1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    saints row 1 en waarschijnlijk 2 zijn leuker dan gta 4. let op: leuker. niet mooier of beter maar wel leuker. meer fun, meer gekke missies, wapens, over de top actie etc. en saints row 1 is voor een tientje wel te vinden op internet. waarom niet 1 van de betere games van de xbox 360 proberen?
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Denk dat de leukste missies van Saints Row 1 toch wel de eind missies van een gang waren.

    Hoewel er ook echt frustrerende missies tussen zatten. Vooral het einde van Los Carnales. Waar tig mensen op je zatten te schieten met rocket launchers. Terwijl jij op tijd moest zijn om het vliegtuig aan de grond te houden waar die ene in wou ontsnappen. :+

    En in tegen stelling tot sommige zeggen dat het verhaal niet veel was, vond ik het best wel spannend soms, en wou je gewoon met een gang de missies verder spelen omdat je benieuwd was wat er verder ging gebeuren. En vaak waren ze dan ook nog best komisch en om van te genieten die cut-scenes
     
  3. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht technisch ook niet meer van saints row 2 maar wel meer fun tussen de missies in. ik miste in gta iv gewoon die leuke doelloze missies tussendoor. als dit veel in sr2 zit dan wil ik m gerust uitproberen. zal je ook een beetje een groot wapenarsenaal hebben ?( want die van gta 4 viel vies tegen )
     
  4. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, irritante missie is dat zeg |:-
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop echt dat ze er een stad van hebben gemaakt. Kreeg bij SR1 het gevoel alsof ik in een dorp aan het rond knallen was.
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Je hebt heeeel veel vette wapens in Saints row 2.

    Vlamewerpers
    Kettingzagen
    2 soorten Bazooka's
    Stun Gun
    Shock Paddles (Van die hart schok dingen)
    Machete's
    Kantana's
    Sticky Bombs

    En daarnaast nog allemaal verschillende pistolen, SMG's, Machinegeweren,
    Snipers en Shotguns.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    FlameThrower in Actie
    [​IMG]


    Die laatste screen is 1 van de nieuwe screens.
    Die vind je hier: http://www.worthplaying.com/article.php?sid=55248
    En hier ook nog: http://media.xbox360.ign.com/media/882/882586/imgs_1.html
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Die was hartstikke makkelijk.
    Die van de Rollerz met die vrachtwagen met auto's, was 10 keer moeilijker.

    Ik vind het zoiezo raar dat iedereen zegt dat Saints Row te moeilijk was.
    (Niet hier hoor) Maar Bijv. in de PU staat dat.

    Srry voor de dubbele post
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    tries LC = 12 x:+
    Tries Rollerz = 1 x
    zegt genoeg:)

    ze hebben het over de checkpoints, als je dood ging op het eind van de missie dat je dan weer de missie opnieuw moet doen.Dat staat ook bij de volgende zin;)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Alles was makkelijk, enigste moeilijke die ik een paar keer overdeed was die met de Rollerz dat ik vrachtwagens moest opblazen dacht ik maar dat mijn auto niet kapot mocht. Weet het niet meer precies.
     
  10. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    die los carnales met dat vliegtuig was duidelijk de moeilijkste.. nergens anders last mee gehad behalve deze missie.. wel 10x overnieuw moeten doen..
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24

    Bij mij: Tries Rollerz 4x
    Tries LC 1X

    Over die Checkpoints, dat had ik ook wel gelezen, maar toch stond
    er in dat veel gamers het te moeilijk vonden
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die LC missie was zoooo irritant. Als je dan dood gaat dat je helemaal dat pokkestuk overnieuw moet rijden. Ben blij dat er nu checkpoints in de missies zitten.

    @ Jeffer123:

    Ik zou zeggen: Download de demo van Marketplace :)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De demo staat geloof ik niet meer op de Marketplace.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Die LC missie was voor mij ook de reden dat ik er geen zin meer in had.. Checkpoints zijn zeker een pluspunt met die lange missies.
    IK vond Saints Row (voor GTA IV) de beste free-roam en veel leuker dan GTA San Andreas, als Saints Row 2 dat kan doen ten opzichte van GTA IV word het een top spel.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Demo staat er niet meer op nee. Maar doe niet moeilijk, koop hem gewoon in de bazaar voor 10 euro, genoeg mensen die hem verkopen. Geweldige game, en dat nu nog voor een tientje.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Zeepsop:

    Nou dat zeker. Want GTA IV was dus echt niet fun. GTA San Andreas heb ik veeeel meer uren in gestoken dan GTA IV. Ik heb SA zelfs nog op de Xbox 360 gespeeld.
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Saints Row kon je laatst voor 10,- bij de Bart Smit kopen. Dus die kun je voor minder dan 20,- sowieso wel kopen.

    GTA IV was inderdaad geen fun, veel serieuzer en realistisch. Niet dat ik het erg vond, ik vond het een fantastische game in verhaal. Ben hem nu voor de 2e keer aan het spelen en dan misschien voor de 100%. Maar Saints Row was al een game die ik eigenlijk niet serieus nam, en dat bleek goed te zijn. Maar het was wel vet! Vage opmerkingen, leuke characters. Die activities zijn ook leuk. Die trailer van Saints Row 2 waar ze zichzelf met GTA IV vergelijken is wel een overdreven waarheid!
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik dus precies ook, in san andreas kon je veel mee lol trappen dan in gta 4. Ik heb me zowieso eeuwig vermaakt met touren over de snelwegen. Beetje vliegen , stunten , beetje mensen afschieten etc. , en in gta 4 was dit allemaal minder. Ik denk dat ik met SR2 wel heel veel lol kan trappen. Wat ik overigens bij deel 1 ook niet had.
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik zie het nu ook aan mijn broertje, die speelt af en toe is op mijn 360. En hij kan dus ook GTA gaan doen, maar hij pakt altijd Saints Row en gaat dan zoals nu :cool: mensen op straat doodschieten en iedereen in elkaar meppen en gewoon een beetje kutten! Dat lijkt me duidelijk me broertje heeft niet zoveel idee van games, maar dit lijkt me duidelijk 8)
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ PyamaManNL:

    Dat vond ik ook vet in SA :D Als ik het even niet meer zocht een missie te doen ofzo. Of als ik het al uitgespeeld had, dan ging ik gewoon met een kart heel San Andreas rondrijden. FF een sideseeing tour houden. Gewoon alle mooie plekjes bekijken :+ Hatseflats ff die berg omhoog rijden van het uitzicht genieten. FF over de strip van Las Venturas crossen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina