1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madd4

    madd4 Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    1
    zijn er mensen die saints row 2 bij bol.com hebben besteld ?? er is namelijk ee nsite waarje je eigen voorkant kan maken en als je bij bol besteld zou je een code van 12 cijfers moeten krijgen waarmee je die dan kan maken maar ik heb helemaal geen code gehad ( wel een bestelnr maar dat is 10 cijfers ) wie kan mij helpen ??
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Stuur ze anders een mailtje! :)
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Meeste bestel sites geven die code in de week van de release. As far as I know. ;)
     
  4. Robbie0345

    Robbie0345 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die Special Edition echt te weinig boeiends...

    De hele game lijkt mij wel vet.
    Met eerste deel al lekker bezig geweest, nu deze ook maar erachteraan!! :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game eventjes gespeeld vorig weekend bij mijn broer, het gooien met mensen is inderdaad heel erg leuk om te doen maar qua graphics en veel dingen is het wel heel erg hetzelfde gebleven. Dat zie je ook wel in het filmpje hierboven...leuk hoor een winkel beroven maar dat zat allemaal in deel 1 al, dus niks nieuws. Weinig in het filmpje laat nieuwe dingen zien...het zullen denk ik vooral nieuwe activities zijn , en die ik dus zelf niet gezien heb. Erg lang heb ik de game niet gespeeld namelijk. Maar dit filmpje laat opzich al heel wat zien....en echt veel nieuws is dat nog niet. Opzich lijkt mij deze game mij in co-op wel heel cool...want hoe tof is het om de story mode met z'n twee uit te spelen? Maar toch wacht ik wat reviews af, want het is toch weer 60 euro....en nu ik net op mezelf woon...tja..moet je wat meer op je centjes gaan letten.(voorheen woonde ik eigenlijk al opmezelf, samen met broer..maar dit is toch ff anders ;) ) Dead Space, Fable 2 , Fallout 3 en Far Cry 2 wil ik echt niet missen.

    Oh ja...ook heel jammer vind ik dat ik werkelijk bijna alles herkende van de omgeving in dat filmpje...waarom ze nou geen nieuwe stad gemaakt hebben.....zonde naar mijn mening.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina