Hier een kaartje voor de brandweerwagen: Bij die 2 rode stipjes moet er om de zoveel tijd wel een verschijnen. Het is dus bij dat gebouw die het meest naar het oosten zit.
Stelletje bitches, ik hoor van iedereen dat die hem zo had. Behalve ik dan weer. Ja en Aphrodite. Edit.
Ik heb vandaag mijn Xbox 360 naar microsoft gestuurd voor Reparatie (usb poort kapot), dus kan helaas verlopig geen Saints Row spelen Maar weet iemand waar ik Tina kan vinden? want ik had gisteren avond haar helemaal kapot gezocht in Barrio, helaas kwam ze niet opdagen
Racen deed ik altijd met die opel corsa, gaat snel en is erg behendig. Je tegenstanders hebben dat steeds langzamere auto's of dezelfde. Bij snatch is moet je gewoon een 4 persoons snelle auto nemen. Pimp neerschieten, en als je bijvoorbeeld 6 'Ho's' nodig hebt, meteen nadat je er 3 hebt gebracht je auto omwisselen zodat die niet halverwege ontploft. Ik heb niet echt veel moeite gehad met die activities. Heb meer moeite om alle mensen te vinden van de hitmanlijst.
Is het eigenlijk zo dat als je stopt met spelen in lvl 4, En je je 360 een dag later weer aan zet om Saints Row te spelen, begin je dan weer bij lvl 4 of weer bij lvl 1
zie telkens als ik het spel nog speel, nieuwe activities er bij komen, in de herfstvakantie volgende week, alles proberen uit te spelen
Volgens mij staat die brandweer ergens bij een ziekenhuis of politie bereau, want toen ik weer respawnde zag ik hem staan, maar heb er niks mee gedaan alleen ff gerenden daarna weggegooit....
Alleen chinatown hitman was beetje lastig, de rest kan je wel doen met de guide op gamefaqs... Heb afgelopen dagen alle activities gehaald mijn singleplayer savegame is 100%
ik race zelf nooit snel, ik race slim want de computer neemt steeds auto's van dezelfde classe neemt, als je een snelste auto neemt van de langzaamste classe met nitro erop, dan haal je echt snel die achievment, kan je rustig racen, en minder kans om ergens snel tegen op te botsen
brandweerauto Die brandweerwagen vind je op het vliegveld, naast dat gebouw waar ook een vliegtuigje staat, als hij er niet is gewoon ff touren en dan weer terug gaan...