1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Dicht tegen de release date aan zijn discussies over het wel of niet verkopen van een game moeilijk tegen te gaan. Al voegt het weinig toe aan het geheel en mondt het vaak uit in diverse pagina’s gebrabbel, waarop wordt weergegeven dat een bezoek aan een winkel een negatieve afloop had. Tegen het eind van de week, meestal donderdag zijn er diverse mensen die het spel dan vaak in de winkel gespot hebben. Vervolgens reageren hierop frequent de Gcshop cliënten met een treurige ondertoon, dat er op zaterdag nog niets bij de post zat8)

    Desalniettemin is het uitkijken naar een spel altijd een spannende bezigheid en lees ik graag als deze iets eerder in de verkoop gaat, dan aangeven. Alhoewel de reacties vaak zeer voorspelbaar zijn, is het grappig om te lezen hoeveel gamers de jachtvelden betreden om een spel te bemachtigen. Mocht het spel, eerder dan vrijdag gespot worden in de omgeving van R’dam, dan houdt ik mij aanbevolen:)

    Verders wens ik een ieder een behouden week en wie weet tot in de betere gameshop, alwaar u mij kunt herkennen aan een groene “ X “ op mijn voorhoofd. Mocht ik u daar niet treffen, wellicht dan in de stad Stillwater en wie weet eerder dan we denken:D
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Daarom zal ik voor jan lul wel morgen naar futere zone gaan :thumbs:
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    @saintsrowfan,

    Welkom op het forum!

    Zou je in het vervolg wat duidelijker kunnen posten? Dus met interpunctie en hele woorden. Gebruik in het vervolg ook even de [​IMG] functie i.p.v. te dubbelposten. :)

    Neem ook even een kijkje in de Huisregels

    Uit de Huisregels:

    /Mod Offtopic berichten zijn verwijderd.
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Tevens wil ik saintsrowfan even wijzen op het zeer correcte en duidelijke taalgebruik van Dhr. Nol. (Onderaan de voriga pagina in een QUOTE.) Dit is een groot voorbeeld voor hem!
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat we hier niet op MSN zitten, maar op een forum! Schelden tegen andere members wordt ook niet gewaardeerd!

    Van de vorige pagina:

     
  6. mars15

    mars15 Guest

    Kan je niet na gaan of het een kloon is ? Verder bel ik vandaag even naar Futere Zone of ze hem hebben vandaag \o/
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nogmaal offtopic berichten verwijderd, anders blijven we hier over doorgaan. 8)

    Dus vanaf nu weer ontopic mensen! :b:
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    die paar dagen extra wachten maken mij niet zoveel uit, ik betaal liever +/-10 euro minder dan dat ik hem 2 dagen eerder heb.
     
  9. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    nou hoe eerder hoe beter hoor... niet dat ik heel nederland zou gaan door reizen... maar zodra die ergens hiero te koop is gaat ik hem wel halen... denk dinsdag ofzo
     
  10. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien nog even wachten totdat bekend is of saints row regiovrij is. Als dat zo is kan je hem bestellen voor 32 euro :9
     
  11. mark8925

    mark8925 Guest

    ow dat klinkt interessant.. waar kan dat dan? :)

    ben trouwens ook benieuwd of iemand hem al heeft kunnen bemachtigen bij de futurezone? zoja moet je t ff laten weten.. dan kan ik miss ff wat winkels in utrecht bellen met dat als argument :p ;)
     
  12. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    I,k ga zowiezo alles in Utrecht af vandaag, als jij het nou ook doet en post is de kans groter dat we m vinden.

    En er zit GEEN embargo op het spel, believe me. Straatdatum is 1 Sept. maar kan eerder, net als Chromehounds
     
  13. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb future zone in zoetermeer en in rotterdam gebeld....

    bij beiden is die nog niet binnen, weet nog dat ik oblivion een week voor de officiele release had gehaald bij future zone. Daar doen ze nooit echt moeilijk:)

    ga nu nog ff rondbellen, maar denk dat die nog niet in nederland verkrijgbaar is
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Over het algemeen worden de winkels op een dinsdag of donderdag bevoorraad. Dus morgen maak je de meeste kans denk ik. :)
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Denk ik ook, denk dat vandaag nog te vroeg is maar dinsdag of woensdag zal de game waarschijnlijk wel te krijgen zijn. Kan ik nog een paar daagjes N3 spelen haha.
     
  16. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik denk het ook
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2006
  17. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem nou gepre-ordered hebt (zoals ik) , kan het dan ook zijn dat ik hem eerder krijg? of ben je dan gewoon 'genaaid' en krijg je hem op de release-datum? ik heb hem hier bij xboxworld gepre-ordered en dat loopt via GCshop, een 'gewone' gameswinkel...
     
  18. Andad

    Andad Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    In de Dyabyte gids van vandaag staat het Saints row+Xbox360 pack voor 430 euro. Geen idee of het ook al echt te koop is of pas vanaf vrijdag...
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik lees net de post van Mr. Nol, en ik las dat sommige GCShop.nl klanten het niet op de releasedatum krijgen, zoals gezegd?

    Ik hoop echt dat ik hem dan wel op vrijdag of zaterdag krijg, anders is het aardig lullig. Zal dan ook de laatste keer zijn dat ik iets van GCShop.nl bestel.

    En over die saintsrowfan, hij is gewoon zielig. Hij begrijpt niet dat er mensen zijn die normaal kunnen typen, omdat hij het niet kan. Hij is te lui om ABN te gebruiken.

    /Mod Geen nut om hier weer over te beginnen. Hij is er gisteravond op aangesproken, en heeft aangegeven om er op te gaan letten. -Arjan
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Heb je nog gevraagd of ze vandaag wat binnen krijgen ?

    GC shop stuurt hem op de echte datum naar je toe
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina