Wat is belangrijk bij Destruction Derby? Ben niet verder dan level 2 gekomen... Ik krijg gewoon geen auto's kapot, ben iedereen kapot aan het beuken, maar als ik 1 tikje krijg sta ik meteen in lichterlaaien...
Altijd blijven bewegen en niet stilstaan. Ik begin altijd rustig een rondje te rijden. Dan als een paar wagens een klapper hebben gemaakt en gaan roken ga ik pas beuken. Als een wagen rookt gewoon vol gas + nitro boost eropaf... Niet echt spannend maar het vuurwerk maakt veel goed
weet iemand een lijst van hitman gasten van om hoelaat ongeveer je ze kan tegen komen en ook waar? alvast bedankt
Je kant hier alles vinden: Spoiler chinatown hit list jackie- call 911 she will be a paramedic there alan- likes to hang out around the movie theatre in the arena district jose- found around the freeway in black bottem in a bus juan- no tips from the guide roxanne- sidewalk in misty lane durring the day bucky- not hard to miss a six foot hotdog but usually found around the arena bill- get police notoriety to 5 the shoot the fbi till you find him airport hitman list julia- wanders around barrio and the docks area thomas- mostly found on the piers in the docks section chris- found near the airport on the highway in a mail truck theresa- found anywhere in barrio but check the plastic surgeon a couple of times tina- last seen in barrio but usually found up in the suburbs district around huntersfield bill- factory worker so check the factories and around the docks area john- get a high enough notoriety then start sniping swat people out of helicopters projects hitman ***- often found downtown insurence fraud start or chinatown oriental bridge marty- hard to miss just check the suburbs richard- found most of the time in the nob hill part of the high end retail district henry- spoted downtown in a limo. he will pop up more times when you are driving a limo or large SUV billy bob- found in nob hill driving a pickup truck don- said to be found in the red light and the saints row districts hank- look out for those yellow delivery trucks box him in the use the molotov louise- drive a quota to find him in his more often
ik heb een raar probleemje er zijn 2 race activity (ergens in Poseidon alley en Downtown Brighton) waarmee ik al level 7 en 6 heb behaald... maar nu vind ik die niet meer terug op mijn map hoe kan dit??
Je hebt waarschijnlijk beneden alleen stores ofzo aangekruisd staan je moet dan ff op start drukken en met d-pad de filter op ALL zetten. Je moet er ook eventjes rekening mee houden dat icoontjes vaak verplaatsen (zoals bij drug trafficking) zodat je als het ware steeds een ander startpunt hebt.
het staat op ALL hoor maar ik heb nu juist ééntje gevonden maar niet op de plaats die het aangeeft in mijn menu oke je had een punt thx
welke ben je aan het doen?? bij die van het airport ging ik meestal gwoon heen en weer`rijde op het airport bij die van de rollerz ging ik meestal daa`r naast de snel weg in het gras staan en dan die mannetjes dood schiete en die andere weet ik neit meer
Ik had die Hotdog al een keer gemold voor de fun. Nu moet ik hem pakken met granaten, loopt er dan wel? Dus als je iemand dood maakt met een fout wapen spawnt ie dan weer?? HITMAN ACTIVITY
Als je bedoelt dat een poppetje ineens uit het spel verdwijnt als je hem hebt omgelegd; nee... Anders had ik nu een vrij dooie/lege stad gehad Die hotdog vind je trouwens op de vreemdste plaatse, altijd met zn maatje de beker misschien het handigst om gewoon de hud aan te zetten en iets anders te gaan doen...
Whaha, die hotdog was echt meesterlijk! Het was echt grappig om te zien hoe die reageert op granaten.
Een beetje voor de lol, meer niet. Ik vind andere activities veel leuker! Hebben jullie nog tips voor Drug trafficing(ofzo) en met die hoeren jatten? Bij mij doen ze er zo lang over om in de auto te komen ... Ik denk dat ik maar eens een bulldog ga gebruiken, die wagens zijn echt te groot !