1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row: De grote waar vind ik wat thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    een gang verslaan (lees alle missie van een gang doen).

    off-topic:
    @ porsche: Nee dat is niet cool, hij is trouwens ook niet grappig... Heeft wel iets weg van Porsche wat dat betreft O-) :+
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    kijk dat is een sig waard;)
     
  3. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t spel vandaag gekocht en heb een aantal vraagjes

    1. er staat nu dat ik een x bedrag aan geld iedere dag verdien. Hoe komt dat geld erbij? gewoon iedere keer dat het nacht/dag wordt, of moet ik dat ergens ophalen?
    2. Als het nacht is, kan ik er dan voor zorgen dat het sneller dag is? En andersom?
    3. Is er een gym waar je kan trainen om jezelf gespierder te maken, of een manier om jezelf dikker te maken?

    dat was het wel voor nu denk ik :)
     
  4. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1 ) Dit moet je ophalen in 1 van je cribs. Onder dat zwevende geld teken.
    2 ) Volgens mij niet, weet niet hoe het met de klok werkt. Misschien als je een missie doet dat de tijd dan sneller gaat maar heb er eigenlijk nooit echt op gelet moet ik zeggen...
    3 ) Nee die is er niet.

    Hou het kicken voor in de bazaar a.u.b. Gewoon ff wachten en je krijgt vanzelf wel antwoord ;)
     
  6. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik kan niet dikker of gespierder worden? Dat is dan wel weer jammer...
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Iedereen wil maar dat het op SA lijkt enzo maar het is Saints row, geen GTA. Hoewel veel mensen denken dat het dezelfde spellen zijn :):
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Er zijn wel een aantal plastisch chirurgen waar je je uiterlijk kunt veranderen, ik weet niet of spieren daar ook onder vallen? Waarom heb je hem in het begin van de game dan niet zwaarder of gespierder gemaakt?
     
  9. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in het begin kan het wel.Maar je kan niet trainen zoals in GTA:confused:an Andreas.
    Alhoewel ik Saints Row veel toffer vindt.Maar ja dat is mijn mening
     
  10. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik dacht dat er wel een gym zou zijn ofzo, krijg je tog weer een beetje meer gameplay, snap je ;)

    maar goed, probeer die plastische chirurg wel dan...als ik genoeg geld heb
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja bij die plastische chirurg kan je je ventje dikker of dunner maken (mooier/lelijker)
     
  12. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    nog 2 vragen

    Als ik bij een gun/ammo shop ammo wil kopen, hoe doe ik dit dan? Want ik heb namelijk wel een aantal guns, zonder ammo. En om nou meteen een nieuwe gun te kopen, lijkt me beetje overbodig

    En wat voor invloed heeft drank en drugs op je character?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De guns die je koopt zijn de ammo, je kan niet los ammo kopen en op zich zijn de guns zelf niet echt duur ofzow.
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    vice 9 niet neej.... maar de rest is wel prijzig hoor... ik vind dat je niet zo veel geld hebt, ik heb nu 1 sory line af van de v. kings. maar ik heb nnu 40,000 door de demo. derby in die ultor dome. maar dan houd het wel weer op.
    iemand een manier om eerlijk aan geld te komen?

    want bijvoorbeeld om volle ammo te kopen voor mcmanus is een beetje duur:|
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik moet Vice Kings Reinformance doen er staat dat ik naar de brothel moet maar waar is die?
     
  16. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via dit topic via een tip veel geld kunen verdienen.Je moet alle hijack levels voltooien en dan krijg je een bank wagen in je garage.Telkens als je deze bankwagen stuk maakt komt er geld uit en dat moet je dan oprapen.Iedere keer da je dat doet heb je 6000 dollar erbij.En dat kan je telkens doen door je auto in de garage de heletijd de reparen en dan te vernielen enz.
     
  17. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    uhm das dat je aisha's zusje moet helpen?
    als dat die missie is dan moet je dat kraakpand/gebouw-waar-het-zusje-van-aisha-gegijzeld-is uit gaan en de weg naar recht gaan zeg maar... dan loop je door dan spring je over de vangrails een parkeerplaats op en dan schuinlinks voorje moet een rood gebouw staan dat is de brothel bordeel/striptent dus.
    als het goed is krijg je ook een blauw stippellijntje dat je moet volgen;)

    @ravenshield: bedankt,maar moet ik dan alle hijack activites doen of 1 van de 2/of is er maar één hijack activity?
     
  18. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal. Er zijn er 3.
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wagens rijden ook door de stad. Zijn gewoon van die armored-transport autos. (Je weet wel, je ziet ze vaak bij banken in het dagelijksleven.)

    Die naar je garage rijden, kapot schieten geld halen. Auto repareren door bij in je garage 500 te betalen en weer opnieuw beginnen.

    Overgens zou ik dit niet doen. Lijkt mij niet heel leuk.

    Na 1 verhaal af te hebben gerond heb je iid ook nog niet zo veel geld en zeker niet alle wapens. Die krijg je pas als je ze alle 3 afhebt. Ofja het wordt steeds meer. Het is wel zo leuk als je na missies weer nieuwe dingen krijgt ipv dat je alles al kan kopen ;).
    Zo vond ik het vet om een heel duur wapen van een dode vijand te halen en deze dan zuinig te gebruiken. Vooral als ik het wapen nog niet had gehad
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Er is geen blauwe stippenlijntje ik heb net Vice Kings Always Use Protection afgemaakt.
    Toen werd ik gebeld en toen moest ik Vice Romances doen.
    Hij zegt dat ik naar de brothel moet gaan maar op welke plek ligt die?
     

Deel Deze Pagina