1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nu weer ontopic jongens.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je dan toch aanpassen, wil je serieus genomen worden...

    Sorry, niet gezien. Ik hoop btw dat dat probleem dat er opeens auto's etc. verdwijnen weg is in de originele game. In San Andreas was dit niet het geval.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  3. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die zich afvragen of er zich ook offline multiplayer mogelijkheden bevinden met Saint's Row: zie het laatste filmpje in de beginpost van deel 3 (deze http://youtube.com/watch?v=U94296a9Poc)
    en zet hem stil op 0:50. Daar kun je goed zien dat Saint's Row ook een System Link optie heeft... (zie kader linksboven)*)
     
  4. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ent de demo binnengehaal den een uurtje zitten spelen en nu kan ik zeggen dat het een erg leuk spel is (ik hou van gta :p) maar nu vroeg ik me af he, zitten er ook vliegtuigen in het uiteindelijke spel?
     
  5. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je ook wat systeem link is? ik wel das online via een software bv: XboxConnect(www.xbconnect.com) of Xlink. Is zelfde als xbox live maar dan via een software en er zal ook wel paar dingetjes anders zijn + xbconnect is gratis en xboxlive kost geld 60 p/jaar
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee, alleen auto's.

    @CaLyPsO:
    System Link kan ook offline zijn.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  7. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    @calypso: is dat een vraag aan mij of wil je gewoon iets zeggen? System Link maakt het mogelijk om ook offline multiplayer te doen (dat was het in mijn ogen). Op de xboxworld site staat het volgende:

    System Link

    Als een spel system link ondersteund dan kun je verschillende Xboxen aan elkaar linken via een router en netwerk kabels. Op deze manier kun je een 'Local Area network' creëren en met veel vrienden over het netwerk je spel spelen, allemaal met hun eigen scherm en Xbox.

    :)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Er zullen vast wel meer dingen komen aangezien er in de demo fietsen op sommige auto's zitten, er zijn stijgers voor bootaanleggingen, er is een vliegveld etc.

    Ik heb gehoord dat ze die andere voertuigen er niet in hebben gestopt d.m.v tijdgebrek. Dit zal er dus vast wel aankomen met een grote patch. Daar ben ik wel zeker van.
     
  9. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet maar je zal wel internet moeten hebben voor system link of bedoel je dat niet. Dat wat staat bij system link van xbox world is helemaal waar
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee pik voor system link heb je geen internet nodig. J kan dan gewoon 2 xdoosjes aan elkaar koppelen en gamen tegen elkaar. Dus 4 tegen 4 maar dan gewoon thuis.
     
  11. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm nee net niet, met system link hoef je geen internet te hebben :). Daarom zegt men ook offline ....
     
  12. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    je zal wel internet nodig moeten hebben om te spelen via xboxconnect online, als je thuis tegen elkaar wil gamen via system link tuurlijk heb je dan geen internet nodig nee

    meeste mensen weet dat nog niet maar met system link kan je ook online spelen
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  13. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo inmiddels 2 maal uitgespeeld, en SR is helaas precies zo geworden als ik al voorspeld/verwacht had, namelijk: een heel slap aftreksel van gta dat kwa stijl en sfeer de plank helemaal mis slaat.

    Het is gewoon verbazingwekkend hoe wannabe deze game is. Alles is rechtstreeks gejat van gta, en ze voegen zelf vrijwel niks nieuws toe ,ongelofelijk....

    Maar wat me nog het meest stort aan deze game is het hele zwaar geforceerde urban sfeertje. Waar je in GTA SA duidelijk merkt dat de makers hun research hebben gedaan naar de gang cultuur, en de slang van de straat krijgen we in SR Gangs met blanken, negers asiaten en spanjaarden die allemaal de zelfde kleuren dragen alsof ze de 2006 versies van de the warriors zijn.

    Ook vind ik het knap dat volition het op de 360 voor me kaar heeft gekregen een spelwereld neer te zetten die minder autos/voetgangers op het scherm tovert dan gta sa deed op de zwaar bejaarde ps2. De SR wereld is kaal leeg en leeft totaal niet. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand meer plezier beleeft me deze game dan met GTA sa.
     
  14. MOB_Figga

    MOB_Figga Money, Opleiding & BMW

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, via xboxconnect online met system link moet je wel internet hebben ja. Maar voor system link thuis niet (dat gebruikt geen xboxconnect). Ik heb met de xbox 1 ook enkele keren system link gedaan met vrienden en daar kwam echt geen internet aan te pas.. maaruh, waarom moeilijk doen daarover? is toch mooi dat je geen internet nodig hebt, alleen maar een netwerkkabel? nog een reden waarom ik hem gepre-ordered heb..:9
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2006
  15. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0

    Ze hebben hier meer plezier in omdat je hier wat meer kan heel wat meer zelfs + je kan online en daar droomt elke gta fan van
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben het helemaal on-eens met je. Dit spel is geen slap afreksel van GTA san andreas, ga gauw je mond spoelen met zeep man. Ga eens nog een keer saints row en gta san andreas spelen.
     
  17. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    snap wat die gta fan wel bedoelt hij speelt de demo en iedereen zecht hier saintsrow dit saintsrow dat en die demo zuigt ook wel een beetje maar de echte spel ownt alles maarja.
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die fietsen kan je zo kapot schieten. En als er fietsen in komen dan komen er eerst motoren in... En ze zouden via Xbox Live alleen nieuwe kleding/gadgets releasen.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben het wel met die kerel eens dat de wereld een beetje leeg voelt. Maar ik neem aan dat datgewoon aan de demo ligt en dat het straks wel een stuk voller is!!!
     
  20. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de demo best ok, ben benieuwd hoe het echte spel gaat worden. Denk dat ik hem wel koop maar wacht nog wel even wat reviews af.

    @Calypso: doe aub wat aan je taalgebruik.. hoofdletters/leestekens etc..
    Ik probeer niet de wannabee-mod uit te hangen maar ik erger me er gewoon aan.. Spelfouten/typfouten mag best op z'n tijd maar dit is gewoon storend..

    Uit de forum regels:

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina