1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch ga ik deze game denk ik niet halen op de release ,van wat ik gehoord en gezien heb is het niet echt een 2de deel waarvan je zegt WOW !
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te twijfelen. Ik wil graag weten hoe het verhaal verder gaat en wie nou wie is. Aan de andere kant denk ik dat deze game te 'fun' is. Ik heb mezelf altijd voor gehouden dat fun belangrijker dan de graphics zijn maar ik begin daar nu ernstig aan te twijfelen.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iig beter als GTAIV die iedereen kocht.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    +1

    Je bent langer bezig met de helft van de Activities dan met de verhaallijn van GTA IV
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat hij wel wist is dat er plannen waren om jou te vermoorden want net voor de bom afgaat haalt ie zijn opruimings dienst naar buiten komen om je een kopje kleiner te maken. :+
     
  6. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja shit, je hebt gelijk :')
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd. In het eerste deel kon je zoveel tijd stoppen in die activities. Iets wat ik in GTAIV erg miste. Daar had je bijna niks naast de verhaallijn wat voor mij het maar een matig spel maakte. Tevens vond ik de verhaallijn eentonig en saai. Bijna iedere missie was hetzeflde.....iets wat ik bij SR1 nooit gehad heb.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Er is ook een videoreview he, van iemand die toen ook de Mercs 2 videoreview vrij vroeg had gemaakt. Beetje vaag alleen...hij vind dat de MP minder goed is, omdat dingen als Blinged out ride (en nog wat anderen) eruit zijn gehaald? Ik heb zoiets van who gives a fuck? Die modes speelde niemand toch? Hij noemt de MP van SR1 één van de beste MP modes ooit..nou echt niet. Het had veel meer moeten zijn. Deel 2 heeft nu free mode en nog wat dingen , dat maakt het bij mij al gelijk beter. Ook zegt ie weinig over die co-op story mode....of ik moet het gemist hebben.

    http://www.youtube.com/watch?v=6X_7XJsxagg
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Verhaallijn van Saints row was ook eentonig en saai. In GTA IV heb je gewoon een beter verhaal en toch iets meer afwisseling. Waar Saints row altijd hetzelfde is. Even boeiend was het ook niet. De activities daarin tegen waren wel beter. Maar de multiplayer suckte dan weer big-time. Wat nu in deel 2 hopelijk beter gaat zijn.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    De verhaallijn van SR niet afwisselend? Ik herriner nog die geweldige missie waar je rotzooi moest schoppen in een Vice Kings Vest_O_ Die missie heb ik zoiets niet gezien.. en over welke afwisseling in het verhaal had je het dan?
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    MP was crap zeker omdat er zoveel lag was speelde ik het na 3 dagen al niet meer.
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Lag, maar ook veel te kleine maps plus weinig en stomme gamemodes... (imo).
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar Gamehubs, of ze hem eerder willen versturen. Want de datum op GH zegt dat ie 19 oktober uit komt.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat doen ze alleen als ze hem ook eerder hebben maar vooralsnog is de datum nog niet bevestigd.
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    [yt]YOnPEVqLdQ8[/yt]
    gameplay
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb een klein stukje gezien, maar het moment waarop die drie pimps op hem afkomen, geniaal! 8)
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zou de Titan er nog inzitten eigenlijk? Die heb ik echt nodig 8)
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Vanaf 8:20 _O_ Bij een wapenwinkel een shotgun kopen, de winkelier met zijn net verkochte wapen beroven en neershieten als hij de kluis open heeft gemaakt. Priceless. Het gooien en duwen van mensen ziet er ook heerlijk uit, vooral als iemand met zijn / haar hoofd vlak tegen een rand flikkert :lol: En ik zag ook paraplus, zou je die ook af kunnen pakken?
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    >>>>>>>>>>> GTAIV
     
  20. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    klein stukje gekeken, eerste 4 min. ziet er nice uit, ik hoop alleen niet dat het hele landschap er zo kaal uit ziet als het begin, hele ''moddervelden''....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina