1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Nee nog niet
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    COOL
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De multiplayer in dit soort games interesseert me helemaal niks, is toch meestal een flopper.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    inderdaad. Co-op is voor mij de MP nu
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    juist! ze moeten gewoon in van die flop mp games.. de mp gewoon schrappen een een lekkere co-op game ervan maken.. kijk naar army of two.. mp was kut.. maar de sp was fun co-op! en zo zijn er meer natuurlijk..
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan alleen met z'n 2e co-open he ? Vind ik wel wat jammer. Met IV kon je gewoon met een aantal gasten doen wat je wilt, en dat was gewoon erg tof.
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee hoor. Met Saint's Row 2 kun je met zn tweeen co-op. In GTA IV kon je met weet ik hoeveel man geen kut doen. Ze zeiden dat je alles kon maar je kan gewoon helemaal niets!!! In SR2 kan je tenminste alles doen: missies, activities, diversions, auto's pimpen, kleren kopen.

    En trouwens, check dit stukje uit een interview:

     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Idd bij GTA IV was het idee leuk dat je met 16 man op de hele map kon maar je kon dus echt niks doen.

    Enige wat we konden bedenken was proberen op het empire state building te komen om er vervolgens van af te springen. Meer kwam er ook niet uit. Omdat er gewoon te weinig opties waren om te doen online behalve rond rijden en schieten op elkaar. =x
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Je kunt niet eens de minigames spelen, had leuk geweest, poolen enzo.
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nog ongeveer 2 weekjes....Ik kan niet wachten....

    Opzich wel kut ik had eerst focking veel zin in dit spel, maar het wordt nu
    op 1 of andere manier steeds minder...:{Komt denk ik door die stomme MP filmpjes,
    die er niet uitzien naar mijn idee:confused:
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat nieuwe filmpjes.

    [gt]40611[/gt]


    Ghihi basketball spelen. :D

    [gt]40609[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vet! Ik snap niet wat jullie allemaal mauwen. De mp ziet er toch helemaal niet zo slecht uit? Een beetje kaal misschien.
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik vind het nu al grappig :D

    lol u cant touch me
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb deze game maar geannuleerd bij gamehubs. Ik had er echt veel zin in maar na het spelen op firstlook ben toch gaan twijfelen. Jammer
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Spreek....
     
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    tsja, deze game slaat eigenlijk ook helemaal geen kaas. Die twee filmpjes van de multiplayer zijn toch verschrikkelijk! Het is nog precies Saints Row 1, niet zoveel mooier, alleen meer opties en geinige dingen. Speel voor de lol eens saintsrow 1(toendertijd fantastisch), nadat ik gewend was geraakt aan wat realistischer rijden van GTAIV, tja, had ik echt zo'n gevoel, hmm dit voelt gedateerd aan, en ik denk dat saintsrow 2 ook gedateerd aan voelt. In ieder geval ben ik blij dat ik mercenaries 2 heb gekocht, want die heeft net wat meer nieuwere gameplay en nog tof ook!
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Juist, Mercenaries 2 is echt vernieuwend
    - lelijke ragdoll animaties als je doodgaat
    - graphics in het algemeen zijn niet wereldschokkend
    - gameplay uit het jaar 2005
    - verscheidene glitches die niet eens meer een games mogen zitten(in het kwartier van de demo": 3 voertuigen verdwenen, 7 poppetjes in muren en nog verschillende anderen)
    ..
     
  18. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    En jullie baseren dat de game slecht is misschien wel op een vroegen code en je moet niet naar de firstlook als je niet alleen naar de gameplay kan kijken want daar gaan dit soort events om. En ik ga hem gewoon kopen en verwacht gewoon vet gameplay.
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook mijn twijfels. Het rijden van voertuig is niet echt beter en snelheids gevoel is ook nog niet goed lijkt me. In deel 1 leek je op max wel 50 KM/h te gaan. Maar komen doe ik deze toch. Slaat hij tegen verkopen :) Deel 1 was goed, maar niet zo super. De multiplayer was gewoon slecht. Alleen Singleplayer boeide wel. Maar verhaal boeit zo niet als je bij GTA hebt. Maar hopelijk is dit beter.
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wow zeker nooit gta4 gespeelt? Daar gaan de auto's pas kakkend traag, je kan niet tot topsnelheid komen zonder ergens tegen aan te botsen, je kan niet naar topsnelheid gaan omdat je geen bochten kan nemen met hoge snelheid, als je remt vlieg je 500 meter door als je niet tegen de muur op knalt.

    Mijn gemiddelde snelheid in GTA4 is 31 mp/h.

    In Saints Row kon je dus echt wel snel rijden he, de bochten veel beter nemen, en op tijd remmen.

    Ja geef mij maar de arcade stijl van rijden, want toen ik na een maand geen gta 4 heb gespeelt moest ik weer 3 dagen wennen om een beetje fatsoenlijk te kunnen rijden. (wat nog steeds resulteerd in overal tegen op botsen en dus om de 5 meter weer een nieuwe auto nodig hebt, wat weer resulteerd dat politie achter me aanzit)

    En wat Cube zei het is hoogst waarschijnlijk dat je een eerdere versie van de game hebt gespeelt. Zelfs in Leipzich gebruikte ze de E3 versies van de games, dus laat staan dat ze voor een klein schalige evenement in Nederland eventjes de aller nieuwste versie van de game er op gooien. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina