1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 8 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    'Planes and boats will be needed to access some areas'

    nice
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Dan wordt t misschien toch nog wat met dat SR
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja en je kan een human als shield gebruiken :D en je huis kan je echt helemaal beter maken. ik zie wel of het wat wordt nu GTA IV ook komt.
     
  4. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal best goed, ik ben in ieder geval enthousiast. Waar ik me echter vooral op verheug is hoe het verhaal verder gaat. Zoals jullie weten is het (2de) einde van Saints Row nog steeds een van de meest open die ik heb gezien. Ik vond zoiezo heel de storyline van Saints best intens. Ook die met de Rollerz toen die kerel je gijzelde enzo, was echt vet gedaan!
     
  5. Remco

    Remco Guest

    Wel vet, maar niet heel bijzonder, kon bij Hitman:BM ook al
     
  6. Kombat

    Kombat Nico Swinkels

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bijna alles is wel een keer eerder gedaan, maar ze doen het erin omdat het handig is en 'realistisch'.
    Ik heb SR1 nooit zo erg gespeeld, ik vond hem wat magertjes.
    De opvolger kan wel eens een stuk beter worden, moeten ze hem niet rond maart/april uitbrengen. lol :)
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Als ze hem eerder zouden uitbrengen zou dat wel eens heel goed uit kunnen pakken, maar ik denk dat ie veel later komt. Is daar trouwens al wat meer over bekend?
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    De ontwikkelaars hebben er bewust voor gekozen om het spel na GTA4 uit te brengen, zo kunnen ze rustig alles tweaken (en eventueel gameplay jatten van GTA4 ) en niet gehaast een spel uitbrengen.
     
  9. Remco

    Remco Guest

    hahaha, das dan weer een beetje jammer:9
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ziet er een beetje het zelfde uit, op zich geen probleem. Zolang ze de framedrops maar weg gewerkt hebben.....
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Best wel leuke features zitten in deze game. Ik hoop dat hij echt helemaal geweldig word en dat de car-tuning verder uitgewerkt word (lambo style doors ftw). Maar aangezien je nu je eigen gang opricht en tegen de Saint's vecht mag ik hopen dat je nu geen paars meer aan hebt. Want ik deed nooit gang kleren aan omdat ik dat paars zo shit vond.

    Hier nog wel een grappig filmpje (het plaatje suggereert dingen, maar daar gaat het filmpje echt niet over):

    [yt]44riEBUDmvw&feature=related[/yt]
     
  12. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verheug me nu al op deze game :D
    Ik heb deel 1 met veel plezier uitgespeelt, en kan dus niet wachten :D
    15 jaar na deel 1, tégen de saints.. ben benieuwt.
    En gelukkig komt hij pas redelijk laat, zodat ik eerst GTA 4 kan spelen. Blij dat die niet gelijk komen, anders weet ik niet welke ik moet kiezen ^_^
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Kijken of je character in dit deeltje wel kan praten8), maar t klinkt veelbelovend, was niet echt ondersteboven van deeltje 1, maar de mogelijkheden zijn erg uitgebreid, dus kom maar op!:)
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    2 player Co-Op ! ... dit word dus weer een verplichte aankoop
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Haha idd, goeie mp is nooit weg:D
     
  16. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    In het filmpje staat dat je een eigen stem voor je character kan kiezen......
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    In deel 1 kon die ook al praten hoor. :+

    Was iig een zinnetje over schoenen en nog een paar. :+
     
  18. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik me nog vaag kan herinneren was 1 zin in die lift :p
    zei die gekke gast zoiets van "if i get that b*tch i am gonna sculp her eyes out and skullf*ck her" en dan zegt de main character "i hope you like hepatitus"

    ik lag wel volkomen in een deuk btw :lol:
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je praatte dacht ik 3 keer, elke keer als je zo'n baas had vermoord. Een in die lift, een op die snelweg met die kapotte truck en nog eentje..
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik schrok er gewoon van toen ie ging praten! :p Nooit verwacht natuurlijk, daarna was het elke keer 'jonge je kan het, je kan het, praat... praat!!' Maargoed dat hij niet veel zei maakte me niet echt uit, vind het nog steeds een dope game.

    Wat ik ook zo leuk vind aan deel 1, is dat je met een cheat gewoon non stop het ragdoll effect had wat je ook had met Insurance Fraud. Is zo lache om jezelf dan voor een auto te gooien en meters hoog door de lucht te vliegen, en op het wegdek te klappen. (y)
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina