1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten, heb hem bij nedgame besteld maar ze reageren helemaal niet op de mailtjes die ik ze stuur.. volgende keer maar weer bij dimplus bestellen.
     
  2. 67.50 voor de limited edition. :D ijzere doosje bij de gamecity in sittard voor mensen die in limburg wonen. echt vet spel. ja online zijn nog weinig mensen denk dat die overmorgen pas echt vet word
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2006
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Laten we het eens gaan hebben over de game:

    Ik heb net een (sub)missie gedaan waarin ik een drugsdealer moest begeleiden. Die gast reed in zo'n flower-power busje, echt te vet. Nu heb ik die meegenomen na de missie en in mijn garage gezet. Ik hoorde dat je 64 wagens ofzo in die garage kan hebben?

    Ik ben erg tevreden, vooral overall scoort deze game super. Grafisch is het mooi en strak (een enkele framedrop daargelaten) aangezien ik op een HD-tv game dus dat is lekker. De gameplay is ook top en er is zo ontzettend veel te doen in deze game. Net ook nog iemand gegijzeld in de auto, hoe "belangrijker" de persoon in de auto, hoe meer geld je vangt maar je moet het dan ook langer volhouden. Net eentje gegijzeld die maar 250 dollar waard was, die heb ik na ontvangst van het geld dus doodgeschoten. Dat was wel erg weinig, daarvoor heb ik de dame in kwestie helaas moet liquideren.
     
  5. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel levels was dat flower power busje ik had het na level 6 wel gezien en toen knalde ik hem neer :)
     
  6. Snowgasm

    Snowgasm Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, heb net ook wat lopen klooien met SR.

    Heb inmiddels een hummerstretch limo in de garage.... wat een bakbeest!!!

    Ik heb overigens een ander (metalen) hoesje dan de groene die op de foto staat......
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb em ook gehaald na m'n werk. Gelijk online gegaan en het heeft absoluut veel potentieel, maar nu gaat alles eerst nogal stroef. Duurt vrij lang hier tot die 'figuurtjes' gevuld zijn en tot er genoeg spelers zijn. En ik vind de levels die ik speelde klein..en net een level gehad met autos erbij maar het level is veeeeeel te klein. Maar rustig afwachten tot veel meer mensen em hebben.

    Waar zijn trouwens die extras? zoals making off, etc? Want dit zou bij de speciale editie moeten zitten.
     
  8. Murdock_NL

    Murdock_NL XBOX360 User

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    mp werkt nog nie egt weinig mensen voor dat die poppetjes gevult zijn... maar is wel grappig deed een level in een arena daar staan dan van die driewieller politie auto's. blaas je wel zo op met je bazoeka...:lol:
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Den Haag heeft idd niks maar zoetermeer had de bart smit en the futurezone hem wel 8)

    BS had de normale hoesjes voor 67 euro en Futurezone 65 voor de steelcase :+

    Nu wel een uurtje gespeeld
    Speeld lekker soepel en is gewoon cool.

    Online was nog niet veel te beleven(had ook alleen ff snel deathmatch gedaan)
    Duurde wel erg lang voordat ik een game had gevonden maar zijn denk nog niet veel mensen online.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja maar die arena kan mij dus totaal niet boeien waarschijnlijk, vond het er behoorlijk saai uitzien in gameplay filmpjes. Ik wil juist rondrennen/rijden met kameraden achterin, schietpartijen, en in een vrij grote omgeving, en de levels die ik speelde...verdomme..ze waren veel te klein gewoon.
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld, ze hebben hem nog niet ontvangen. Ze zeggen morgen, maar dat lijkt me wel sterk, want de officiele release datum is pas vrijdag. Ik denk niet dat ze hem eerder verkopen. In Rijswijk is die ook pas vrijdag binnen.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Welke speciale editie? Ik heb alleen een ander hoesje, kostte evenveel als die andere normale hoes.

    @NK

    Ik had er genoeg van na 3 levels en nam gewoon zijn bus mee haha.
     
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zeg toch: "foto's van de normal hoes".. niet van de metalen box.. ;)

    Eerste indrukken van het online gedeelte zijn niet echt positief dus ? :x
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    oh thnx man :b:

    PS

    maar hoe weet je dat eigenlijk
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb de game ondertussen ook, morgen goed spelen, moet nu spijtig genoeg gaan werken...:mad:
     
  16. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem vrijdag halen dan ben ik jarig:)
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Kut man, ligt hij nu al gewoon in de shops!! Nou maar hopen dat gamevision hem daadwerkelijk vrijdag afleverd. En stiekum hoop ik eerder!!
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had in het begin-filmpje van de Saints Row demo een stukje gezien dat de auto over een snelweg vliegt. Dit gaat erg langzaam en dus onrealistisch. Was dat stukje gewoon vertraagt of zit dat ook zo in het volledige spel?
     
  19. mark8925

    mark8925 Guest

    echt begin dit spel steeds vetter te vinden.. net mensen gegijzeld in hun auto en 1000 dollar mee verdient :p
     
  20. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit et met de knipperlichten?:+

    Moet je die zelf uit/aanzetten. Of gaan ze á la driver aan als je met je stuur helemaal 1 kant op draait?

    En je auto tunen en pimpen e.d., is dat beter uitgewerkt dan in GTA?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina