1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zitten er ook fietsen in eigenlijk, was toch wel het leukste van San Andreas.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    zou wel leuk zijn, je had ze wel in deel 1.... zonder voor wiel:p
     
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik wil deze game nú al spelen :mad:
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee fietsen zitten er niet in. Een crossmotor heb ik al wel gezien, een racemotor, een quadbike. Komt goed.

    Maar het meest jaloers ben ik nog op mijn neef (Gdzr), want die heeft een pers-pas voor de GameConvention Leipzich, dus dan mag hij hoogstwaarschijnlijk SR2 achter de schermen spelen, eind augustus. Misschien wel een interview met die jap met die gay-haren.
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Wanneer is de Leipzich Gameconvention dan?
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    20 Augustus tot 24 Augustus 2008 :)
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb even een nieuwe (overcomplete) startpost gemaakt. Zie hier:

    [​IMG]


    Game: Saint's Row 2
    Genre: Free Roaming
    Game modus: 3rd Person
    Uitgever: THQ
    Ontwikkelaar: Volition
    Release: USA - 14 Oktober, Europa - 17 Oktober

    Xbox 360

    Splitscreen: Nee
    Singlescreen: Ja
    Co-Op: Nee

    Systemlink

    Aantal spelers (totaal): 12
    Aantal spelers (per xbox): 1
    Splitscreen: Nee
    Co-op: 2 spelers

    Xbox Live

    Aantal spelers (totaal): 12
    Aantal spelers (per xbox): 1
    Guest spelers: Nee
    Splitscreen: Nee
    Co-op: 2 spelers
    Extra's: Downloadable Content

    Informatie:

    Aangezien XBW nog geen gamepage heeft improviseer ik hier maar.

    Verhaal:

    Het verhaal speelt zich af vijf jaar na het einde van de eerste game. De hoofdpersoon is bij de ontploffing van de boot aan het einde van de game in een coma beland en heeft al die tijd in de ziekenboeg van het gevangeniseiland van de stad gelegen. De stad waar alles zich afspeeld, Stilwater, is doordrongen van de gangsterscene en na het vallen van de 4 gangs in het eerste deel, heeft de stad plaats gemaakt voor 3 nieuwe gangs en natuurlijk de Saint's. In dit deel sta jij aan het hoofd van de Saint's en moet jij hen weer naar de top brengen. De drie nieuwe gangs waar je het in Saint's Row 2 tegenop moet nemen zijn:
    The Brotherhood, een gewelddadige gang, die het liefst alles recht voor z'n raap aanpakken en verwijzingen hebben naar Los Carnales uit het origineel.
    Ronin, een aziatische, wat meer gestructureerde gang, die ervan houdt met katana's te vechten en op racemotors rond te scheuren.
    Sons of Samedi, de rastagang van de stad, zijn meer gericht op de handel van drugs en wonen vooral in het trailerpark.
    Ook neem je het op tegen het bedrijf dat de stad over probeert te nemen, Ultor Company.

    De stad heeft niet stil gestaan in de tijd dat jij in coma lag, maar het is desondanks wel dezelfde stad. Toch, met een heel ander uiterlijk. De stad is ongeveer anderhalf maal zo groot als het Stilwater wat we kennen, er is onder andere het gevangeniseiland bij gekomen, maar ook een universiteit, een kernenergiecentrale. En daar komt nog bij dat alle wijken die er al waren, helemaal veranderd zijn. Zo is de Saint's Row, niet langer meer een achterstandswijk, maar is het nu een drukbezocht zakencentrum met hoge wolkenkrabbers, koffieshops en mooie parkjes. De Saint's Row Church is in zijn oude glorie hersteld en is nu een monument van Stilwater.

    Features:

    In Saint's Row, waren er al een heel aantal verschillende auto's, maar dat wordt in Saint's Row 2 uitgebreid met verschillende soorten motors, quadbikes, helicopters, vliegtuigen, boten en jetski's.

    Er zullen ook weer heel veel activiteiten zijn, waarbij respect is op te bouwen, wat uiteindelijk weer zal resulteren in voordelen voor jou in gangverband. Hieronder staan er een aantal beschreven.

    - Destuction Derby, waarbij je met een voertuig (monstertruck) in een grote arena staat en de andere auto's moet platwalsen om te winnen.
    - Een tot nu toe ongenaamde activitie, waarbij jij dient als personal bodyguard voor een celebrity.
    - Insurance Fraud, waarbij je jezelf of een vriend serieuze schade aanbrengt om geld los te krijgen bij de verzekering.
    - Fight Club, waarbij je in een ring stapt en degene tegenover je voorrot slaat om te winnen. In het totaal zijn er 6 verschillende levels, met verschillende moeilijkheidsgraden. In het eerste level zul je het dan ergens in een kelder tegen een andere vechter op moeten nemen, maar op level 6 neem je het bijvoorbeeld op tegen de kampioen van Stilwater in een grote arena vol met toeschouwers.
    - Niet zeker: Een ontroerend goed activitie, waarbij je het ontroerend goed bijvoorbeeld onderspuit met modder zodat het later minder waard is als jij het wilt kopen.
    - Racen, wat voor zich spreekt.
    - Er zijn natuurlijk nog veel meer activities, maar daar kom ik zo niet op. PM me als ik iets vergeten ben, en als ik iets te weten kom dan zet ik het er bij.

    Ook zijn er de zogenaamde diversions, waarmee je respect kan verdienen zoals basejumpen, carsurfen, mensen onderspuiten met een grote moddervrachtwagen, een winkel overvallen in politiekleren, naakt rondrennen in het openbaar, stunten met voertuigen, mensen op een unieke manier omleggen, hostage, auto's overvallen of gewoon de aloude overval.

    Je kunt niet alleen de spullen in de winkel kopen, maar ook de winkel zelf, waar je een vast inkomen uit krijgt. Als je veel winkels bezit, dan wordt je bekend en verschijnt jouw character op billboards verspreid door de stad. Je kunt onder andere kledingzaken, tattooshops, muziekwinkels, drankwinkels, wapenwinkels, autodeales, motorzaken, botenwinkels en restaurants kopen. Er zijn ongeveer 70 winkels in het vernieuwde Stilwater

    Er zitten ook weer verschillende wapens in, waarover nog niet zo heel veel bekend is. De RPG zal er in ieder geval weer inzitten. Ook een minigun en nog veel meer gekke dingen. Ik zal hier meer neerzetten, zodra het bekend is. Iets wat wel bekend over de wapens is, dat je zal kunnen dualwielden met kleinere wapens, maar dat hoeft niet per se.

    Characters:

    Julius: Julius was in Saint's Row 1 de leider van de Saint's, maar nu is hij totaal uit het gangleven gestapt.

    Johnny Gat: Johnny is de enige trouwe Saint van de hoofpersonen uit het eerste deel die nog over is. In de tijd tussen deel 1 en 2 heeft hij in een proces voor moord gezeten.

    Troy: Troy bleek aan het einde van Saint's Row 1 een undercover agent te zijn en in deel 2 heeft hij het tot hoofd van de politie geschopt.


    Customizing:

    Het spel zal ook heel veel customizing bevatten. Heel je character zal aangepast kunnen worden. Tot de grote van je neus tot het geslacht tot de zes verschillende stemmen. En dan natuurlijk onwijs veel kleren, maskers, make-up, tattoos. Noem het maar op. Maar niet alleen van je character zelf zal je het uiterlijk kunnen aanpassen, maar ook van de Saint's, van de voertuigen die rijdt en de panden die je koopt. Ook online zal er het nodige te customizen zijn. Je kan bijvoorbeeld de stijl (en het logo) van je gang aanpassen.
    Qua aanpassen van voertuigen is er nog niet heel veel over bekend. Of liever gezegd niets. Het is dus niet bekend of alles aangepast kan worden, dus ook de motoren en de boten.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]

    XBW Gamepage: link

    Screenshots:

    De ontsnapping uit de gevangenis:
    [​IMG]
    [/img]http://image.com.com/gamespot/images/2008/195/939458_20080714_screen007.jpg[/img]
    [/img]http://image.com.com/gamespot/images/2008/195/939458_20080714_screen008.jpg[/img]

    Ronin:
    [​IMG]
    Saint's:
    [​IMG]
    The Brotherhood:
    [​IMG]
    Ultor:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Random:

    [​IMG]
    Herken je deze locatie? Het is de brug van in Chinatown:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Trailers:

    Teaser trailer:
    [yt]ABcCsd4YG24[/yt]
    Storyline trailer:
    [yt]frQiAQSO5Qc[/yt]
    Activities trailer:
    [yt]3tVpqF2VnkY[/yt]
    Customization/Trick my life trailer:
    [yt]TO2bhxXZCbs[/yt]
    Ultor trailer:
    [yt]HAhaKVHJqAk[/yt]
    The Brotherhood trailer:
    [yt]WiXl0EciXq4[/yt]

    Street Lessons with Uncle Gary:

    Taunting:
    [yt]HV5Q75GW5fI[/yt]
    Satchel Charges:
    [yt]Sb4fMVg3G1w[/yt]
    Heavy Weapons:
    [yt]SpE5QAYY2U8[/yt]
    Motorcycles:
    [yt]AFJlgnP5JA0[/yt]
    The Police: Protect and Serve:
    [yt]sLZauP_a3NI[/yt]
    Throwing People:
    [yt]VPLpUtkI9kQ[/yt]
    Wieldable Props:
    http://www.thqate3.com/videos.php?video_id=103
    Nut Shots:
    http://www.thqate3.com/videos.php?video_id=101

    Gameplay (spoilertje):


    [yt]T5M1dsQm2Gg&feature=related[/yt]
    [yt]-H1UxGzD74s&feature=related[/yt]

    Startpost door Dusky Demon NL
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Mooie startpost, echt uitgebreid :thumbs:.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je kan beter deze 2 filmpjes posten aangezien die alles in 1 keer hebben oftewel alle trailers en gameplay. :)
    [yt]PU7AtXCHwpw[/yt]
    [yt]Y2yxXyOqFBs[/yt]
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond het juist leuk staan zo. Dan zie je meteen wat je kijkt.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    zal ik de startpost vervangen door die van Dusky Demon NL ?
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik had eigenlijk niet eens veel screens bekeken en geen trailers, nu heb ik net die story trailer gezien en die heeft me helemaal gek gemaakt. Het was allang overduidelijk dat ik deze game zou kopen, maar dit is echt madness. Kan niet wachten _O_
     
  14. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Jezus, wat moet dat een werk zijn geweest_O__O__O__O__O_
    Echt respect_O_:thumbs::b::)

    Ik denk (Kweenie cker) dat we na de Leipzich gameconvention,
    weleens een Demo zouden kunnen verwachten.
    Lijkt me een goede zet.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik hoop het, de E3 heeft maar 1 demo gebracht en das te weinig :mad:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mij zou het eerlijk gezegd niet uitmaken als er een demo komt. Als er een komt, dan zal ik hem toch niet downloaden. Bij freeroaming games vooral niet, neemt een hele stuk belevenis weg als je eenmaal voor het eerst begint met de echte game.
     
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Saints Row 1 al geniaal, dan zal ik deze denk ik net zo geniaal vinden :)
    Dus mij boeit die demo niet zo.
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    misschien vernaaid die demo wel alles? Wie weet Wie weet.
    Maar wat niet weet kan niet deerd ofzoiets

    Oftewel als je het niet weet, kan het zoiezo niet fout gaan :)
     
  19. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk ook uit naar saints row 2.. vind die opmerking op het laatst bij de 'activities trailer' nog een van de leukste:

    "Now we know you're doing those óóóther things right now, and that's fine. But when you're finished, we'll be right here, doing some crazy s***!" :lol:

    ze weten goed om te gaan met die eeuwige vergelijking met GTA ..

    ik ga hem in ieder geval kopen (desnoods de speciale editie als er een komt)...
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hoop wel op een demo. Bij Saint's Row heeft dat helemaal geen fun weggenomen. Sterker nog, dat heeft me alleen maar meer gehyped.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina