1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row: autos

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 2 sep 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Waar kan je auto's kopen dan ?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik verwacht eigenlijk mooie pics :+
     
  3. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ook iemand waar de Bulldog staat, is een soort hummer. Bij de activity staat dat ie in het museum district is. Heb die hele wijk rondgelopen maar kan em niet vinden.

    En ik zoek ook nog een Zenith, soort Aston Matin. Locatie unknow dus asl iemand hem spot laat ff weten.

    Greets Digs NL
     
  4. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    de zomka is ook wel een fijne auto om in te rijden.

    @ Digs NL: Die Bulldog zie je inderdaad in het museum district maar dan moet je mayhem gaan doen dan komt er vast wel een keer 1tje langs.
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    de baron vinnik ook wel vet!
     
  6. xanatos

    xanatos Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    waar tover je die streched hummer ergens vandaan???
     
  7. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad ben ik ook nog niet tegengekomen:confused:
    En is er al een car-list te vinden op internet want zover ik gezocht heb(en ja dat is een tijdje:p) heb ik er nog geen gevonden.
     
  8. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nou een wage gekrege bij de rolerz missies die gaat egt kenker hard:D
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je gepimpte auto in de garage zet. En dan er weer mee wegrijd en hij raakt totall-los. Ben je je auto dan kwijt?
     
  10. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, dan hou je de vorige versie in de garage zoals je hem erin had gezet, al zet je je auto bv beschadigd in je garage is ie de volgende keer dat je hem pakt ook beschadigd, niet zoals in gta dat ie er nieuw uitkomt
     
  11. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook gemerkt. Had mijn Zenith een beetje in de puin gereden en em ergens laten staan. Wil ik em daarna uit de garage halen is ie dus nog steeds in puin. Maar maken kost bijna niets gelukkig.

    By the way, kan iemand mij vertellen waar die Bulldog staat. Ben em bij die Mayham activity niet tegengekomen. Dit is de laatste auto die ik nodig heb voor het voltooien van de Chop Shops. One fucking car away from the achievement..........
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die Hummer limo is echt dope. Ik had een andere limo gejat en wilde hem in m'n garage zetten. Zie ik zo die hummer voorbij rijden!!

    Dus als ik het goed begrijp kan je een auto uit je garage halen. Helmaal kort rijden en dan weer als nieuw ophalen in je gargage?? Beterzz!!!
     
  13. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    De auto komt uit je garage zoals je hem de laatste keer hebt achtergelaten. Als je auto is ontploft, kun je hem weer als nieuw ophalen in je garage, dit kost alleen wel $500.
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar de nightingale (brandweerwagen) voor de chop shop. Hij moet volgens het spel te vinden zijn op het vliegveld maar ik vind hem nergens. Is er iemand die me hiermee kan helpen?

    Btw, de bulldog is voor mij niet lastig te vinden aangezien mijn gangleden allemaal in een bulldog rijden vind ik er om de minuut wel eentje :D
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  15. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe dan? je clan leden spelen online... en daar is geen bulldog dacht ik
     
  16. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    3rd. Street Saints :+
     
  17. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ooohh je bedoelt gang :+

    wereld van verschil johh ;)
     
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah sorry, ik bedoel ook de 3rd. street saints, mijn gang dus ;) ik heb het net veranderd.

    Maar is er dan niemand die me kan helpen met de nightingale op het vliegveld te vinden?
     
  19. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Die brandweerwagen staat echt op het vliegveld. Hij staat of aan de linker en anders aan de rechterzijde. Het is trouwens zo dat als je de auto die je zoekt NIET in je HUD zet dat de kans groter is dat hij er staat.
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Bedankt voor de tip \o/
     

Deel Deze Pagina