ff een klien vraagje jullie hebben het over in je HUD zetten...HUD is minimap neem ik aan? en als het zo is bedoel je met erin zetten gewoon met de A knop?
Haha, daar kwam ik ook pas heel laat achter, begreep al niet waarom ik de Racket Lord achievement niet kreeg, totdat ik zag dat er nog een snatch locatie uitgespeeld moest worden....
nou ik heb er 3 van 8 lvls en 1 van 2 gehaald...? enne wat zijn de beloningen van alle activities? Ik heb nu alle snatch lvls gehaald allen insurance fraud en 1 drugs ding en demolition derby...iemand de beloningen van wat ik nog niet heb gehaald? /Mod net 2 van je posts samengevoegd, probeer voortaan de -knop te gebruiken als je nog wat wil zeggen, ipv te dubbelposten. - the matrix
Wanneer je alle activities hebt gehaald krijg je de Racket Lord achievement van 160GP. Voor de rest van de beloningen kan je hier terecht.
Ja dit is echt een lame manier om je skills te showen. Als je dan ook nog trots bent dat je een betere score hebt ben je echt zielig.
Ja daar had ik ook een tijdje naar gezocht. Hier met deze site kom je vast wel verder http://www.msxbox-world.com/features/Saints-Row/Activities.php
Deze auto is inderdaad moeilijk te vinden, tenzij je alle gangs al hebt uitgeschakeld. Maar in de Los Carnales gang wordt er veel in deze La fuerza gereden. Dus ik raad je aan, ga snatch doen voor die los carnales sectie en kijk of er van die gang gasten in rijden als die boze los carnales achter je aan komen Dan moet je die La Fuerza wel tegen komen