nice ik moet nog een taxi hebben voor de chop shop.. alleen kan ik de taxies die ik altijd tegen kom niet modden voor een street hood.. waar kan ik zo'n niet unique taxi vinden??? thx oja.. in de 2e afbeelding... die shotgun is zoooo klote
Dat zijn die nieuwere taxi's. Heb er eentje gevonden rond de rimjob vlakbij de eerste crib.. (dacht ik) Is heel dik te pimpen trouwens Helemaal uitgebouwd is ie echt de shit!
nope ik heb em in iedergeval nergens gezien en hier heb ik niemand iets erover zien schrijven dus.. lijkt me niet
als je genoeg geld hebt, gewoon kopen.. die auto is echt DE shit.. hij ziet er vet uit.. alleen kun je hem niet upgraden, dat zuigt.. geen nitrous dus Ik zal eens kijken.. keb hem echt nodig Dan krijg je een 'nieuwe' taxi, en die zijn niet customizible dus kun je er geen street hood opzetten
heb een probleem met het spuiten van m'n betsy. als ik em van kleur verander veranderd alleen de bovenkant en niet de onderkant.
Upgraden dat lukt mij niet Mr hij is wel de shit, tenminste als je Lambo's en Ferrari's mooie autos vind! En ik heb het inderdaad niet over snelheid, pak dan maar een Attratione of Vortex ofzo.. EDIT: Nu lukte het aanpassen me wel.. strange.. iig weer een mooi autootje voor mn collectie
Ik vind die verdomde money truck nergens in Downtown / High End. Bij welke winkel / straat rijd die het meeste?
precies die bulldogs zijn wel leuke auto's maar ze rijden voor geen meter maar dacht zeg t maar ff want er zijn veel mensen die m willen hebben..
Als je een auto eerst naar je garage brengt en daarna naar de chop shop... kan je hem dan weer uit de garage halen? Heb namelijk eindelijk zo'n zenith gevonden.. maar heb weinig zin om hem opnieuw te moeten zoeken
Nee deze verdwijnt dan uit je garage jammer genoeg maar aan de andere kant ook logisch. En die Titan Money Car krijg je gewoon als je de Hijack Activity's uitspeelt en ook nog een verdomd mooie custom versie *) Ik heb van alle auto's 1 soort, waarom moet je er meer hebben. De Fer la Lance 'Enzo' rijdt toch het lekkerst daarna de 'Lambo' en de Bulldog 'Hummer' is waardeloos
als je op paint drukt of hoe t mag heten dan staat er rechts onder dat je ook X kan drukken (advanced) hiermee kan je dus verschillende delen van de auto spuiten