1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is de dag en nacht klok eigenlijk realtime in het spel ofzo?

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is hij de moeite waard mensen?!
    Je krijgt bij dit spel écht het Free Room gevoel?!

Ik haal Zaterdag mijn Xbox 360 op! En twijfel om dit spel er bij te kopen. In Oktober komen namelijk PES 6 en Splinter Cell: Double Agent!
    Ben bang dat ik deze game dan na 1 maand al niet meer speel omdat hij net genoeg trekt.

Wat denken jullie? Lijkt het een beetje op GTA San Andreas? Want deze had ik bijna uitgespeeld!

3. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

:thumbs: \o/ \o/ \o/ :thumbs:

4. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    klote man
    heb het gevoel dat we het morgen niet gaan krijg pas maandag ofzo |:-

5. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik de autos van de Chop Shop missies op m'n HUD? eerst had ik het, en nu niet meer..maar krijg het niet meer terug?

6. Lander

Lander UnknownFastOnes

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt wel balen van de GC Shop, geloof mij maar de GC Shop kopers moeten wachten tot vrijdag :'-( .
    Dan maar proberen jezelf op te beuren dat je hem wel goedkoop heb |:-

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Pff dat zal wel erug kut zijn als ik tot na het weekend moet wachten. Baal er nu al van dat allemaal mensen uit m'n lijst hem al aan het spelen zijn.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat kunnen sommige mensen toch stressen om een paar dagen :+

9. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ff tien pagina's geskipped :eek:

spel is echt wel indrukwekkend. het leukste vind ik het voordeel van de garage aan je kot. Kan je lekker veel auto's in stoppen en als je dan je garage opent kan je de gewenste auto uit je lijstje selecteren. heb er al een 20-tal in geparkeerd staan. oa een roze baron. :D

controls zijn best goed. enkel bij die kluizen kraken weet ik niet hoe dat zit.

grafisch is die ook bom en de mogelijkheden om je persoon aan te passen zijn immens. bijv als je in de "mouth" menu bent kunt ge nog eens op A duwen en dan krijg je de geavanceerde mogelijkheden te zien. (dit is dus bij zowel elke optie aanwezig!)

voor de rest heb ik eigenlijk vooral liggen cruisen. Die insurance fraud missies zijn lachen. Op een bepaalde plek moet je dan voor auto's springen,eigenlijk meer je gewoon laten vallen, om tot een bepaald bedrag te komen. bonussen als getuigen of smurfen je zien of als je door meer auto's tegelijk wordt omvergereden 8)

en dit is echt geen GTA kloon. Heel zeker niet. Veel beter zelfs dan de laatste GTA's

Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  10. Shizzel

Shizzel Guest

Heb ook een mailtje naar GCshop.nl toegestuurd of ik de tinnen box krijg.
    Hoop het wel.

Ik lees dat bijna iedereen hem al in de winkel heeft gekocht, maar dan koop ik hem liever voor 10 á 15 euro minder, en dat ik 2 dagen langer moet wachten.
    Zit toch met school :p.

11. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een adresje in enschede waar die al te koop is???

thnx

12. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    met je LS de beweging van de pijltjes maken zonder de LS los te laten, en daarna op de knop die er aangegeven wordt drukken..

(hoe krijg ik die auto's op m'n HUD? x)

13. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je?

14. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik;)

15. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    mm raar, bij mij blijven die erop staan. soms dat die ook weg is maar dan klik ik snel ergens in de buurt van die auto op mijn map om de route te bepalen.

16. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bart Smit!
    Maar neem maar iets meer geld mee in je portemonnee want je komt anders bedrogen uit.
    67,95:{
    Belachelijk magoed.
    Wel onwijs verslavend:D

17. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Neen, heb ook al andere ordernummers ingevoert (O-) ), om te kijken wie ook Saints Row had besteld, maar bij nog niemand is hij al verzonden..

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Kwestie van een nette e-mail sturen naar de klantenservice (met de juiste ondertoon). Heb ik vorige week ook gedaan naar aanleiding van de 2100 MS Points die ze verkochten voor €29,99 i.p.v. €24,99. Zag vanochtend dat ze hem opnieuw hadden geprijst, voor €24,99 :thumbs:

19. bert1411

bert1411 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het spel al in roosendaal te koop? kwil hem straks kopen, khoorde dat hij in sommige steden nog helemaal niet te koop is

20. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Heb hem gisterin in Enschede gehaald, Had het spel niet gereserveerd of zo, en had ook nog is de laatste:p Heb er 59.95 voor betaald maar heb wel de tinnen box:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina