1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga m zo halen, ze hebben hem liggen:

    Alkmaar
    E-plaza
     
  2. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    In Groningen bij dimension plus hebben ze hem al maar je kon hem alleen halen als je gereserveerd had. Mischien als er nog een paar over zijn dat je die kan kopen
     
  3. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ga hem zo ook ophalen, ze hadden er maar 10 binnen gekregen. Moest hem reserveren omdat er te weinig geleverd waren.

    Plaats: Enschede
    Winkel: Nedgame
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bel ze net op en mij werd vertelt dat hij nog niet verkocht mag worden.
     
  5. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens voor de mensen die hem gekocht hebben. Ik heb hem in een metalen hoesje of hoe je het materiaal wilt noemen. Worden ze allemaal zo geleverd? Ook staat er duidelijk vermeld not to be supplied to the UK ofzo.

    Denk dus dat er wel verschillende versies zijn voor verschillende landen. Lang leve Nederland waar alles mag :p
     
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Aan iemand de SR al heeft: werkt het health systeem hetzelfde als in de demo, dat je balkje automatisch weer vult als je even niet beschoten wordt?
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep,

    Volgens mij is het standaardhoesje gewoon zo, een soort metalen hoesje. De mijne is ook zo. Erg leuke game, heerlijk dat je nu zoveel kan. De demo heb ik helemaal ziek gespeeld, nu kan ik overal in en valt het me op dat het veel drukker is dan in de demo. De framerate is niet helemaal super, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem op 1080i heb staan. Ga hem ff op 720p zetten. Deze game ga ik helemaal ziek spelen.

    @Benson:

    Ja, het balkje vult zichzelf helemaal aan als je niet meer beschoten of geslagen wordt.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is in principe wel handig, maar is het spel niet best makkelijk? SR lijkt me iig een stuk minder frustrerend dan GTA :thumbs:

    Ohja, kan je ook de navigatie uitzetten als je gewoon wat rond wil cruisen?
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Het lijkt me een stuk makkelijker dan GTA, maar vooral minder frustrerend. Je kan elk moment saven, de routes kun je uitstippelen en past zich aan als je verkeerd rijdt.

    Ik weet niet precies wat je bedoelt met navigatie uit zetten? Bedoel je de map ofzo?
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Routeplanner bedoelt hij waarschijnlijk ;)
     
  11. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal straks ff wat HD pics plaatsen hier van Saints Row. :)
     
  12. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zou de hideout en garage graag zien :)

    Ja dat ja, is niet echt belangrijk maar ik vond het altijd leuk zelf mn routes te zoeken ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  13. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vooral benieuwd of de frame rate beter is als bij de demo.
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  15. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk al gevraagd:

    Zit er eigenlijk de mogelijkheid in het spel om Dual Weapons te dragen? (Dual pistol / Dual Smg etc)

    De screenshots die ik heb gezien lijken het niet te bevestigen, maar who knows :p
     
  16. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze doen er wel een dagje langer over maar ik vond dit wel een goede, eerlijke review :) Lage cijfer voor graphics zal wel door de drops in framerate en de pop-up komen, beetje streng denk ik.
     
  17. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Uhm? Ik was bij die intertoys in Bussum 10 minuten geleden en ze hadden uhm nog nie:eek: die vrouw daar achter de kassa zei zelfs tegen me van: meer mensen hebben er al naar gevraagt weet jij miss wanneer die komt? -_-
    Dus hebben ze me daar voor gek lopen houden of zit jij ons voor gek te houden?
     
  18. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de officiele forum zijn de mensen niet echt tevreden over de multiplayer van de spel. Je kan alleen maar uit 3 levels kiezen. 1 van die levels heeft niet eens een vehicle en de servers worden automatisch gekozen voor je dus je kan geen clan wars beginnen. Is dit waar mensen :eek: ?
     
  19. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Bart smit in gouda heeft em (beide bart smit's) Ga em nu spelen!
     
  20. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een vette spel. Je kan ook bij de liquor store drugs kopen. Dus ff wat gehaald en genomen wordt heel je scherm wazig en dan een hold up doen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina