Oooh, op die manier 7 homies... Ik dacht dat je er dan 7 mee kon nemen, ik dacht ah makkelijk, limo vol proppen Maar helaas!
Ik vond gisteren ineens een voetbal op het dak van de crib die je krijgt na de rollerz missies. LOL voetballen!!!!\o/
Ik heb nog steeds moeite om een geldwagen te vinden. Iemand tips? Staat die ook ergens geparkeerd of rijden ze alleen rond. Zo ja waar ongeveer?
Als je de airport hijack activity (airport dacht ik?) doet, krijg je een hele dikke gratis Anders; neem grote truck en rijdt door chinatown of rijke buurten al retail distr, downtown, etc.
in een of ander stronghold,die je moest opblazen met die 4 bommen. EDIT: ff opgezocht FOX DRIVE,carnales stronghold
Kan iemand mij aub uitleggen hoe die hitman activities werken.. Je krijgt een lijst met mensen die je moet vermoorden.. en erbij staat hoe. En waar ze ''ongeveer'' te vinden zijn. Maar hoe ga je ze dan vinden? ik zie nergens een icoontje op mijn map verschijnen ofzo van hier loopt ie.. en heb al uren lopen rijden :{
Toch moet het zo lukken. Je kunt ook gaan zoeken zonder de persoon in je hud te zetten maar dit vind ik persoonlijk vrij klote. Kijk anders eens hier: http://faqs.ign.com/articles/729/729715p1.html, daar zie je precies waar ze rondhangen en op welk tijdstip. Als de persoon die je in je hud hebt in de buurt is zie je een hitman icoontje, meestal lopen er meer tegelijk rond.
Deze vraag is al meerdere malen gesteld en beantwoord maar goed, ik zal het je verklappen Spoiler De makkelijkste manier is om de Hijack activity te doen bij het vliegveld. Wanneer je namelijk bij level 7 komt moet je een Bulldog kapen. Wanneer je die Bulldog hebt dan kun je de huidige missie annuleren (twee keer naar beneden drukken op je D-pad) en vervolgens deze Bulldog inleveren bij de Chop Shop. Waarschijnlijk moet je je Bulldog eerst nog langs Rimjobs brengen om hem wat aan te passen, dat weet ik niet meer. Succes!
Klote ja...Toen ik die fiffi zag rijden leek ie groots... te groots.... Eerste bocht maaktte ie kennis met de muren ***bak. Zou ie ook zo lekker rijdden (sturen) in het echt? Ooit al lekkere bochtjes genomen met de mini iemand?
Ik gebruik altijd de atrazzione of de fer de lance. Moet je trouwens voor de hitman activity het echt met die gun doen die ook in je hud staat of maakt dat niet uit?
justice is inderdaad erg ziek en duur... die duurste auto, fer de lance ofso, zie is zeker nergens te vinden? want die is te mooi
nope maar doe demolition derby op lvl 8 of als je een geldbusje(titan) hebt blaas die dan op en je hebt snel genoeg geld om die te kopen