Hehe nee ik vind het allebei geweldige games, maar ik heb idd met SR meer plezier gehad.
Met de verhaallijn van SR bedoelde ik dan ook dat ik me beter in de karakters kon verplaatsen je kreeg een beetje een band met ze (okeej dat klinkt wat aan de trieste kant
), daardoor vond ik persoonlijk het wel een goed verhaal. Op het cliché begin na...
De missies vond ik ook goed bij de game passen en erg leuk om te doen, en de bende oorlogen ook erg tof met je maties in een auto rondrijden.
Wat ik jammer vind dat mensen SR nog steeds af doen als een slechte GTA kloon, zelfs nu we met z'n alle hebben kunnen zien dat deze miljoenen verkochte game echt wel de moeite waard is. En wel degelijk een plaatsje naast GTA mag hebben. Want ik weet 100% zeker als Mafia 2 het daglicht gaat zien dat er weer een hoop mensen ook deze game de grond intrappen omdat het niet in het straatje van GTA past, logisch want dat is de makers hun uitgangspunt niet.
Maargoed het gaat weer alleen maar over de vergelijking van SR met GTA, laten we daar nou eens over ophouden en gewoon naar SR2 kijken zonder die vergelijking gelijk te trekken.
Free-roaming is niet alleen GTA...
Klik om te vergroten...