1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ook gepre-ordert bij gcshop.nl, maar bij de status staat nog steeds niet verzonden.. Dus dan moeten we t ook morgen zonder Saints Row doen.:emo:
     
  2. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat LE doosje gaan ze ook wel in de winkels verkopen (ipv alleen bij preorders), dit was namelijk ook t geval bij halo2.
     
  3. Shizzel

    Shizzel Guest

    Bloed? :D Mijn dank aan de Nederlandse regering die het niet zoveel uit maakt of er bloed in zit :p.
    Trouwens, heb je misschien iets bij de options veranderd ofzo? Dat het moeilijker is.

    Blabla, hetzelfde verhaal hier, besteld bij GCShop.nl, hoop ook op tinnen box. Heb dan namelijk alle 3 soorten, oude Xbox, Xbox 360 en tin :).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2006
  4. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind iedereen tot nu toe van het spel, die hem al heeft?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge jonge, jammer hoor..ik wil zo graag lekker een online oorlog houden.
    Maar ik blijf maar wachten en wachten...het probleem is ook...ik heb sowieso ampers nederlanders in m''n friends list. Dusseh...laten we het zo doen...

    als iedereen die SR heeft even z'n gamertrag wilt zeggen (en als je nu zou willen gamen) dan voeg ik je toe, iemand van ons maakt een party en je kan je eigen levels, en game-modi kiezen....
     
  6. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee,ik heb er nix aan veranderd.
    Die gangmembers zijn nu gwn sneller en flexibeler, en kunnen meer kogels verdragen.

    De spel ownt gewoon ,het zal me echt niet verbazen als saints row DE game van 2006 wordt.
    En hoe raar het ook mag klinken ,de graphics van de demo zijn beetje beter of
    mss vebeeld ik me da gwn ,ik weet het niet ,er was nog iemand van dit forum die dat ook vindt van die graphics.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2006
  7. Quick-rik

    Quick-rik Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook hier mijn gamertag Quick000Rik
     
  8. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn gamertag is miro1991
     
  9. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er eigenlijk nog meer mogelijkheden om een kluis te openen inplaats van alleen maar de shopowner onderschot te houden? pipe bomb helpt niet.:cool:
    Nou maar hopen dat SR vrijdag door de brievenbus komt vliegen:)
     
  10. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    als een winkel gesloten is kan je de deur intrappen, gaat het alarm wel meteen af, en dan kan je de kluis kraken en de inhoud naar een pawnshop brengen, krijg je geld en respect voor terug.
     
  11. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahaa.. maar hoe verkom je dan dat het alarm afgaat? want ik las ergens anders dat als je snachts een winkel binnen gaat dat het alarm dan afgaat zit gelijk de politie op je hielen8)
     
  12. basovich

    basovich Guest

    vriend van mij heeft het spel, hij zij dat er online ontiegelijk veel lag was en ging hem morgen inruilen..reden genoeg om maar even een weekje af te wachten..
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben maar even de singpleplayer gaan doen en damn zeg, wat een fun weer. Ook erg cool dat agenten achter hun autodeur gaan zitten wanneer je op ze begint te schieten, en wanneer jij gewoon op straat als een gek bezig bent, ze komen niet als kip zonder kop of je afrennen, is echt tof.
    Ik heb net ook de SWAT al gezien :p
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had m maandag bij de gameshop hier in loosduinen besteld.. daar kreeg ik een disc van hun waar nogmaals de demo op stond, een trailer, the making off, gallery van screenshots, 1 thema voor 360 dashboard (klikken en hij slaat m op ), en 5 gamer pictures ( ook klikken en hij slaat ide 5 op )... hadden mensen hier die m in een winkel gingen bestellen die ook gekregen namelijk??? ( hoeft dus niet perse die gameshop te zijn )
     
  15. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb de game niet gereserveerd maar gewoon de tin-box gekregen :) omdat ik de eerste was...

    Maar er zit een nummer in het spel van The Clipse, hoe heet dit nummer ?
    Erg vet.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ............hij koopt em alleen voor de online mogelijkheid?:confused:

    Als meer mensen de game hebben zal lag ook wel minder worden denk ik zo...
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Online met een game als dit is erg tof,maar ik zie nu al hoeveel fun er in de SP te beleven valt, CHECK DIT!!!

    Ik belde net 911, zegt een vrouw "Don't worry, i'll send someone over right away" benieuwd of er ook echt iemand komt.
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    schieten die agenten wel een beetje raak? Want in de demo raken ze je nauwelijks. Ze kunnen je alleen killen met een shotgun als je voor hun neus staat.

    En komt hier ook het leger en fbi zoals in gta?
     
  19. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Net een paar potje online gespeeld maar met lag viel het wel mee.

    Zit er altijd wel 1 of 2 tussen die lag hebben.

    Maar de server zat wel helemaal vol en liep vrij soepel.
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    is die in loosduinen uitverkocht/besteld dan? want woon er vlakbij
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina