1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Met een beetje creativiteit kan je inderdaad heel veel doen met character creator, zo heb ik al gemerkt dat je bijvoorbeeld the joker uit batman zelfs kan maken omdat simpel weg zelfs zijn soort make up erin zit. :D

    Het verschil is met de code als je de code hebt krijg je een geprinte versie thuis gestuurd om kwaliteits papier of zelfs betere die er normaal in zit. Als je zelf moet printen kost het je dus zelf veel inkt een goede kwaliteit papier voor de cover en je moet et nog zelf uitprinten en vouwen. ;)

    Ja en Nee sommige plekken herken je helemaal niet meer terug zoals the Row zelf dat een fincial district is geworden, maar andere plekken kan je nog wel herkennen maar dan in een nog afvalligere status. En er zijn een aantal stukken aan de map toegevoegd.
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jawel die zit er wel in :D Ik zat een live stream te bekijken en toen zag ik hem voorbij komen :cool:
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nice _O_ Hij stond namelijk lange tijd niet bij de beschikbare zenders en ook in streams had ik hem nog voorbij zien komen.

    Ik heb net 2 spellen via de bazar verkocht en ga saints row 2 dan toch maar bestellen bij gamehubs. Wel normale verzending, dan heb ik hem rond de tijd dat Fable 2 uitkomt dus hopen dat ik er dan aan toe kom :)
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Eerste official review is er voor SR2.
    Een 9 out of 10 krijgt ie!!!!!:D:D:D
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Waar dan?
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
  7. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie in het filmpje toch echt xbox 360 buttons :+
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  8. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best wel blij met de soundtrack van wat ik nu gehoord heb :)
    The krunch heeft een aantal zeer aardige nummers heb ik gehoord in de live stream.. totdat swiftor switchde naar het '80s muziek station :'-(

    Enne, hoe zit het nu met dat 7-November gedoe? Ik zie dat op wikipedia alweer 17 oktober staat, dus het was gewoon een hoax?
     
  9. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
  10. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    hij staat wel heeltoevallig op de nieuws servers ;)
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Die datum op Wiki heb ik aangepast, dus dat zegt idd niks :9
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Eventjes wat dingetjes die ik denk dat er gaan gebeuren in het verhaal.

    Het zijn gewoon complete vermoedes van mij en dus niks hoeft waar te zijn maar dit is wat ik denk, maar wil gewoon eventjes hier neer zetten zodat ik later kan zeggen ''hey dat dacht ik al''. :+

    Staat dus in spoiler tags omdat het toch rondom het verhaal betreft en in geval dat et waar is zijn et spoilers.

    - Troy (undercover cop in deel 1) nu Chief in Command bij de politie heeft nog steeds ''gevoelens'' voor de Saints en zal je dus misschien ook nog eens bijstaan met backup voor je of helpen in bepaalde situaties.
    - Het mannetje dat je helpt ontsnappen in de eerste missie jail break zal voor een plot twist zorgen. Hij kende de gevangenis veelste te goed, waarom is hij nog een saint vooral in jail waar je dan helemaal alleen voor staat, etc. :+
     
  13. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reactie op Juunanagou's vermoedes:

    Ik denk niet dat Troy nog gevoelens heeft. De hele tijd in Saints row 1 was hij undercover agent, dus ik denk niet dat hij ooit spontaan iets goeds voor de Saints heeft gedaan. Misschien matst hij je 1 keer tegen Ultor ofzo, maar verder denk ik niet dat je echt veel hulp van hem kan verwachten.

    Over het mannetje met de wintermuts bij de ontstapping heb ik niks te zeggen, daar heb ik niet over nagedacht :+

    Wat ik nog meer denk: Julius komt terug om je te helpen omdat hij een schuldgevoel heeft na wat er op de boot is gebeurd. Dex zie je niet meer terug, King niet, en meer van je oude vrienden ook niet. Het is pretty much jij en Johnny qua de oude garde, en Julius die later terug komt. Verder zijn het nieuwe Saints.
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb de nieuwe baan van Troy gevonden

    als je fightclub in de Prison blocks uitspeelt krijg je troy(als politie-agent) als Homie
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  15. halo3junkie

    halo3junkie Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt ie dus uit? verwarring met 3 verschillende datums :eek:
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    17 october;)

    Here's what I think
    Er gaat sowieso iets gebeuren met Julius. Of je bent boos op hem
    omdat hij je op de boot heeft gezet en schiet hem dood.
    Of je bent boos en hij gaat uit de gang (Lijkt mij de meest waarschijnlijke)
    Of je bent eerst boos maar later ben je weer vrienden.

    Over dat Troy gedoe: Zoals de andere gast zei dat ie je Homie weer wordt, dat
    zal dan wel zo zijn. Hier weet de Politie niets van maar op een gegeven moment gaan
    ze erachter komen, en het zou dan een leuke missie zijn als je hem dan moeten 'redden'
    en in veiligheid brengen. Hij wordt dan een official member of the 3rd street saints
    en ook in Saints Row 3.

    Maybe gebeurt er wat met die Carlos (volgens mij heet ie zo) of in ieder geval
    die gast die je helpt ontsnappen. Hij vertelde trouwens dat zn broer in de 3rd street saints had gezeten. Misschien gebeurt daar wat mee.
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maybe dat zijn broer Troy is, en Troy hem er heeft heen gestuurd om je te helpen ontsnappen. 8)

    Oh en met Julius is hij niet zowiezo al uit de gang? Hij had morele problemen met hoe de Saints was geworden op het eind, en hij is de ex-leider van de Saints, in de gang buisness zijn meestal de oude leiders nooit echt welkom meer.


    Nja we zullen zien, kan iig niet wachten tot die in de winkels ligt. Hoop eerlijk gezegt dat ie eerder in de winkels komt te liggen dan de street date. Aangezien het toch geen wereldwijde release is, waar zou nauw word gekeken of de street date niet word gebroken.
     
  18. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu dat ik deze ''vermoedens'' lees herriner ik me ineens dat ik het einde van deel 1 niet helemaal snap(te)...

    Jij stond op die boot, en tussendoor zag je beelden van de ( bekende ) saints, eentje dus met die politiebadge, dus dat hij de saints ''genaaid'' heeft snap ik, maar waarom werd je naar die boot gestuurd? en deden die andere saints helemaal niks?
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, ik vind het ook allemaal vaag.
    Wisten je gangleden dat Troy een politie was?
    Wie was eigenlijk die dikke gast met die boot?
     
  20. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Die dikke gast met de boot was de enige kandidaat om burgermeester te worden van Stillwater, hij wou met je praten over hoe het zou moeten gaan met de Saints nu de andere gangs weg waren. Je hoort hem ook wel is op de radio in SR1 :)

    Wat hij niet wist, is dat er een bom op z'n boot zat dus werd hij opgeblazen samen met jouw character. Dachten ze dan, want jouw character blijft leven, komt in coma en word wakker :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina