1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom vind je saints row beter?

    ik vond eingelijk alleen autos tunen en garage systeem beter
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat weet ik nog niet. Saints Row 2 komt wel ongeveer een jaar later uit dan GTA IV. GTA IV is wel beter dan Saints Row 1.
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    na een jaar heb je gta 4 wel gezien, en ben je op pad naar iets nieuws, dat wordt dan dus sr2
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind de besturing van SR veel beter, het locksysteem van GTA kon nog welleens frustrerend werken. Ook is de actie is SR veel beter.

    Akiad denkt hier waarschijnlijk ook zo over.
     
  5. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    actie vind ik ook beter in SR maar als je alle voor en nadelen naast elkaar zou zetten denk ik dat san andreas beter is (vliegtuigen, supergrote map, moters, rare autos enzevoort)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gameplay>Extra features ;)
     
  7. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de gameplay van SA is echt niet bagger hoor. Er zitten ook best leuke missies in.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan niet wachten :)

    Zou dit trouwens van onze legian zijn :emo: :

    legian 10-09-2007 16:01
    GTA cloners.
    en 't is nieteens goed gedaan. haal dan crackdown dies nog leuker
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Geweldig, ik kijk er al naar uit! :cool:

    En die gast die dat zei, tja ik weet nog wel toen ik de eerste Saints Row topic starte, begon het ook met zulke figuren die gelijk SA afzeken. Terwijl het toch een heel vermakelijke game was!

    Persoonlijk vond ik SA leuker dan Crackdown... maarja smaken verschillen.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    SA en Crackdown vallen niet te vergelijken zoals al heeeel vaak gezegd, het enige wat ze gemeen hebben is het freeroam gedeelte. Het positieve van Saints Row vond ik juist dat hij zich wist te onderscheiden van GTA en ik vond het zelf ook veel leuker als GTA ondanks dat je maar 1 soort voertuig had. Er waren genoeg andere dingen te doen. Inmiddels staat mijn SR teller ook op iets van 95 uur dus jah :+
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh ja dat superman gedoe in Crackdown deed me niks eigelijk, maar idd je kan die 2 eigelijk niet vergelijken. Ik vind SR (wat ik eigelijk verkeerd afkorte :9) ook leuker dan GTA, vooral met het ragdoll effect heb ik me uren vermaakt geweldig om iemand meters mee te nemen met je auto! :thumbs:

    Ik weet dan ook wel bijna zeker dat SR2 weer een serieuze concurrent is voor de GTA serie! Laat maar komen die game!
     
  12. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Saint's Row niet hebben wat een Free-Roaming game zou moeten hebben. Er zijn veel te weinig verschillende voertuigen, er zitten wel een paar vette auto's tussen, maar bij San Andreas vond ik het erg vet om met een Apache alles overhoop te knallen, met de straaljager fly-bys doen, en natuurlijk raketten ontwijken, en met een motor lekker crossen en stunts uithalen. Daarnaast vond ik San Andreas een leukere sfeer hebben, en ook de missies waren wat uitgebreider (verbeter me als ik dat fout heb). Wat ik ook jammer vindt aan Saint's Row, is dat alle missies als uiteindelijke doel hebben vijandelijke gangs te dwarsbomen/uitroeien, terwijl het ook leuk is om eens een missie te doen waar andere gangs niets mee te maken hebben.

    GTA IV komt er bij mij zeker in, maar als Saint's Row 2, als ie überhaupt uitkomt, niet veel uitgebreider is dan Saint's Row 1, dan zal ik 'em waarschijnlijk niet in huis halen.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Fly-by's met een straaljager? Heb jij deze game op de pc gespeelt dan? Op de xbox was het echt niet te doen, door de pop-up zag je pas op het laatste moment wat onder je gebeurde. Ik gebruikte vliegtuigen alleen als snel vervoer(iets dat je in SR niet nodig hebt).

    *Had trouwens stieken gehoopt op SR2 nieuws ipv een post over hoe goed GTA wel niet is :+ .
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    k ook
    et is stil rond de freeroamers
     
  15. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, er valt nog weinig over te zeggen natuurlijk maar ik kijk er in ieder geval al wel naar uit. Ik kan niet genoeg krijgen van die Crime/Gangster Free Roaming games. Maar dan moeten ze natuurlijk wel van een beetje niveau zijn.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mwha valt wel mee hoor, me de aankondiging vorige maand van Mafia 2 krijg GTA serieuze concurrentie.

    Maar idd wat ingame matriaal van zowel SR2 en Mafia 2 zou welkom zijn!
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmm er staat maar 1 vage screen op de site. En daarlangs staan allemaal van die watermerk screens van hetzelfde plaatje, zo'n gast op een motor, die zitten er dus in. Maar deze ga ik 100% halen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    MOTOREN ! ! ! !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina