

    /Mod Persoonlijke aanvallen hou je maar voor je, fatsoenlijk en inhoudelijk reageren of niet reageren. - Orcrist
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Doe is even normaal.... wees gewoon netjes naar elkaar toe ;)


    Focking nice video BTW!!!!!! Stillwater ziet er echt zo cool uit nu!! _O_
    En vooral die screenshot met dat vliegtuig met die hoge gebouwen!!! BRUUT
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Verhaallijn van SR diep, het sloeg echt nergens op. Het was zo standaard, tevens waren de missies echt diep triest. Een gast komt in een shootoutterecht, en de volgende dag is het opeens een super gangster.

    Maarja, dat is mijn mening. Jij hebt liever Saints Row, ik heb liever GTA en dat is het. :+
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel even matig uit al de vorige. Het zal wel wat fun geven maar denk toch dat GTA Iv toch leuker is. Want in die video laten ze niet echt veel cools zien.
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Deze voor mij veel leuker dan gta, ik speel nu ook al geen gta meer. Misschien ga ik gta ooit nog spelen alleen om uit te spelen of om de multyplayer.

    Kan niet wachten, zoveel leuke dingen om te doen :D
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hehe nee ik vind het allebei geweldige games, maar ik heb idd met SR meer plezier gehad. :)

    Met de verhaallijn van SR bedoelde ik dan ook dat ik me beter in de karakters kon verplaatsen je kreeg een beetje een band met ze (okeej dat klinkt wat aan de trieste kant :+), daardoor vond ik persoonlijk het wel een goed verhaal. Op het cliché begin na...:) De missies vond ik ook goed bij de game passen en erg leuk om te doen, en de bende oorlogen ook erg tof met je maties in een auto rondrijden.

    Wat ik jammer vind dat mensen SR nog steeds af doen als een slechte GTA kloon, zelfs nu we met z'n alle hebben kunnen zien dat deze miljoenen verkochte game echt wel de moeite waard is. En wel degelijk een plaatsje naast GTA mag hebben. Want ik weet 100% zeker als Mafia 2 het daglicht gaat zien dat er weer een hoop mensen ook deze game de grond intrappen omdat het niet in het straatje van GTA past, logisch want dat is de makers hun uitgangspunt niet.

    Maargoed het gaat weer alleen maar over de vergelijking van SR met GTA, laten we daar nou eens over ophouden en gewoon naar SR2 kijken zonder die vergelijking gelijk te trekken.

    Free-roaming is niet alleen GTA...
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Mafia zal je mij niet zo snel de grond in zien trappen hoor. Mafia 1 was een prachtige game, met een totaal andere setting als GTA. Ik zie het zelfs nog wel gebeuren dat Mafia 2 voor veel mensen beter gaat scoren dan GTA IV. Op de 1 of andere manier zie ik dat met Saints Row niet gebeuren. Ik krijg steeds het idee dat de mensen van Volution te graag willen scoren en dat dit straks ongelooflijk gaat floppen.

    Wie zegt mij dat al deze zogenaamde elementen die we nu in de trailer zien ook mooi uitgewerkt zijn? Je kan wel honderduizend dingen doen in deze game straks, maar als er geen 1 goed uitgewerkt is, houdt het toch ook op? Dat is de reden waarom ik niet snap dat mensen deze game nu al als GTA killer beschouwen.

    Tsja ik ben bang dat je daar weinig aan kan doen. Mensen vergelijken toch wel, vooral als het om een game gaat die op veel vlakken hetzelfde probeerd te doen. De mensen van Volition lokken dit soort reacties toch zelf uit met zo'n belachelijke trailer? Of zie ik dat nou verkeerd? Wie begint er nu met GTA IV erbij te halen? Juist, de mensen achter Saints Row zelf.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    100% mee eens. Goed gezegd trouwens :). Maar zoals Frangster al zegt blijven mensen alles, wat ook maar een beetje met GTA heeft te maken, het hiermee vergelijken. Veel GTA fanboys konden het ook niet hebben wat er in het laatste filmpje werd getoond.

    Wat je zegt over het verhaal van SR heb ik hetzelfde meegemaakt. Het spel heb ik 100% gehaald en geen één missie vond ik saai of niet leuk om te doen. Er zaten ontzettend originele missies bij, denk aan die ene met Stefan die naast de auto wordt gehangen. Dat soort missies waren echt tof en je leerde de karakters ook kennen. Bij GTA heb ik dit niet. Het zijn beide leuke spellen maar met SR heb ik meer plezier beleefd.

    SR is ook niet het kleine broertje van gta vind ik. Het bracht genoeg nieuwe elementen en gameplay en vooral sr2 is hier een goed voorbeeld van. De stijl is anders, wapens zijn anders en het verhaal valt niet te vergelijken. Maar zoals jij al zei zeggen de verkoopcijfers dit ook al. Daarnaast werd in vele reviews al gezegd wat ik net zei en dit is ook gewoon zo. Mensen die gaan schreeuwen dat GTA de beste is en SR maar een k*tspel is, moeten eens een nieuwe bril aanschaffen of de glazen van hun oude bril stuk slaan. Zo kan je SR tenminste spelen op de manier zoals dit hoort.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik begrijp al het vergelijken ook niet. GTA IV vind ik echt een geweldige game, ik kan persoonlijk niet anders zeggen. Met SR heb ik een tijdje terug ook ontzettend veel lol gehad, vond dat ook een geweldige game.

    Wat mij betreft zijn het twee games die hun eigen ding doen. Toevallig vind ik beide dingen leuk (GTA IV is toch wat serieuzer bedoelt) en hebben ze gewoon het bestaansrecht naast elkaar. En iedere gamer die het free-roaming genre een warm hart toedraagt zou beide games gewoon in de kast moeten hebben staan. Ik weet dat ik dat iig zeker wel zal hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina