1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24

    NICE:D!!!!

    Haha, die Johnny ook altijd he?:9


    Gameplay
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    nvm @ eerste gedeelte, dat hier stond. :+

    En nice find de laatste gang trailer. Netjes!

    ''Just shoot all the motherf* that are bewtween us.'' :cool:
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het zelf erg triest hoe er veel mensen (niet persé hier) ineens zeggen 'Saints Row 2 is gonna be better than GTA IV" . En ik weet nog zo goed hoe zij SR2 liepen te dissen toen GTA IV nog niet uit was. Nu is GTA wat realistischer geworden, er zijn wat fun dingen uitgehaald en ineens gaat SR2 de shit worden, jaaaa sure. Nou de gameplay videos die zijn verschenen laten weinig verschil zien met deel 1 van SR...gewoon een leuke game maar bij lange na geen GTA, en al helemaal geen GTA IV. Ongetwijfeld een leuke game zal het worden...maar qua details , waar IV vol mee zit...zal deze echt niet aan kunnen tippen. Dat weet ik wel zeker.
     
  4. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou GTAIV vind ik de grootste game tegenvaller óóit! Ik miste alles van GTA:confused:A, en ik denk/hoop dat SR2 veel meer van die grappige dingen heeft, zoals dat bij GTA:confused:A ook het geval was.
    Maar dat is natuurlijk mijn mening, en ik kan ook nog moeilijk zeggen dat SR2 een topgame word (maar minder dan GTAIV kan het naar mijn mening bijna niet!).
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja...
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik riep al vanaf het begin dat SR2 beter ging worden dan GTA IV zodra ik wist dat GTA de realistische kant op zou gaan. En dat de meeste fun dus weg zou gaan. Alleen toen werd ik voor gek verklaard.

    Vind het wel grappig eigenlijk dat ik nu gewoon gelijk heb. :cool:

    Begrijp me niet verkeerd GTA was wel aardig maar lang niet zo fun als alle voorgaande delen. (persoonlijk vond ik het gewoon een grafische upgrade van GTA3 maar dan nog steeds met een paar fun dingen minder.)
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik dacht van tevoren dat allebei de games top werden. Maar GTA IV is gewoon sterk tegen gevallen en SR2 lijkt niet tegen te vallen.
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Eigenlijk zijn de twee games niet te vergelijken. GTA IV is een beetje de Godfather: groots, serieus, realistisch, met een echt episch verhaal. Saints 2 is meer fun, speels en over the top, een beetje Die Hard, als je het met films wil vergelijken :9
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Enigste wat ik zal missen is denk ik de Euphoria Engine. Heb wel zin in de game! :cool:
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ragdoll is ook lache...Ik denk dat ik niks ga missen uit GTA IV:9
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat zeggen meerdere mensen, en zeker ja...ik mis de parachute ook en de vliegtuigen en opzich het autos pimpen ook wel. Maar had een tattoo shop, fitness en eten het nou zoveel vetter gemaakt en meer replay value gegeven?
     
  12. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    mij lijken die dingen juist heel vet :9 met fable enzo was ik hier ook altijd vaak mee bezig en het is leuk om je poppetje zo grappig mogelijk te customisen:D
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, ik denk het wel.
    Klinkt misschien gek, maar dat is wel zo.

    Ohja: Ze hadden ook minder politie moeten doen. Je kan niet ff fijn mensen killen:+
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik vond de SP van GTAIV echt geweldig!
    Erg genoten van alle missies en tussenfilmpjes.
    ook vond ik de toevoeging van de mobiele telefoon erg geslaagd etc..

    Maar na het uitspelen van de SP was er gewoon erg weinig leuks nog te doen.
    En was er daarna ook wel snel op uitgekeken.
    Zowiezo was de MP niet echt aan mij besteed.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou dat je de parachute kon gebruiken in GTA IV. Damn, ik had zoveel vette acties in mn hoofd die ik online zou kunnen plegen maar rockstar werkte niet mee :mad:.
     
  16. UchihaScum22

    UchihaScum22 Respected Ninja

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het grootste nadeel van GTA IV dat je een ouwerwetse rus speelt
    je kan nouwelijks gaafe kleding kopen en laat staan een leuk kapsel:'-(
    hier lijkt hij wel een zwerver
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat de kans groot is dat SR2 bij velen gaat tegenvallen hoor. Bij mij wel denk ik, ik ben bijv helemaal gewend hoe vet en ect de autos rijden in IV (en dat gelul van sommige mensen op andere forums dat ze niet snel zijn..heo nou niet snel, snel genoeg) en als ik dan ineens naar die manier van autorijden in SR2 terug moet die van zover ik zie in filmpjes exact hetzelfde is als deel 1,nee dank je. En geen cover systeem, en dat zal voor mij zeker weten een feature zijn die ik zal missen. SR vind ik niet grappig...de humor is flauw....afwachten hoe het met deel 2 zit. We zullen het zien.

    Het lijkt er in elk geval op dat het straks Rockstar VS Volition zal zijn...met SR2 en waarschijnlijk de DLC van GTA IV. Waarvan geruchten gaan dat die zeer groots is en wel 1600 punten kost. Dan mag het ook wel iets heel denderends zijn ja...één ding is zeker, vervelen hoeven we ons niet. (sowieso al niet met al die overige games)
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat weten we nou wel dat jij het niks vind, als ik uit me eigen ervaring kijk met allebei de games speel ik SR nog steeds en ligt GTA stof te happen. Dat jij denkt dat deze bij veel mensen tegen gaat vallen mag je van mij denken, maar ik weet voor mezelf dat deze voor mij in iedergeval niet tegen gaat vallen. Het is namelijk SR+heel veel nieuwe features+online+co-op+nog meer customizble shit+ etc etc. :)

    GTA heeft geen goede replay waarde, en dat vind ik bij SR wel. Ik heb SR 3 keer uitgespeeld, en GTA maar 1x daarna bleven die gare vogels over waar niks aan was. Bij SR kon je alles nog gaan pimpen, en nieuwe shit unlocken. blah die blah... alles bij elkaar dus smaken verschillen.

    En de toevoeging van mobiele telefoon in GTA was dus gewoon van SR afgekeken... ook dat weten we allemaal wel.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2008
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zelfde voor mij, kwa autogedrag zal ik het zeker gaan missen want die van IV vind ik gewoon perfect. Maar fuck 't, cover zal ik ook wel gaan missen maar zo erg zal het nou ook weer niet voor me zijn. Kwa humor vind ik het ook niet echt grappig maar dat boeit me niet.

    Saints Row 2 heb ik voor de lol die ik zal maken, voor de auto's pimpen, mezelf pimpen, mijn huis pimpen en mijn gangmembers pimpen. Met vliegtuigen vliegen, met verschillende wapens spelen. Dikke terror maken in Stillwater. Dit is waarvoor ik de game zal kopen, niet voor het verhaal ( Al ben ik wel benieuwd! ), voor de rijgedrag van auto's, voor de sfeer, voor de personages, voor grafische perfectie. Nee, daar heb ik GTA IV voor.

    Punt voor mij is dat ik gewoon zin heb in elke Sandbox game, ik kan niet wachten op Mercenaries 2, waar op sommige punten het ook voor mij minder zal zijn dan GTA, boeien ik kan wel lekker gebouwen in laten storten enz.

    Ik word alleen maar blijer als er meer en meer Sandbox games uitkomen. Kwa overall vind ik GTA de beste Sandbox Genre, maar dat maakt geen bal uit want ook de andere sandboxs games zullen bij mij in huis komen. Allemaal hebben ze hun sterke en minpunten! :thumbs:
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja eh goos, je begint er zelf over. Als je dan toch daarover praten....meer dan de helft uit Saints Row is afgekeken van de GTA games :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina