hij staat op het vliegveld.. achter een gebouw, als je de laatste missie van de LC doet, rijd je erlangs
laat maar ik heb het al gevonden !!! toevallig stond die op een plek waar ik duizend keer langs ben gereden maar bedankt voor de tip*)
LC is Los Carnales. die afkorting hoor je ook verder in het verhaal de volgende keer kan je beter op de edit knop duwen..dan hoef je niet 2 x te posten
It's tricky . Laten we weer ontopic gaan, alhoewel ik zo'n vermoeden heb dat dit topic weer sneeel gaat dalen.
krijg je later in het spel ook nog andere cribs? en kan er iemand een kaart zoeken waarop die bijzondere auto's staan van chop shop die ik dan zo kan vinden via die kaart. en hittman is echt moeilijk ik heb er nog geen een weet echt niet hoe ik die mensen moet vinden. weten jullie dat misschien?
Weet iemand waar ik een bulldog kan vinden? Hij moet bij die museumdistrict voorkomen, maar ik zie hem nooit
Klopt idd. Nadat je het spel hebt uitgespeeld rijden je gangmaten in bulldogs in die omgeving dus dan kom je ze vaak genoeg tegen. Weet alleen niet zeker of dit ook zo is als je alleen die area hebt overgenomen.
Zoals hierboven al gezegd: wanneer je alles hebt veroverd krijg je de bulldog. Dan hoef je niet meer op zoek; staat er direct een in je garage, maar kom je ze vaak genoeg tegen, inderdaad.
Ik heb het spel nu uitgespeeld en heb dus aardig wat auto's, waaronder de Venom, Zenith, Rattler, Raycaster, Atrazione en ben nu aan het sparen voor de Ferdelance a.k.a. Ferrari Enzo, maar dat is zo bijelkaar gekregen. Maar k'heb nu zo'n beetje elke auto in mijn garage staan, en heb dus die achievement al, best wel vet. Ook heb ik de vetste auto's nog even getuned, waaronder de Cavellaro, Bulldog, Hammerhead, Nelson, Zenith, Raycaster, Taxi, en nog veel meer, is echt leuk om te doen, gewoon een auto zoeken die je leuk vind en dan lekker tunen en opslaan. K'heb ook alle Topshop activities al klaar, best wel leuk om te doen en je krijgt er een achievement voor.
Hehe, mijn garage staat ook helemaal vol. Heb iets van 10 attriazones, gewoon steeds bij het stadion gejat en daarna helemaal gepimped . En natuurlijk een hele lading aan Halberds, duidelijk de gextuhh auto uit het spel vind ik, je kan er echt overal mee komen en als je er nitro onderzet trek je alle andere auto's er zo uit Had deze foto er nog van