Ik zoek de auto 'Zenith' (die Aston Martin). Kan ik die ergens vinden of moet ik die kopen? Het is bedoelt voor die Chop Shop activity.
ik heb hem gewoon gekocht maar daarna zag ik hem steeds rijden miss moet je dan maar ff titan busjes opblazen
Wat een tip! Ik had er nog 1 in mijn garage staan. Je krijgt er ongeveer 6000 per keer voor, en voor 500 kun je hem de hele tijd weer laten maken in je garage
had ik nog niet aan gedacht! ik moet er dus gewoon voor zorgen dat ik zo een karretje in mijn garage heb
beetje laat maar waar de fok vind ik Don van de hitman activity, hij loopt als goed is ergens rond in een oranje hoodie in red light. Ik meot hem met de 44 Sepherd uitschakelen
gewoonklooien met je sheperd en iets anders gaan doen terwijl hij in je HUD staat, heb ik ook gedaan..
Je krijgt er geld voor elke keer als je hem kapot schiet, geld valt eruit en het is gewoon een kwestie van oprapen (zoals jackie zei)
fuck heb Don nog steeds neit gevonden, ik moet nu Juan en die is ook onmogelijk ik heb faqs gelezen en daar staat ook dat die het moeilijkst is
Dat was volgens mij 1 van mijn eerste Ik heb het grootste deel van die gassies in Downtown gevonden, miss heb je daar wat aan. Ik heb er egt maar een paar op de aangegeven plek gevonden...
Weet je dat zeker, Don blijkt ergens te rollen in Red Lught bij zonsondergang maar ik loop al een paar avonden(echte) te zoeken naar hem. Kun je je nog herinneren waar je Don hebt gevonden
"Don drives a flashy 'Baron' around the Harrowgate area" Ik had hem volgens mij ook in downtown of bij het stadion, weet ik nie cker. Maar hij reed wel in een auto maar had het op mijn HUD.
Damn wat een kutactivity zeg, ik ga morgen wel weer verder. Zitten er nog moeilijke bij de Los Carnales Hitman activity?
Bij allemaal zitten er wel 1 of meerdere moeilijke bij, werd er naar een tijdje ook zat van maar het is het waard want je krijgt egt gecke dingen als je alles hebt
Ik wil het spel ook via Live doen, maar hij vind dus nooit spelers. Waar vind ik andere mensen die het online doen? Alleen de coop levels is gelukt tot nu toe, maar het lijkt wel alsof haast niemand het online doet. Prey werkt online overigens totaal niet, elke keer connection error, is het enige spel met dit probleem, dus is de software, connectie is verder prima.